Reakcia na: Vladimír #1086:
Iste, ale aj v KE sú vykoľajenia z dôvodu nedodržania predpisov. Posledné vykoľajenie na žel. stanici sa údajne stalo tak, že vodič tu končiaci, vykoľajil v ľavotočivom oblúku preto, že mu vraj spadla stolička (zosunula sa až na podlahu), kvôli čomu neúmyselne našlapol na jazdný pedál až na podlahu a vozidlo v dôsledku veľkej rýchlosti vykoľajilo...
. A 1738 je az nechutne ticha. A to nejen zatlumenin ale i klidnejsi jizdou . Oproti 1737 je podle mne aspon o 20-30 procent tissi. Je to hodne znat . Tak sem tise doufal ze by byly dalsi podvozky k porovnani . Ale mam smulu :(( . Ted uz tam asi zadny cely KT8 delat nebudou. POdle vseho maji zakazky jenom na NP clanky.
Vladimír
Re #1074 Nodes: A prečo by nemali?
Re #1076 J: Každopádne Tvoje príspevky vyznievajú tak, akoby Bratislava bola mestom s uvedomelými cestujúcimi, ktorí si na čierno cestovať nedovolia. Ako keby v Košiciach bolo percentuálne dvakrát toľko čiernych pasažierov alebo čo. Mal som možnosť dozvedieť sa interné údaje DP o čiernych pasažieroch a uisťujem Ťa, že východ nevedie
Re #1077 Sarko: Keď nastane to správne obdobie, aj v Košiciach sa občas vyrojí vykoľajenie za vykoľajením
Re #1084 BM: Ak, tak je to len psychologický efekt. Vodiči lístky takmer vôbec nekontrolujú. A značnu to znižuje úroveň DPMK v očiach cestujúcich.