Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Sittam #10942:
Cize ten zakon uz je schvaleny?
Reakcia na: Bmko #10948:
Už prestaň s tými IP-čkami lebo sa zhodujú polovici sídliska
Ako pozeram niekomu sa tu ipcky zhoduju. Co tak sa znormalizovat? A rozmysliet si co pises?
Reakcia na: bonzak #10946:
e #10946 neviem ktorý ***** toto napísal, ale ja uričte nie... ?........to je buzerizmus ! ?
cawwwwwwwwwwwwwwwwwte ? ☺ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?‍☠️ ?‍☠️ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ❤ ? ? ☠ ? ❗ ❓ ? ? ? ? ? ?
Reakcia na: TA #10943:
e #10943 ......za Nitrou končí Slovensko ! ?
Reakcia na: Sittam #10938:
no ak by k tomu malo dôjsť, tak potom po takých 3 rokoch by nám ostalo 5 km tratí a možno 2 vozne ..., ( lebo štát = Bratislava )
Y: Áno, ale teraz tú licenciu DP zrejme nemá. Alebo áno? Ak nie, tak ju teoreticky ani nemusí dostať. Ale to je už vec znenia zákona, ktorý som nečítal.
Sittam : To je niečo ako pľovný lístok.
Y: Máš pravdu, to sa tam nikde nepíše. Zaujíma ma, čo znamená, že samosprávny kraj bude vydávať licencie na prevádzku dopravy na el. dráhach. To by znamenalo, že ich bude môcť aj odobrať.
Sittam : Píše sa tam niekde, že mesto musí mať električkovú dopravu?
Y: Ale tam sa nič nepíše o predaji, ale o prevádzke. Teda pri najhoršom teoreticky by elektrickú dopravu v Košiciach prevádzkoval sám štát.
Sittam : Dpmk je síce as. , ale 100% vlastníkom je mesto, takže nemôže to sám sebe predať.
Reakcia na: eMareq #10859:
K tomu článku, L50 premáva od pondelka 14.2., v tlači sa o tom píše až 18.2. a článok vyznieva tak, akoby mala premávať až od nasledujúceho pondelka...

V predĺžení prevádzky L54 až do 18. hod. nevidím žiadny prínos. V tom čase predsa ešte premáva L53, ktorá spolu s L11 kapacitne postačujú. Viac by sa zišlo posilnenie dopravy z NO na Ťahanovce po 18., resp. 19. hod., kedy je ponuka v tomto smere zúfalo biedna.
Podľa môjho predchádzajúceho príspevku mi vyplýva, že ak DP nebude schopný prevádzkovať električkovú/trolejbusovú dopravu, nič sa nedeje, lebo o dopravu sa postará štát, KSK alebo mesto. Mám pravdu?
Y: musim ti to vyvratit. Byvam v blave ale aj v kosiciach. Blava ma vyssiu zivotnu uroven ako kosice ale aj vyssie ceny a pod. Vsetko je drahsie .Platy su vyssie ale priblizne sa to kompenzuje rovnako s kosicami
Vladimír : Nemyslím si, žeby v Blave boli ďaleko vyššie náklady na živobytie. Možno len na bývanie a pár iných drobností. Ale zober si pomer nezamestnanosti / 3 % ku 20% / a platov. Nakoniec aj minule v správach ukázali štatistiku, kde je vidieť, že študent v Blave si dokáže zarobiť 3x viac za semester ako v Košiciach. Nemyslím si, že to je tým, že v KE sme leniví. A takisto si nemýslím, že v BA sú 3x vyššie náklady na živobytie. to len taký okrajový príklad.
Piesok ma viac vyznamov ako voda pre elektricku. Pieskom vybrusis ploche kolo, zabrzdis na zladovatelej kolajnici znizuje riziko smyku uz pri spominanom znecisteni kolajoveho telesa. Voda ma akurat tak dobry adhezny vplyv inac same minusi pre samotne elektricky. Ako je moznost poskodenia motorov, korozia , znecistenie a pod.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.