Citujem: "Logo predstavuje v maximálne štylizovanej forme šošovkovitý tvar historického jadra mesta s jeho dvoma architektonickými dominantami - gotickým Dómom sv. Alžbety a Štátnym divadlom."
Páni...?! ale toto nevie ani obyvateľ Košíc, kde to ešte návštevník!!
nuž, ja si to na takej križovatke Ječná - Legerova/Sokolská, kde CSS má v špičke problém prepustiť obojsmerne cca 90 vlakov za hodinu cez magistrálu (a vodiči tram si strážia každý cyklus a musia prechádzať križovatkou po dvoch, inak by doprava skolabovala), dosť dobre predstaviť neviem.
Alebo na takej linke 9, so špičkovým intervalom 4 minúty, postačia dvaja-traja dobráci s priehrštím mincí a máš na kufri ďalšie poradie. Skvelá predstava, akoby premávka tram nebola už teraz dostatočne nepravidelná.
imho doplnkový predaj jedine mimo centra a mimo špičky.
Re #25962 eMareq:
"Rekonštrukciou prejdú aj križovatky v úsekoch ulíc, ktorých sa dotkne v budúcnosti predĺženie električkovej trasy z Námestia Maratónu mieru na železničnú stanicu, ..." ? ?
Ale oceňujem, že hovoria skôr o tomto než o nezmyselnom KORIDor-e
O tých "infrasnímačoch pre električky" síce neviem, ale mohlo sa spomenúť, že už ROKY sú prakticky po celom meste naťahané slučky medzi koľajnicami, postavené optické detektory vozidiel (Strojár, Ferrocentrum) a keď to vôbec niekedy fungovalo, tak maximálne pár dní.
O pokusoch typu Štúrova-Bottova-Palackého (výhybkový elektromagnet) a Zimná-Letná-B.Němcovej (trolejové kontakty) ani nehovoriac.
mne sa páči nápis u solar.,pri nevolnosti zazvonte vodičovi 3krát ? ? ? ,signalizacia jak oči,ved to zabzučí raz a dosť,mohli by sa na to kompetentný kuk,lebo niekomu bude raz fakt blbo,a nestihne to do nasled. zastávky...
oki,len nezabudni,že službu cestujúcemu poskytujeme,ako prepravcovia,nie ako predajcovia,a to tu už aj zachvat sa mi zdá spomenul,že v zmluvách je písané,že sú to vodiči a žiadni predajcovia,inak,keby žil ešte muflon,ten by tie lístky ani predávať nemohol,hihi,raz ti to vysvetlím,o kom hovorím...
To už je chyba DPMK, že nedal cestujúcim dostatočne jasne a zrozumiteľne najavo, že predaj CL u vodiča nie je štandardný. Malo byť jasne stanovené, že u vodiča je cestujúci povinný platiť primeranými nomináliami a cenu patrične osoliť. to je ale problém konkrétnej aplikácie v KE a nie samotného princípu doplnkového predaja!
Vodič samozrejme MÁ predávať lístky. Sortiment a cena lístkov v DOPLNKOVOM predaji u vodiča má byť taký, aby pôsobil DEMOTIVUJÚCO a aby nezdržiaval, má sa teda predávať jeden typ lístka s patričnou manipulačnou prirážkou. Vedia to asi všade na svete, len v BA a v KE nie!
Samozrejme, že by doplnkový predaj CL u vodiča v Prahe na električkách úplne v pohode fungoval presne tak isto, ako funguje v iných mestách. Ide len a len o nezmyselnú zaťatosť DPP.
Trosku som sa nudil ?
7. Vodič je povinný sa presvedčiť, či je ukončený výstup a nástup cestujúcich, dať zvukové a svetelné znamenie o ukončení výstupu a nástupu a dvere bezpečne zatvoriť.
-Neviem ci to ma len jeden solaris alebo vsetky z prvej varky ale svetelnu signalizaciu som nikde nezazrel.Ale hlavne ze na papieri musi mat v skutocnosti nie vsak? ?
3. Vozidlo (súprava vozidiel) určené na prepravu cestujúcich musí sa na prednej časti výrazne označiť číslom alebo iným označením linky v smere jazdy s názvom konečnej zastávky. Označenie linky musí byť čitateľné aj za tmy. Na pravom boku každého vozidla v smere jazdy sa musia umiestniť orientačné tabuľky viditeľné zvonka, z ktorých je zrejmé označenie linky, východisko a cieľ linky.
No neviem ci take nieco povazovat za splnene u trolejbusu 1001 a poniektorych karosach ktore maju zakryte tabule v zadu.A vdaka emtrestu sa za tmy neda citat linka. Priklad 4308 tusim ma taky problem. ? ? ? ?
no ved ale o tom pisem, tak ano, ja niesom proti tomu, aby sa u vodica kupovali listky, ´hodil som priklad cien, ziadna prestupna tarifa, kym je LV ake je a kym je chaos v IS aky je.
U vodica listok by stal 2 krat co normalne, pre mna zamna aj trikrat, to je vec dohody.
a listky by stali jednoducho tak, aby z toho mali zisk aj stankari a samozrejme lacnejsi listok v elektronickej forme.
Ale to je služba cestujúcemu. Zato že sa ten predaj u vodiča rozmohol nemôžeš ani Ty ani ja. A niekde možnosť cestovať tak ako si ho kúpiť len u vodiča stejne nebude. Ten nápad s automatmi vo vozidlách - povedz predstavenstvu. Potom by ste mali kľud.
presne tak, príklad by som uviedol L23... "pán vodič cestujem do Tunisu, dajte mi 10ks 20 korunových, nech mám už vopred..."
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.