Včera sa ešte robili napríklad aj chodníky na Kuzmányho.
Taktiež úžasne zaliali ukotvenie semaforov do chodníka na križovatke Kuzmányho – Šrobárova – Floriánska. Doslova zaliali – betónom – a do neho urobili vodiace prvky pre nevidiacich s tým, že sem-tam nejaká skrutka z toho betónu trčí. To je presne podľa projektu, však?
Ono si dnes naivne myslíme, že to bude aj slúžiť ľudu ako dakedy. Nebude! Električka po IKD pôjde vynímočne len občas, na ukážku Severokorejským turistom alebo pri oslavách výročí "Trvalého víťazstva Smeru" a "Dní mladých oligarchov". Inak toto veľdielo Remetovského realizmu, bude chránenou technickou pamiatkou ako súčasť Dopravného skanzenu mesta Košice.
...A vtedy už budú všetci kritici, neprajníci a iní buzeranti, vysťahovaní do pracovného lágru za mestom...Našu krásnu rozkvitajúcu Dúhovú záhradku im predsa rozryť nedáme! Dobrú noc deti. ? ? ?
Keby to nebolo Slovensko, šlo by to celé vyhodiť a spraviť nanovo. Viď obchvat v Ostrave, kde sa použil podradný materiál a aktuálne sa robia nákladné sanačné úpravy, ktoré po prehratom súde dodávateľ zaplatí zo svojho.
Reklamácie? To by za istých okolností mohli robiť celé odznova. Čo ak použili nesprávne hrúbky betónových zmesí? Čo z reklamácie, keď bola použitá primitívna technológia osadzovania tlmiacich gúm? Pôjde všetko von? Asi nie.
Normálny človek nemôže porovnávať Brno a Košice a to hneď z viacerých dôvodov. Ale to je o inom.
Všetky tie nedorobky a chyby chcú akože pokryť tými 5%, ktoré ostávajú nevyplatené? Síce pochybujem, že sa to nakoniec nevyplatí (aj keď oproti tomu, čo rozkradli je to zanedbateľná čiastka), ale aj keby sa to malo použiť na dokončenie, niekto si myslí, že to bude stačiť? A čo reklamácie, bude vôbec nejaká, alebo sa to na divokom východe nenosí?
Ale no, toto dokonca obhajuje aj košická šotomafia ? Veď je to trať, tam sa predsa nemá čo jazdiť autami. Holt ale keď sa to po dvoch dňoch prepadne a niektoré kocky sa úplne vyrvú, tak niekde asi bude problém. V iných mestách nechávajú po tratiach pendlovať ťažké polievacie vozy s tonami vody v nádrži a, div sa svete, dlažba sa neprepadáva. Lenže na to treba sem-tam vytiahnuť päty aj ďalej, než len po Kysak a nepovažovať za modlu Brno s jeho Taškentmašinami vo flotile...
No nič: vážení občania, po trati nechodiť, nejazdiť, nedýchať a nekukať sa nakrivo! ?
Ako prosím?!? Po koľajniciach sa už nejazdí? Keď si odmyslíme, koľko váži autobus a koľko električka, z akého dôvodu by sa po koľajniciach nesmelo jazdiť? Košicko-prešovskí experti asi určujú nové svetové trendy, ako vidím.
Podľa mňa si musí robiť výhovorkyňa srandu. Túto svoju odpoveď na takto položenú otázku nemôže myslieť vážne. Avšak, budem parafrázovať známe konštatovanie, v Košiciach je to tak.
A nebola pôvodne tá otázka myslená na reklamné letáky nalepené na oknách vnútri vozidla? Tak mi to pripadá, že Mišška nepochopila otázku. Lebo cez ne fakt nevidno von. Na ne sa žiadna vyhláška nevzťahuje?
To už patrí medzi tie PR články, ktoré si DPMK platí? Vlastne toto ani nie je článok, len nejaká otázka (vraj) z ľudu v rozsahu 2,5 riadka a odpoveď (vraj) hovorkyne v rozsahu 5,5 riadka...
"Ich údržba si vyžaduje vysoké investície a je časovo náročná..."
?
Oni ale nefungujú od začiatku, hádam by to mal znášať dodávateľ. V Budapešti mimochodom za eurofondy nakúpili multifunkčné automaty, ktoré berú aj karty, dokonca aj bezkontaktné, komunikujú aj v angličtine. V Košiciach nám zrejme stačia gombíkové a len na mince vzor 1987 s popiskami len v slovenčine. Nevadí, snáď o 50 rokov...
Pochybujem, že je to len dočasný stav, keďže ho nahradili jedným obyčajným automatom. Všimol som si, že nefungoval niekoľko mesiacov, keď som volal na DPMK, aby som to nahlásil tak mi zložili. Zaujímalo by ma, ako vlastne prebieha tá údržba, keď tento stav ignorovali? Určite išli okolo xkrát alebo to videli na diaľku, ak bol napojený na sieť. Zaujímalo by ma teda, kam ho presunuli, keďže bol podľa mňa dosť využívaný na nabíjanie kariet a okrem toho tlačí lístky oveľa rýchlejšie ako tie nové automaty. V budove pri ktorej stál som zatiaľ nebol ale možno je tam... Ak ho teda úplne nedali preč kvôli neschopnosti opraviť ho alebo inému dôvodu.
Necakam, ze DPMK bude teraz kondolovat kazdy rok, ale ze pri tychto prilezitostiach nebude hrat brouka pytlika, ked sa o tom toci dokument. Zmiznutia ludi sa konali hlavne v 50 a zac 60 tych rokov, sud by samozrejme nebol, komousi by nikdy nechceli taku medializaciu zlyhania. Aj keby to bolo zapricinene chybou v dielnach, max by niekoho vyhodili z prace a bolo by ticho.
Co sa tyka reko, v Prahe sa robila koncova trat na sidlisko, kym v Kosiciach trate v centre, tam sa moze cakat trochu vyssia cena, ale kvalita je niekde uplne inde, hlavne na Petriny tu trat viackrat podbijali aj premeriavali.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.