O tej poruche 517 v utorok, s výpadkom dopravy smerom na Terasu, som sa dozvedel, že vodič stlačil tlačítko výhybky pred výh. pri Tip-Tope (amfit->zimná) a vozidlo "zdochlo" doslova a do písmena a kotúľalo sa bez akejkoľvek brzdy!!! cez križovatku smerom na zimnú až kým nazastavilo samo. Preto tá L9 na zimnej!
Mali by mať funkčné pieskovače ale to záleží na vodičovi ako sa o to stará. Ale väčšina vodičov nepoužíva piesok a myslím si, že v dnešných dňoch je to aj citeľne počuteľné až veľmi hlučné. Dnes má hranaté kolesá 614-615 a včera sa mi zdá, že NP na L9 poriadne klepala!!! (a podľa toho poznáš, kto je aký vodič)
Na USS sa mažú koľajnice v smyčke, samomazací mechanizmus namontovali len teraz pri obnove oblúka, doteraz to robili výhybkári a tí to robili štýlom, že celé koľajnice boli poliate olejom alebo potreté kusmi vazelíny a tak nie je možné sa tam rozbehnúť a nehovoriac o brzdení. Takže to zrejme niekto prehnal a teraz to museli posypať pieskom ?. O tom ako sa mazalo svedčí aj fakt, že bol problém zastaviť aj na zastávke "valcovne".
Ten nový mazací systém už maže iba plochu styku okolku s koľajnicou. ? ? ?
Naisto nebude len 54 a 55 bude v obmedzenom režime. Závisí od toho ako to má uvedené v cp. Napríklad 54-ka ma definovaé, že jazdí len počas dní školského vyučovania. ?
Samezrejme, ze maju. Minulu nedelu som sam kontroloval a aj piesok v nich bol (zvycajne si do nich dvaju vodici chlieb :D/. Prejdi sa po trati na Jazere, piesku tam je okolo kolaji dobludu - neklamny znak, ze sa pouzivaju.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.