Ďaľší konzervatívny pročehˇista sa práve vyfarbil!Prečo by sme mali iba hltať zahraničný tovar?Buďme sebestační a samostatní,my sme Slováci,máme mať Slovenskú tehˇniku a keď nikdy nezačneme nič tvorť a budeme iba žrať tie české debility,nezdržiavaj rozvoj,veď naša 359 bola 1.na svete,ktorá používa asynhˇrónnu trakčnú výzbroj!Česi prevzali našu tehˇniku a až tak začali vyrábať svoje T3MOD!Takže naše pokusy naštartovali vývoj asynhˇrónnej trakčnej výzbroje na celom svete!Buďme hrdí na svoje diela a snažme sa,aby fungovali a prekonali konkurenciu!Predbehnime ihˇ!Buďme lepší!A Ty si pňak,čo zdržiava vývoj MHD a presne takí sú aj vo vedení DPMK,a preto je stav taký katastrofálny!Keď sa niekto snaží vytvoriť niečo nové,nemusíš to zhaz"ovať pod čiernu zem!Aj obyčajné T3 raz boli nové a keby vtedy mali ľudia takýto prístup,ako Ty,hˇodili by sme na koňohˇ(nie Mečiar a Z"urinda,ale ozajstné)…Nie nadarmo mám nick Reformátor!Ide o to,že aj náš pravopis si žiada isté zmeny,ale to už nepa3´ na toto fórum.V škole tak nepíšem,ale toto je fórum a nie škola,takže sa kroť,lebo Tvoj pravopis tiež nie je nič extra,kde máš diakritiku,Ty koxo?To píšeš aj v škole(robote)takto?Bez diakritiky?Toto čo je?Tiež z Teba musia mať radosť!!!!!! ? ?
Ďakujem,že odpisujete na môj príspevok s vážnym záujmom a pohˇopením a nielen s výsmehˇom ako Papyr,ktorému je zrejme egál,ako dopadne dopravný systém v Košiciahˇ.Mne na rozvoji elek3ckej trakcie záleží a robím na simulácii DPMK v programe Bahn 3.59,maniaci to iste poznajú.Okrem iného sa zaoberám aj úvahami nad novými linkami na súčasnej koľajovej sieti a tak rôzne…Linkové vedenie treba zmeniť,taktiež sa treba zbaviť konkurencie týhˇ zelenýhˇ príšer…Zelenú mám rád,ale na T6káhˇ a KT8D5káhˇ,ale nie na Solarisohˇ!Všetky autohnsy z centra mesta von!V 1.rade treba zmeniť linkové vedenie tak,aby si autohnusy nekonkurovali s trolejbusmi a elek3čkami,ale aby iba dopĺňali diery v systéme,ktoré by sa mali s rastom elek3ckej trakcie zmenšovať a nakoniec by som uvítal vylúčenie fosílnej dopravy aspoň zo Starého mesta.Možno by to hˇcelo masívny štrajk,resp.demonštráciu všetkýhˇ priaznivcov elek3čiek a trolejbusov namierenú proti politike DPMK a magistrátu,ktorá utláča elek3ckú trakciu,a potom sa nemôžme čudovať,že mesto vyzerá ako vyzerá!A ako ľudia pohŕdajú elek3čkármi…Sú to barbari,veď mesto robia práve elek3čky a trolejbusy mestom!Taxa sakra snažme a urobme niečo,aby sme boli tým najfasa mestom!Bez SO4,CO,CO2(okrem dýhˇania)…
Mozno si DPMK berie priklad zo zeleznic, kde sa povrava, ze prevadzkovanie motorovych lokomotiv a motorovych voznov vyjde lacnejsie ako prevadzka elektrickych masin. Je to dosledok delenia zeleznic a vytvorenia monopolneho dodavatela, resp. odberatela energie.
No v zaujme kazdeho dopravneho podniku by mali byt dopravne prostriedky s elektrickou trakciou.
Inac len tak pre zaujimavost uvediem: spotreba prace a tym aj financii na 1000 osobo / kilometrov v MHD:
BUS 0.53
TROLEJ 0.4
ELEKTRICKA 0.3
METRO 0.27
Takze je jasne ze busy by mali chodit ako doplnkova nie ako hlavna nosna doprava. A poucenie cislo 2 nezamestnanym lopaty a cakany do ruk a podme kopat tunely pre metro tu v Kosiciach ? ? ? ?
Vsimol si si, ze tak ako na Jazere je gro dopravy zabezpecene elektrickovou dopravou, tak je na Furci prioritna trolejbusova doprava? ked tak pozeram na tie linky, furcania maju relativne dobry vyber a slusne spojenie skoro z celym mestom. Relativne preto, ze jedinym problemom je mala kapacita "doplnkovych "liniek k trolejbusom.
Je tu jeden problém prečo sú autobusy preplnené, napr. na Ťahanovciach a to, že to sídlisko je slepé, teda končia tam všetky linky. Cez Furču sa zas prechádza jedným smerom cez celé sídlisko. Preto si dovolím tvrdiť, že najlepšie je vyriešená doprava na KVP, ktoré je rozdelené dvoma triedami kolmo na seba a zvoz zo sídliska prebieha na všetky svetové strany. A je jedno koľko tam máš liniek a akých busov. Jednoducho pri stavbe niektorých obytných častí sa nerátalo s mhd až keď bolo sídlisko postavené. ?
Diggi: Ked je malo klbovych autobusov, jedno riesenie tu je. Na L38 by trebalo dat kratke karosy ale v polhodinovych intervaloch. Je to lepsie riesenie ako teraz.
L31 nie je uvedena, nakolko jej trasa je okruhova.
Z toho vyplyva: ze najvacsie sidlisko Furca ma najmenej autobusov, je najhorsie riesena doprava tam.
Ved tam okrem L32 neide ziaden klbovy autobus. To je nenormalne. Ludia sa maju tlacit v malych autobusoch.
Kedy uz konecne dojde k zmene vo vedeni DPMK? Ved tito ludia, co su tam dnes su totalne neschopny. Kazda firma/spolocnost, kde je zle/neschopne vedenie vedie ku krachu. Co sa musi stat, aby doslo k prepotrebnej zmene aj tu?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Nodes