Chalani, dnes som sa naučil ovládať ďalší "dopravný prostriedok" - lyže
Na to, že som na nich stál prvý krát v živote, to celkom ušlo. Síce som sa neušetril od mnohopočetných pádov, no ale bez inštruktora to inak nešlo. Ešte šťastie, že som bol odhovorený od výstupu z najstrmšieho svahu, lebo od stredného som aj tak rezignovane prešiel na ten najmenší a až ku koncu dňa sa odvážil na ten stredný. Prekvapením je polmetrový sneh, aj dvojmetrové kopčeky odhrnutého snehu pri cestách a teploty, ktoré neklesajú pod -15'C cez deň. V noci bolo včera v obci Vyšné Ružbachy -22'C a pri vlekoch -30'C'. Veru chcel by som vidieť hociktorý košický autobus či električku, čo by to s nimi porobilo :-€ (zamrznutý smajlík)
Na to, že som na nich stál prvý krát v živote, to celkom ušlo. Síce som sa neušetril od mnohopočetných pádov, no ale bez inštruktora to inak nešlo. Ešte šťastie, že som bol odhovorený od výstupu z najstrmšieho svahu, lebo od stredného som aj tak rezignovane prešiel na ten najmenší a až ku koncu dňa sa odvážil na ten stredný. Prekvapením je polmetrový sneh, aj dvojmetrové kopčeky odhrnutého snehu pri cestách a teploty, ktoré neklesajú pod -15'C cez deň. V noci bolo včera v obci Vyšné Ružbachy -22'C a pri vlekoch -30'C'. Veru chcel by som vidieť hociktorý košický autobus či električku, čo by to s nimi porobilo :-€ (zamrznutý smajlík)
SHORTY
- medzi podlahou v kabíne a laminátovým čelom (v úrovni nárazíka) asi 5cm medzera,čo pri v=60 znamená prievan ako pri otvorenom okne....
- u nás v DP je taký zvyk, že keď sa niečo zvára, tak čo najbližšie pri skle.....čo neminulo ani čelné sklá...
- vo voze nebude nikdy teplo, lebo medzery nad,pod a medzi krídlami dverí zabezpečujú tzv. nútené vetranie
- topenie vo voze "svieti" (žhavením) a uškvarí všetko čo sa dotkne krytu topníc ☺
- ovládací pult - chaos v umiestnení vypínačov, vypínač TRANSPARENT zapojený ale bez účinku, detto OSTREKOVAČ zapojený(elektricky) ale ho zabudli namontovať ?
- BUSE - 0bodov - linka a cieľ-toť vsjo
- Nodesom spomínané natriasanie vozu pri určitých rýchlostiach až dosť nepríjemné
- stolička vodiča nová-veľká, až na to že som sa tam nezmestil - koleno som mal nalepené na riadniku
- nádherne škrípajúce plexi na kabíne v kovových rámoch bez tesnení
- slabá prúdová brzda!!!
- azda jediné, čo bolo dobré bol tachograf s mnohými funkciami (niektoré nezapojené) napr:
- celkové km
- denné km
- dráha(počíta od momentu, ked stlačíte tlačítko na tach., ale pozor pri prejdení úseku sa vynuluje
- príkon (kW) nezapojené
- spotreba (kWh) nezapojené
- skúška bŕzd: spomalenie, zábrzdná dráha a rýchlosť, pri kt.bola požiadavka
Ponúkam zopár nameraných hodnôt:
rýchlosť 30km/h spomalenie 1,03m/s2 brzdná dráha 33,4m
40 1,19 51,7
50 1,19 80,8
60 1,23 111,9
39 núdzové brzdenie 2,08 28
40 1.stupeň KB 1,72 35,7
dobrá rada - neskáčte pred rozbehnutú 337!