Škody dať zosobniť, dať prepadnúť všetok majetok do spomínanej výšky, bývalé predstavenstvo pozatvárať až sčernajú. Tu máte "výkvet" lokálnej politiky. Na takéto hlúposti sa im teraz poskladáme a im sa zase nič nestane, veď zodpovednosť je len vo formálnej rovine... ? ? ?
Dovolujem si pripomenúť moje príspevky #28856 a #29044 , z toho vychádzam. Najprv si ich pozri.
Spojenie ed z Havličkovej a NMM na stanicu je problematické, oklukové. Aj dvojkou dnešnou. Práve tu je velmi vidieť ako chýba trať ed v smere Masarykova-stanica. Z NMM sa dnes rýchlejšie dostanem na stanicu (po absolvovaní malej zastávkovej turistiky) od mlyn.bašty abusmi po Štefanikovej alebo Masarykovej (ten smer by mal mať lepšie intervaly!).
Zámena konečných 6 a 9 nemá nič spoločné so spojením na stanicu. Deviatku som skrátil, aby to nelákalo ludí k jej využívaniu až na jazero. K tomu by mali práve rýchlejšiu a kratšiu jedničku. L6 doplnuje interval na Havličkovú. Ja tam s dvojkou nepočítam. Oproti Nagyovmu návrhu je ten rozdiel, že na B.Něm sa mení int ed z 10‘ na 15‘ a k Havličkovej z cca 6‘ na 5‘. Dúfam, že objektívni návštevníci a študenti TU ma neukrižujú ak budem tvrdiť ,že dobré spojenie sa im nezmení a že zastávka pri Športe na Komenského je v pohodovej dostupnosti.
nemám sa k čomu vyjadrovať...v opačnom prípade by sme ťa registrovali na návrhoch zmien v košickej MHD,takže keby si tam bol bola by doprava bez jedineho zadrhelu...nereaguj už na matway,oki?
V čom vidíš moje „snílkovstvo“ ???
Čo sa týka návrhu link.vedenia, tak ma to zaujíma. Súčasný stav považujem za naprosto nevyhovujúci. Príčiny boli xkrát popísané a v tom sa zhodujem s oficiálnymi iniciátormi reorganizácie.
Pokial mám nejaké pripomienky, alebo otázky, tak práve k tomuto návrhu, ale v podstate ho považujem za správnu cestu.
Tak sa vyjadri!
Ámos:,,Bud to akceptujes alebo si najdi iny job",ja už nechápem,prečo tu stále toto omieľate dookola,ved je to až trápne!!!,,zmeň prácu,nerob,čo ťa nebaví,chod za traktoristu,za dverami čaká 20 takých jak ty,alebo najlepšie,ja sa ti postarám,že tu už nebudeš pracovať!!!"fuj,je mi na bľutie!!!
S499.1023:,,10 Štedrých dní a 8 Silvestrov",tebe by som asi toľko,ak si toľko toho odkrútil cez tie sviatky,tak vieš,že sa stále na základe dopytu /podľa toho,koľko bolo za podtreby,po omši/a monitorovania s pojazdným disp.,zabezpečila doprava,ked bolo treba,tak aj do 2-hej rána,ja osobne som bol svedkom,kedy posledný zvoz na sídlisko mal odchod na 2:30,a to iba s pár cestujúcimi...tak sa nenavážaj tiež do každého,aj ked je to tvoj názor,nikto ti ho neberie,takže aj solaris-maniak má ten svoj...
basta007:príspevky KVKV neber vážne,je to snílek...
a keď pošleš viac busov do ulíc? Je vyššia internzita dopravy. Ak bude vyššia intenzita dopravy, je vyššia pravdepodobnosť DN ? - takto sa nedá uvažovať. ?
to by nemalo zmysel. Načo ťahať L 6 až k Lokomotíve? Veď ten, kto chce ísť na stanicu, použije L 2. Takže radšej ponechať L 9 až k Lokomotíve a L 6 tak, ako je teraz.
Keby sa všetko bralo ako to ty popisuješ "Zvyseny pocet suprav zvysuje riziko poruch vozov,ako aj nehod s CMV" tak nikto nevinde von a nič nerobi, lebo všade j enejake riziko ? ?
A vypadok prudu... Čo to meleš? Keď chodili trojičky + x vozňov a intervaly boli 3x hustejšie ako teraz a meniarne to zniesli tak prečo by to nezniesli teraz? ?
...duchaplne názory.... NAVRHNI NIEČO, linky,intervaly.
...jedna linka z jazera.... ale ja nehovorím o jednej linke, prečítaj predošlé príspevky.
... v novom návrhu a nie mojom, JE SKUTOČNE LEN JEDNA linka z podhradovej; ...
... No on ten trolík z Furče ani z KVP ani nikam inam nemože než cez N.O. ,ono je to v podstate jedna linka.
... cez NO nepreženiem všetko, ale aj tak to ostane doležitým prestupným terminálom. Vlastne stále je.
...Ak sa potrebujem najrýchlejšie dostať z bodu A do B , tak platí AJ DNES, že to može byť s použitím prestupu. Je to rýchlejšie, než čakať na priamy spoj 30 min.
... 10-min. interval na linke ed ešte nikde nesposobil kolaps ed, ani v Košiciach.(to by v iných mestách už dávno ed skolabovala- to je holý nezmysel a neznalosť) Kapacita zaťažitelnosti traťových úsekov v KE je cca štvor až päť násobná oproti dnešku. Na erke do VSŽ sa jazdilo kedysi v rannej špičke v MINUTOVÝCH intervaloch, dvojičky, trojičky. Na mestských linkách bol int . 4,6,12min.
V podstate príspevok 29128 je absolútna mystifikácia.
Isteže, bolo by ideálne mať v každom smere každých šesť až desať minút priamy spoj, ale vychádzať sa dá len z možného, moj návrh ed vychádzal z kapacity oficiálneho návrhu dp. Treba si to porovnať
A este nieco...skratenim intervalu u ED vlastne zvysujes pocet suprav na trati...a vacsi pocet vozov je vacsia zataz na meniarne, co je vyssie percento pravdepodobnosti, ze dojde k vypadku napatia...Zvyseny pocet suprav zvysuje riziko poruch vozov,ako aj nehod s CMV...Nuz a v tychto pripadoch supravy vacsinou stoja...a uz mas kolaps dopravy,kedze ED sa povazuju za chrbticovu-nosnu siet MHD v KE.
Citam tvoje "duchaplne" nazory na reorganizaciu liniek ED a nestacim sa divit...Co to tu prosim ta spekulujes???
Jedna linka z jazera??Tak dajme jeden bus z Tahanoviec, Podhradovej na NO, pusti jednu trolikovu linku od Furce aj KVP,najlepsie po NO...potom by ti kludne stacili 4linky ED a trebars ..nooo nech doprajem... 10linek busovych+trolejbusovych...a vsetko prezen cez NO-ved tam ludia prestupia....ej,kolko ludi ti ruky "vybozkava", hoci budu mat sekundove intervaly. Ja nepotrebujem platit MHD za to, aby som si urobil vyhladkovu jazdu po meste....ja sa potrebujem dostat z bodu A do bodu B najrychlejsie..a tym sa chape aj vyber najkratsej trasy...
Nevidím nič zlé na posilnení nočnej dopravy 25. 12. Pochybujem, že by spoje chodili prázdne. Robil DPMK minulý rok nejaký prieskum, že tentoraz nebudú žiadne spoje naviac?
Chces mi povedat ze jazdia vsetky linky s posilnenim grafikonom pracovneho dna?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.