Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Diggi #9476:
Vďaka echu od Nodesa, som sa dnes odviezol na 337. Musím povedať, že je úplne v pohode a tie divné zvuky si mal na mysli asi hlučnejší motorgenerátor, čo je podľa mňa celkom v norme. Keby si dali trochu záležať a dobre ho vycentrovali, tak by tak nehučal. Inak samotné podanie opravy je na veľmi dobrej úrovni, budem musieť na Bardejovskej tlmočiť pochvalu. ? Akurát ma trochu zamrzelo, že už nesvieti celá ľavá strana neónov. Že by to bolo nejaké polovičné osvetlenie? O tom nemám vedomosť. Nodes mi ešte spomínal, že interiér je akýsi "vysvietený". Neviem, ale ja mám pocit, že zelená je tmavšia a viac sa približuje farbe trávy. Tá v 361 sa mi zdá viac pastelová. Každopádne mať 3 takéto vozidlá v prevádzke a už to je v meste vidieť. ? Bodaj by sa každý rok spravila aspoň jedna súprava! Tri roky na jedno vozidlo je predsa len trochu priveľa. ?
ooops: to som tam nechtiac odklepol... neda sa do deleteovať ? ?
Reakcia na: BMko #9560:
Ale no, aký každý vagón iný? Však odporovú výzbroj to má rovnakú, náter rovnaký, IS rovnaké, pantografy rovnaké... Akurát si cestujúci vo vnútri všimne, že namiesto laminátov (414) to má sedadlá C.I.E.B. Kahovec (337 a 361). Na každý iný vagón si treba zájsť napr. do Brna, to je úplne iné kafe! ?
Čaute, možno to niekoho z vás bude zaujímať.

Žilina 7. januára (TASR) - Výmenu kontaktných čipových kariet
za bezkontaktné ukončil na konci roka 2004 Dopravný podnik mesta Žilina (DPMŽ). Čipové karty začali používať cestujúci v Žiline v roku 1998. Riaditeľ DPMŽ Juraj Popluhár TASR uviedol, že najskôr zaviedli používanie kontaktných čipových kariet z dôvodu vysokej ceny bezkontaktných kariet. Postupne sa však cena obidvoch druhov kariet takmer vyrovnala, preto dopravný podnik začal od mája 2003 karty postupne vymieňať. "Výhodou bezkontaktných kariet je, že neprichádzajú s označovačom do mechanického kontaktu. Ľudia väčšinou nemusia kartu vyťahovať z puzdra a dokonca ani z peňaženky alebo z vrecka. Karta je označená, pokiaľ sa dostane do dosahu označovača," uviedol Popluhár. Od začiatku tohto roka vymenil DPMŽ aj označovače cestovných lístkov v trolejbusoch a autobusoch MHD na označovanie bezkontaktných čipových kariet. Systém je podľa Popluhára modernejší a má viacero výhod. Jednou z nich je aj kompatibilita kariet na ďalšie rozvíjanie integrovaného dopravného systému (IDS) v meste Žilina a okolí. IDS bol zavedený pred viac ako rokom, keď sa do systému MHD v Žiline začlenila rajecká lokálna železnica. Ďalším krokom je spolupráca so Žilinskou univerzitou (ŽU). V rámci nej majú študenti možnosť nabíjať na svoje karty okrem údajov univerzity aj elektronickú peňaženku, využívanú na cestovanie prímestskou dopravou SAD a zároveň aj na cestovanie v MHD. "Takže to je ďalší krok k tomu, aby sa mohol integrovaný dopravný systém ďalej rozvíjať," uzatvoril riaditeľ DPMŽ.
KORZAR :: 7.1.2005 :: Rychlocestu Kosice - Milhost asi zacnu stavat v slubenom termine
http://www.cassovia.sk/korzar/archiv/clanok.php3?sub=7.1.2005/60335K
Reakcia na: Omni_817 #9551:

4 OMIN: VĎAKA...
VLK
Reakcia na: Vševedko #9553:

ja som ako šelma všetko-itá... v MHD cestujúcovič a na horách Canis Lupus šelmovič... ?
VLK
Reakcia na: Nodes #9556:
Niečo došlo, nevedel som, že to je od Teba. Ale už predtým mi to poslal Esíčko:-).
Dnes okolo 11.00 sa stala nehoda na zastavke Pri hati smerom z mesta, 101x s fialovym Mercedesom. Co som ja videl bola to asi 1011 a bolo tam uz aj dispecerske vozidlo. ?
Reakcia na: BMko #9560:
Zober si takto lokomotivu s vagonmi: cisterna, plosinak, postovy, osobny: tiez je kazdy vagon iny a nik sa nestazuje ? ? ?
Reakcia na: eMareq #9559:
A co si sa kuplovaciou hlavou zrazil? ti poviem to by ti bola suprava, kazdy vagon iny, este by potom na 414ke a jedne z nich zacali chybat aj svetlomety popripade brzdove svetla. ☺
Ked uz 337cka okusila 'trpkost nasich kolaji', mohli by z nej aj z 361ky spravit unifikovanu dvojicku (337+361) a pripadne aj trojicku so skaredym kacatkom ? (414)
Reakcia na: TA #9384:
Ano byvaju v Peresi uplne hore. Ich dom sa velmi napadne odlisuje od ostatnych, takze to nieje problem najst 🙂 Lukrativnejsia cast mesta? Tahanovce, Furca, Nad Jazerom (sidliska) 😃. Povacsinou vsetci 'prominenti byvaju v rodinnych domoch volakde uplne daleko od mesta. Avsak museli by si tu zmenu zaplatit 🙂
Reakcia na: Vševedko #9552:
neracil mi dat heslo, ale na jednu stranu to chapem aspon bude mat v databazi vlastne usporiadanie
VSEVEDKO: vcera vecer som Ti posielal fotku. Dosla Ti?
Mal by si castejsie zavislacit:-)
NOVINKY z Hornadskej>
5240 ma nove celo ktore je vymenene po novembrovej nehode. Este nema nastriekane ev.cislo.
5219 nema strednu cast naraznika
3535 je ok. este nebol na prepise
Reakcia na: VLK #9536:
Off Topic:
Ty si VLK ako cestujúci substrátovič alebo VLK ako Canis Lupus?
Reakcia na: BMko #9543:
Tak už je to jasné (s tým HAX115). A prečo to teda nezmaže Predpis pre zjezdnodušené prevádzkovanie osobnej dopravy D3 alebo Ti nedá nové heslo?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.