BMko: Možno si len neporozumel, Shorty písal o sklze/šmyku v súvislosti s nepriaznivým počasím, že sa tam vyskytuje o málo častejšie, než inde a práve z toho dôvodu, ktorý uviedol. Je jasné, že so sklzom/šmykom si sa tam nestretol za suchého počasia a čistej koľaje.
Inak by si mohol uviesť, ktoré dve trate si si porovnal a odpozoroval. A hlavne, kde konkrétne a kedy si bol na Ukrajine, keď tak sebaisto tvrdíš, že niektoré košické trate sú horšie, než tamojšie.
Okrem toho, vytrhuješ vyjadrenia z kontextu. Nepamätám si, že by tu niekto hovoril o nejakom "zavádzaní správnosti vypínania reverzu počas voľnobehu" alebo, že by niekto vychvaľoval kvalitu košických tratí, keď mnohí sme tu kritizovali aj Južnú triedu a lepšej trate už KE nieto. Týmito vyjadreniami zbytočne zavádzaš.
No vidis, byvaL (to "L" je zamerne velke) si tu xy rokov. Cerpas z poznatkov z minulosti, no tu sme sa bavili o sucasnosti, poslednych dnoch, hodinach.
Temou bolo smykanie vozov na Juznej pocas sychraveho pocasia, ked je vlhka kolaj. Je logicke,ze v horucom letnom dni, na suchej kolaji sa ti nebude smykat. O tom tu ani nikto neviedol diskusiu.
Druhym problemom su vypnute protisklzove ochrany, no ak sa to deje aj s T3, tak v tom bude aj nieco ine...
Ešte k tej Warszave. Dostal som sa k tým fotkám. To auto nemá chrbtovú plutvu, to som sa zmýlil. Je svetlosivej farby s červenými kolesami. Bolo tu v máji 99 . Na boku má napísané " Č S D Výhrevňa Vrútky " a ešte veľké červené "A". ŠPZ má červené písmená " DmV 72-601 " na bielom podklade a je to jediný dochovaný kus na Slovensku. ?
Otazka, preco sa smyka KT8kam a T6tkam? Vies? ASi nie ale vola sa to protisklzova ochrana, ktora je v Kosiciach vypnuta, tak sa necuduj ze to preklzuje. Balky, len s tym rozdielom, ze som 18 rokov byval v Kosiciach a na tej trati som bol kazdy druhy den aj ked bola ciastocne zrekonstruovana. Ja nevravim, ze ked je na figu pocasie, je spinava alebo vlhka kolaj, ze sa nesmyka, ja vravim, ze sucha S49 je priam nemozna preklzu, pokial je v takych stavoch akych ma byt a pokial su vozidla nastavene tak ako maju byt. Ak je kolaj vybrusena tak ako ma byt, nie je top chyba kolajnice ale polovodicovej techniky vodica alebo uz spominaneho zleho nastavenia eleltricky (OR, protisklzova ochrana a pod)
Potvrdzujem, Warsava (sive auticko s cervenymi kolesami, konka (a este nieco) stali pocas Dni mesta Kosic pred dopravnou priemyslovkou, povyse Tesca. A urcite viem, ze to bolo v piatok a sobotu.Ale rok, to si uz nespomeniem.
Re #11021 Papyr: odkedy sa datuje vznik T3mod? Ak tam bola, dalo by sa to podla tohto roku urcit.
Tazko je v Blave kazdy den sledovat, ci sa prave v onu hodinu na Juznej triede v Kosiciach nesmyka.Ani ja, po 3dnovom jazdeni Blavackymi elinami, si netrufam komentovat problemy blavackeho DP. Poveternostne podmienky sa stale menia (aj dnes rano sa KTcku malicko smykalo), takze skor to okomentuje ten, kto po tej trati jazdi pravidelne. Bud ako riadic, alebo pravidelny cestujuci.
Nie v prvom rade, ale snad najdolezitejsi je ten fakt, ze mas najazdenych menej km ako Shorty a navyse nie v KE.
Inac, kolaj je vybrusena tak, ako ma byt.
Ty si naozaj tresnuty tiahlom po lebeni...Alebo si masochista? Nikto do teba neskace, jediny, kto tu stale vyskakuje a provokuje ostatnych, si TY. V kazdom druhom prispevku od teba sa pytas na mena, ci ten (pre teba) neznamy pracuje v DP, nedavas tu do termoklubu,a samozrejme, donekonecna melies o nahanani, bitke o odpajani.
Fakt, toto forum straca na urovni a prave kvoli tebe. Ak chces prispievat, tak sem davaj normalne prispevky a nikto nebude mat zaujem, aby ta nahanal. Zatial som si vsimol, ze ty komunikujes uz len sam so sebou...Chces sa za kazdu cenu zviditelnit? Myslim, ze ostatnym je uplne jedno, aky nick mas a kedy si ho planujes zmenit. Mozes si ho menit kazdy den, ale uroven tvojich prizemnych prispevkov ta stale odhali. Skus zmenit kvalitu prispevkov a nick si mozes nechat povodny.Pochopil si to, alebo mas v hlave prievan?
Ja porovnavam dve trate ktore boli postavene v rovnakom case a z rovnakeho typu kolajnic + to co mam odpozorovane. A podla toho aj cinnim a pisem, to ze pisem co na srdci to na jazyku, za to sa nehanbim vobec, ze vyjadrim svoj nazor a myslim, ze to co som pisal by mi potvrdilo aj viac ludi, ktory maju vacsie skusenosti ako ty a Shorty dokopy. V prvom rade mam najazdenych menej kilometrov co je pravda, ale nie som ten kto tu zavadza spravnost vypinania reverzu pocas volnobehu a o debaty o kvalite Kosickych trati, ktora je horsia nez niektore ukrajinske.
Shorty: si neschopny priznat, ze podnik ma na figu vybrusenu trat a preto tam je mensia stycna plocha. Tvrdim, ze stycna plocha je sice taka ako pises ale presmykovanie vozidiel som tam nezazil.
******, svoje pochodove myslienky si nechaj v hlave a pis len konkretne a podstatne veci. Na to tvoje ***nute komentare tu nema nikto zaujem a vdaka tebe klesa aj navstevnost tohto fora, tak sa uvedom co pises.
oznam pre všektých MIERUMILOVNÝCH imhaďákov:
__________________________________________________
Zajtre berem foťačik a idem do terénu si vyfotiť nejaké eliny. Dúfam že ma nebudete nahaňat po meste s cieľom zabiť ma!
__________________________________________________
Samozrejme, ze popisujem stav, ktory som za jedno slnecne dopoludnie na vlastne oci videl myslel som, ze vam to doslo Isteze som pri nom styri dni nestal a nesledoval, ci niekam neodide
Papyr : To nemôžeš vedieť ,či dakde nebolo. Určite si tam nebol celé 4 dni, čo tam stálo. Videl som ho niekde na fotke na elektrčkovej trati na NO, nie na Hlavnej. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Balky
Re #11021 Papyr: odkedy sa datuje vznik T3mod? Ak tam bola, dalo by sa to podla tohto roku urcit.