Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
http://www.sme.sk/c/3556421/Takmer-polovica-kosickych-poslancov-ziada-mimoriadne-rokovanie.html
Keď treba živiť toľkých darmožráčov potom je jasné že na životne dôležité veci, medzi ktoré patrí aj doprava peniaze nezostanú. Aj tých 22 mestských častí je zbytočne veľa. Pomaly každý dom tu má svojho starostu. A starostovský mesačný plat určite mestský rozpočet nabúrava dostatočne. ?
Reakcia na: eMareq #26890:
Mozno mas pravdu ze maju iste miestecko este 3roky tak im je tu fuk co chce obcan, ale na druhej strane nevidim problem sa im pripomenut nejakou protestnou akciou a aby sa nato nezabudlo zavolat si par novinarov aj z bulvaru nech to stoji zato. Mozno to nepomoze ale aspon im to zdvihne zaludok ? , lebo takymto pristupom ludi aky tu je od revolucie si su moc isty ze sa im vlastne nic nestane nikdy.
Inac presne to iste plati aj pre KE vodicov DPMK, nejako ich odborovu organizaciu nepocut a nevidiet? Ak by vyhlasili strajk kvoli nevhodnemu technickemu stavu vozidiel a podmienok na pracovisku, alebo plate tak by som chcel vidiet co by stym "vsemocne vedenie " DPMK mohlo tak urobit a staci si pritom zobrat iba priklad od nemeckych rusnovodicov ...
Aby som citoval klasika "Na Slovensku je to ale tak" ze vsetci drzia hubu a krok a myslia si ze sa daco zmeni ?
Reakcia na: Dimi #26888:
To že tunajší magoriát je uzavretá skupina, je dávno známe, ktorú nevyburcuje nič. Prečo by sa mali zapodievať nejakou petíciou istej skupinky aktivistov, ktorá im vlastne škodí a robí zlé meno. Teda škodí skupinke, čo si myslela, že bude môcť "podnikať" na mestskom majetku.

Re #26889 redburger: No veď zastupujú svoje záujmy? Myslíš, že to je inak? ?

Je po voľbách zvykajme si... ? ☠ Čo si kto zvolil, to má.

citát:
Uspokojili sa s Tkáčovým uistením, že trolejbusová doprava sa stabilizuje, _teda že v dohľadnom čase __nepribudnú__ ani neubudnú trate ani linky_. Či toto verejné uistenie možno považovať za anulovanie uznesenia predstavenstva DPMK a či uspokojí aj stálych užívateľov MHD, ukáže budúcnosť.

Ja len toľko: voľby 2010 sú tu za tri roky a čosi, na rozdiel od posrancov, krátku pamäť nemám. Dovtedy sa môže ešte všeličo stať. Keď bude prebiehať kampaň, treba im to pripomenúť...

P.S. Tá výluka na Moldavskej, ktorú tu dávnejšie prepastoval Isidor (a bola následne stiahnutá), bude dnes medzi 16.00 - 18.00 a zajtra - čas si nepamätám. Týka sa len liniek 9, R2.
Reakcia na: Dimi #26888:
je to HUMBUG.... Toto nieje mestske zastupitelstvo, to je niejaka banda egoistickych panov...
tak toto je zaujem na zveladovani mesta? by ma zaujimalo, koho to tam zastupuju, lebo obcanov sotva.tak to aj vyzera, a ked to dakto cita, tak ja ako obcan sa zacinam hanbit, nie za Kosice, to nie, ja som a budem kosican, ja sa hanbim prave za tych, co mna akoze zastupuju v chode mesta, ked absolutne hlas svojich obcanov ignoruju....
je to ubohe pani, hlavne ze love na ucet idu ?
Komentar k uzneseniu mestskeho zastupitelstva zo dna 25.10.2007 k obcianskej peticii Zachranme kosicke trolejbusy a smerovanie dalsich nasich krokov si precitajte v mini infobloku na www.trolejbus.sk .. Zastupitelstvo sa zachovalo absolutne neprofesionalne a protizakonne
Reakcia na: Josip3211 #26877:
Niektorí z toho dostanú aj hlášku "nedokončená operácia..." ?
Podobnosť so Solarisom čisto náhodná (aj tunajšia farebná kombinácia)

