ale na stranke ma nastvalo ze na starej stranke boli napisane k jednotlivym odchodom medzinarodnych liniek rezervovane miesta a ake busy pojdu teraz je tam velky prd ?
dôležitá je funkčnosť a nie design. To by si mali uvedomiť napr. v Eurobuse, kde aj pri poslednom redesigne zabudli na CP. ? V prípade DPMK by mohli zmeniť aspoň obrázok v pozadí hornej lišty.
....“abnormálne znečistenie nielen sedadiel“....
Nedávno tu bola pripomenutá absurdná reakcia jedného člena niekdajšieho vedenia dp na kritiku čistoty v dopravných prostriedkoch. Ja teda fakt nechcem pokračovať v tom mi vytýkanom „folklóre“-kritike dp, ale čo sa týka „čistoty“ myslím, že „smernice“ ohladne čistoty kedysi vytýčené p. Schvartzom sú dodnes vzorne dodržované.
Pokial dp nechce alebo nevie zaistiť čistenie textilných sedadiel, tak načo objednáva vozy s takou výbavou? Všetci výrobcovia dokážu ponúknuť aj koženkové alebo plastové sedačky. U tých funguje „samoleštiaci“ efekt, takže sú trvale použitelné prakticky bez čistenia.
Najväčšími znečisťovatelmi sú dielenskí mechanici v autobusových garážach , ktorí vo svojich umatlaných montérkach tam vysedávajú, alebo sa neostýchajú pokladať špinavé náradie a súčiastky na sedadlá. To vedenie dp alebo garáží nedokáže nariadiť a zabezpečiť používanie igelitových návlekov , ked už trpí vysedávanie svojich pracovníkov?
....“neadekvátne správanie vodičov voči cestujúcim“.... dp bere prebraté z prebratého,sú radi, že niekto vobec robí vodiča, od tých ludí mnohokrát nemožno čakať nič iné, žiadny postih im za neadekvátne chovanie nehrozí.
V archive tv nasa som si pozrela niekolko relacii kde sa vyjadruju rozny ludia k auparku (http://www.nasa.sk/web.php). Jeden z nich ukazal ze v zakone je napisane ze ak investor chce zrusit nejaku cestu je povinny zabezpecit vystavbu novej (presnu formulaciu zakona si uz nepamatam). Tj. podla tohoto by investor mal poskytnut peniaze vo vyske stavby povrchovej varianty a ak mesto chce podzemnu variantu potom zvisok by malo doplatit. Aspon tak som to pochopila.
fíííha, no keď sa to spriemeruje, tak dostaneme cenu 20000 SKK za štvorcový meter. A to vôbec nie je zlá cena - priamo v centre. Avšak tento postup mesta je vysoko neštandardný. ?
Ide, ale akurát prípoj bude nafigu. Lebo linka obsluhujúca Monster's valal bude naväzovať na linku do Šace. Teda najprv linka do Šace a potom linka z Optimy (v opačnom smere to bude naopak). A čo sa týka tej nemocnice, tak podľa mňa by mali mať nárok ku všetkým možným a samozrejme priame spoje ku všetkým cintorínom (lebo aj tam už nemôžu byť chorí a ani umierať). ?
521 už asi týždeň jazdí bez ďalšieho infopanelu - chýba jej už aj pravý predný.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.