Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Dopravák #5818:
To čo si mal na mysli v príspevku #5818 s 18, 30 a 34?????
Zatrolejovať???? Keď zatrolejovať, tak to je super nápad!!!!
Dnes na Štadióne TU, od 11.00 do 13.00, sa konala ukážka požiarného cvičenia. Bolo tam plno Škôd Octavia Combi, Požiarnícka Karosa C 744 (HM) a C 954E!!!
Reakcia na: S499.1023 #6033:
Nie su vecne, ale ked ma niekto ohromnu tuzbu sa takto vyjadrit, okej. Jednoducho si to nevsimam, ignorujem, o nadavkach nehovoriac.
Reakcia na: Sarko #6080:
539 a jej osude viem len nevedel som, že je to pravda.
Reakcia na: Dispecer #6078:
Všetky spomínané KT8 aj boli rekonštruované. Ev.č. 503 v DPMK a #504 a 515 v KOS Krnov.
Posledná KT8, ktorá bola zakúpená, mala číslo 539, ale ešte než stihla prísť do KE, bola predaná a prevezená do Miškolca. Inak je posledná 538-ka.
Ktorá KT8 D5 dostala ako posledná ev.číslo?????
Reakcia na: SHORTY #6077:
Ďakujem. Škoda, mohol ju poslať na rekonštrukciu do KOS KRNOV, veľká škoda. A teraz som si spomenul mal som na mysli 504.
Reakcia na: Dispecer #6076:
Nie, okrem #515 sme žiaden vrak nemali. Ev.č. 503 malo dávno-dávno nehodu na rýchlodráhe a predný pošdený diel bol vymenený za nový. Dnes premáva v nemeckom Straussbergu. Havarovaný sa zošrotoval. Ev.č. 504 bola po nehode opravená, akurát, že takmer 10 rokov stála odstavená. Dnes premáva s NP článkom v Brne. A napokon #515, ktoré bolo po nehode najdlhšie odstavené, kúpil DP Ostrava, ktorý si z prostredného a zadného článku skompletizoval ich havarované KT8.
Viem, že máme jeden vrak KT8 D5 #503 alebo 504, neviete, čo zamýšla urobiť a tou KT8 D5????
Do KOS KRNOV alebo šrotovisko????
Reakcia na: 1018 #6057:
Ja nie, to TA potrebuje zistiť.
Ja len doplním k vyjadreniam "GR" priemerný zárobok za rok 2003 u vodiča pracujúceho 7rokov (ako napr.ja) je cca 13000,- (samozrejme vodič E, lebo A,T majú vyššie hodinové mzdy).
Reakcia na: SHORTY #6072:
Hej od Nového mosta..teraz ju aspon sekli..minule tam buchli BA T3-ku... ? ? ?
Reakcia na: Diggi #6071:
V KE nám jazdí takáto "70"-ka??? ?
Reakcia na: Sarko #6062:
Ak by sa do toho napchali 1000cky, bral by som do BA
Reakcia na: Diggi #6039:
Pozriem sa na to.
Reakcia na: S499.1023 #6067:
No ale VV60LF rekonštrukcia už nemôže byť, to je určite deklarované ako nové vozidlo. A pod podskupinou "Výroba tramvají" to majú tak aj uvedené.
Sarko:Veď preto som sa pýtal na vozidlá s NOVÝM TP.Všetky tieto vozidlá sú de facto nové ale de iure rekonštrukcie.A ak sa to výrobca neodváži deklarovať pred Dráhovým úradom ako NOVÉ vozidlá,tak sa ani na webe nemá čo chváliť výrobou NOVÝCH vozidiel.
Reakcia na: S499.1023 #6065:
Dajme tomu také T3R.EV a T3R.PV s karosériou VarCB3, ktoré sú neoficiálne úplne nové, ale oficiálne vykazované ako rekonštrukcie. A taký vlek VV60LF je vlastne tiež nový. Alebo máš iný názor?
Sarko:A akú NOVÚ električku,čiže vozidlo s NOVÝM preukazom spôsobilosti tam už vyrobili?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.