Pri jazde smerom z konečnej je čidlo na troleji pred zastávkou a CSS reaguje tak, že sa dokončí cyklus, potom prebehne ešte raz celý a potom dá voľno. A práve tu je pes zakopaný. Často čidlo zareaguje (viď oranžové svetlo, ktoré oslepuje vodiča!) a svieti a svieti a niet konca.... Ak zhasne, tak potom treba očakávať signál voľno. Ale ak sa to zasekne (čo sa stáva často) signálu sa nedočkáš a to dokonca ani keď oproti idúce vozidlo si navolí "voľno", lebo od Zimnej nedáva signál "voľno" aj pre opačný smer (neviem prečo? ? ). A keď to je zaseknuté vodič nemá možnosť prejsť vtedy, keď by mal nasledovať električkový signál, lebo ten sa úplne vynechá. Jediná možnosť je spolu s autami od Merkúru ale musí počkať kým odbočia vľavo a až potom sa môže pichnúť...
v ktorom smere? Pri jazde od Zimnej električky nestoja pred semaforom dlhšie než pár sekúnd, ak vôbec. Pri zastavení na zastávke TU z opačného smeru to môže byť spôsobené tým, že nie všetci cestujúci stihnú nastúpiť počas 1 cyklu - ? .
Drahove kriterium je idealne u elektriciek a trolejbusov, s cim sa za frajerkou tazsie z drahy odbocuje. GPS by bolo dobre vtedy, keby sa dopravca nenutil do investicii a prevadzkovych nakladov za SMS alebo GPRS prenos, co stoji navyse peniaze. V DPMZ sa neplati nikomu nic. Informaciu o polohe vozidla vysle palubny pocitac R&G cez interface do motoroly a poloha sa vlastnou firemnou radiovou sietou maximalne v 1-minutovom intervale dostava za vsetky vozidla na dispecing. Zadarmo.
Toto uz je zastarale, nahravat vykonanu sluzbu na kartu, vytahovat ju z vozidla, nosit na prehratie a vyhodnotenie. V DPMZ trolejbus/autobus len zastane na 10 sek. pri brane, stara sluzba sa radiom automaticky prehra do PC, nova na nasledujuci den automaticky nahra do palub.pocitaca. Ak je vodic netrpezlivy a nestihne sa to, rano pri prejazde branou von si to palubak automaticky skontroluje a co vecer nestihol, dohra. Vratane zmien cest.poriadkov, hlasenia zastavok atd. A vsetko ide uplne automaticky bez toho aby niekto pohol prstom.
K rekonštrukcii: Bude sa s traťou robiť niečo zásadnejšie (kompletná výmena) alebo len hasiť havarijný stav a kozmetické úpravy?
K preferencii: Pri jazde SNP, ma najviac fascinuje preferencia chodcov na zastávke Družba, elektrika stojí, lebo chodci majú zelenú na prechode cez koľaje (bez semaforov by cez ne asi prejsť nevedeli...)....no comment ?
Ak ide naozaj o školopovinné deti, tak tam prestupná tarifa nehraje žiadnu rolu - deti majú aj tak predplatné CL...
"Ak si mozme dovolit tolko roznych liniek, tato naozaj neuskodi."
Fú, až ma zamrazilo, a som si ešte raz pozrel, kto je autorom príspevku...
Ano, taka linka ma vzniknut, ale kvoli spusteniu vyluky elektriciek a otvoreniu Terminalu MHD pri OC Cassovia sa jej vznik posuva zhruba o dva tyzdne neskor. Vyznam? Velka cast nielen skolopovinnych deti sa dennodenne presuva z Tahanovce na Furcu do skol a naopak, linka ma svoje opodstatnenie. Ak si mozme dovolit tolko roznych liniek, tato naozaj neuskodi. Samozrejme pri prechode na prestupnu tarifu tato linka strati na vyzname.
Vo včerajšej Oceli východu som čítal v článku o DPMK, že od 15.11. mí vzniknúť nejaká autobusová linka č.39 Furča - Ťahanovce. Je to pravda? Tu som o tom ešte nečítal.
BTW: má taká linka vôbec nejaký význam? (Sám som z Furče, ale nevidím problém s prestupovaním pri Hypertescu.)
A zbytok tendra budú SU15. ?
Re #18098 tbus: Samozrejme, že nikde nejazdia. Vôbec Solaris je málo rozšírený v MHD okrem nás a jedného kusu SU12 v PO, už ho nenájdeš nikde v SR. (teda ak nerátam nejaké výpožičky na prezentácie celkove tohto typu).
SHORTY
nenechaj sa vysmiať,asi tu píšeš pod vplyvom alkoholu
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.