Volzhanin CityRhytm-15
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-197961.html
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-197938.html

Pagehoum internetowy:
http://www.volgabus.ru/catalog.php?lang=_en
Reakcia na: 5 #26883:

1. Ktoré MČ myslíš konkrétne? Okrajové?
2. No na to sa malo myslieť už dávno. Lenže sa to eustále odkladalo a teraz vyvstal problém... Osádzanie čakární má v kompetencii mesto.
3. Však píšem, že treba lepšiu frekvenciu spojov.

I ja som nejaké návrhy posielal (teda návrh, ktorý som sa snažil nejako zefektívniť, ale niekedy bol stav podľa môjho úsudku horší ako predchádzajúca verzia) 1018. Dá sa však z toho čerpať, myslím, že zlý nie je.

?
Reakcia na: eMareq #26879:

Ad 1. Preto ma zaujímali základné princípy tvoreného LV, aby tu nevznikla situácia, že niektoré MČ sa budú cítiť ukrivdené, keď budú riešené rôzne (jedným to ostane, a druhým zoberú, a tretí budú musieť prestupovať...). Ak sa jasne stanovia základné pravidlá tvorby LV, bude potom menej dôvodov na nespokojné reakcie. A zároveň nejaké oporné piliere nového LV, od ktorých jeho tvorca neustúpi za žiadnu cenu.

Ad 2. Ak sa vytvorí LV na prestupnom princípe, teda zruší sa veľká časť priamych liniek a teda nové LV cestujúceho bude nútiť prestupovať a NEBUDÚ existovať poriadne prestupné body, potom môžme hovoriť o kvalitatívnom zhoršení MHD.
Keď doteraz idem priamo, a po novom budem musieť niekde vystúpiť, prejsť 200 m a 3 semafóry, potom čakať na prestup (hoc aj krátko) v žiadnej, rozbitej alebo účel nespĺňajúcej čakárni, to je pre mňa kvalitatívne mínus. Lebo som musel prejsť 200 m peši navyše, čím sa moja cesta časovo predĺžila a znepohodlnila.

Ad 3. Môj názor je taký, že ak budúca kavečianska linka sa dotkne centra (hoc aj len NMM), stačiť budú súčasné intervaly. Ale ak by sme chceli ľudí vyhodiť na Locostadium, tu už by bola žiadúca pridaná hodnota, resp. kompenzácia v podobe lepšieho intervalu. Otázka je, či pre dopravcu (aj cestujúceho) nebude výhodnejšia možnosť prvá.

Pokiaľ je pravdou, že LV je koncom októbra len vo veľmi skorej fáze tvorby, považujem termín zavedenia do praxe december za absolútne nereálny. Možno tak budúcoročný.
Má niekto nejaké nové info zo zasadnutia Mestského zastupitestva? Malo sa tam pojednávať aj ohľadom petície za záchranu trolejbusov. ❤
Reakcia na: Nodes #26872:
Super... ?

Re #26877 Josip3211: To bude presne tak isto, ako kedysi, pri zavedení EM-TESTu - "Priložte kartu" sa vtedy ozývalo autobusmi... ?
Hehe, z k-reportu:

"Samoobslužné otevírání dveří funguje všude, jen plzeňáčci musí křičet, že to nezvládnou a dělat sami ze sebe blbce. I ta babka kropáčková se to naučí, nebojte." ?
Reakcia na: 5 #26862:

Q: Zaujímali by ma základné princípy tvorby nového linkového vedenia. Ktoré budú hlavné prestupné body? Ako budú riešené okrajové MČ? (linky tvrdo len po najbližšiu E zastávku?)
A: Všade sa to dať urobiť nebude, takže nejaké linky určite budú existovať v dnešnej podobe.

Prestupná tarifa, prestupné link. vedenie vyžaduje aj investície do prestupných bodov, ktoré musia prísť ešte pred zavedením nového LV.
Q: Kedy prídu? Či má niekto pocit, že NO či Mlynská bašta+NMM v súčasnom stave sú prestupné body?
A: Podľa mňa tak skoro neprídu. Ľudia budú pobiehať zo zastávky na vzdialenejšiu zastávku. Jediný (podľa mňa) schopný "prestupný terminál" je na Estádiu de Locomotive. ? S NO ako prestupným bodom neuvažuj, lebo ho nemáš kde postaviť (v Auparku na prízemí? To by sa Aupark zaradoval). Uvažuje sa s prestupovaním pri Rybe.

Re #26859 Nodes: Príklad. Predstav si, že si starosta Kavečian, ktorého volia Kavečanci. Ako vysvetlíš svojim obyvateľom, že linka po Štadión Lokomotívy bude pre nich lepšia ako do celého centra.
Q: Myslíš, že ich presvedčí lepší interval? (Bude vôbec?)
A: Možností cestovania z Kavečian do centra je viacero:
a) električkou zo Štadióna Lokomotívy
b) zo zastávky OD Mier (L16, trolejbus) - keď sa linka potiahne cez OD Mier a Hlinkovu.
c) a samozrejme priamou linkou
Keď bude aj tam aj tam dobrá frekvencia spojov a hlavne vyriešené prípoje, tak nevidím problém. Samozrejme určitá skupina bude pindať z princípu, lebo musia prestupovať. 🙂 A aký interval by asi doprial Kavečanom? Nestačia odchody 2 max. 3? Nepočítam počas leta a zimy vložené spoje čo končia / začínajú na NO (teda 15-minútovka).

Starostovia vždy budú hájiť záujmy svojich ľudí, a pokiaľ svojich ľudí o výhodnosti novej zmeny nepresvedčia, čo sa nestane, lebo sami tomu nerozumejú a dopravnému podniku veriť nebudú, stále budú akúkoľvek redukciu počtu a trás liniek vnímať ako zhoršovanie oproti súčasnému stavu. A preto malé MČ súhlasiť nebudú. A to som ešte nespomenul agilných dôchodcov z Michalovskej.
- No to im treba začať hučať, že nebude väčšia spokojnosť ak im pôjde zo zastávky 10 liniek s mizerným intervalom, ale menej a hustejším. To sú Titloviny. Linka sem, linka tam, aby bol každý spokojný s rôznorodým intervalom.

V MHD sa všetkým vyhovieť NEDÁ a pokus to spraviť, znamená tu mať kvantum liniek od výmyslu sveta, ktoré sú viac o náhode ako o pravidelnosti a dobrom intervale.
Reakcia na: Nodes #26876:
Však keď majú na EHMK 2013 toľko peňazí, nech dajú toľko isto na dopravu. 🙂 🙂 🙂 Jááááááj, rozpočet je len jeden a s týmto sa nepočítalo. ?
Poznamka: K tomu dopytu.Podľa mňa , keď sa zavedie tak aj tak nebude vo vozidlách tepelná pohoda a nebude sa šetriť dverný mechanizmus.
Prečo?

Lebo: Ak sa to už cestujúci naučia bude už možno január. No a keď sa to už naučia tak potom deti sa rozmiestnia tak, že každý si otvorí dvere sám.Lebo pre deti to bude zážitok,sranda a neviem čo lebo on otvoril dvere na autobuse/trolejbuse/električke.A tak to bude pokial ich to neprejde.Veď si všimnite ako sú deti šťastné keď im krabička povie priložte kartu.A to už je rok od spustenia a ich to ešte stále neprešlo.
Reakcia na: eMareq #26873:
Mesto pomaly nema na zabezpecenie zakladnych funkcii, ale na chujoviny love idu hladat.
Reakcia na: eMareq #26873:
? ? ? ? vcera som o prerokovavani peticie informoval kosickych novinarov emailom ? ? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.