to je spolu asi 6 videí podobnej dĺžky ako toto, mapujúcich obdobie od 1891 do 2001, vyrobených svojho času pre "multimediálne" CD "110 rokov DPMK"....a predpokladám že to kolega časom zavesí na web všetko
Aby som upresnil, v bani to bude "svetelná architektonická performance mega laser show" ?
Bude aj akcia pre šotoušov - UŽ ZAJTRA!!!
15.8. - Street Art Communication
Priamo v centre mesta pretvorí viacero graffiti a street art umelcov starý vyradený autobus na účelovú umeleckú inštaláciu. Pozvaní sú umelci zo Slovenska a Maďarska, ktorých každý deň podporia live DJs. Akcia vyvrcholí prenesením autobusu do kulturparku v areáli kasárni, kde bude slávnostne nainštalovaný. Samozrejmosťou je večer plný hudby a projekcie. Akcia je vyvrcholením sedemdňového medzinárodného workshopu. Aktuálne informácie sledujte na kasarne.sk.
20.00, inštalovanie autobusu http://kasarne.tumblr.com/
...chlapci sklanam sa pred autormi tejto stranky (linku), ale viac casov udavanych v CP "nesedi" s casmi na zastavkach. Neviem aka je distribucia CP (ak DPMK sa asi ani nesnazi mat CP na vlastnej stranke), ale mali by ste poziadat (asi DPMK), aby vam dal aktualny CP, vdaka!
ja to vidím tak, že posilnenie postavenia trolíkov hoc na tej jednej trati je prvým a nutným krokom k tomu, aby sa o rozširovaní v tých chorých hlavách na magoriáte vôbec mohlo začať uvažovať. To by som teda čakal ako ďalší krok, v horizonte pár rokov. Určite tí, čo navrhli zmeny v LV to nerobili s úmyslom zachovať existenciu tej jednej pseudotrate na veky vekov (amen ☺)
nikde som nenapisal ze ich treba zrusit, alebo ze su neefektivne, ale v sucasnosti proste nie su v takej situacii aby z nich mohol byt nosny system 30 tisicoveho sidliska ako je Furca......takisto som nenapisal ze je chyba trolejbusov to ze nie su vodici, ze je takmer ziadna infrastruktura vybudovana....a podobne....
velmi nechapem sice preco si to pochopil tak ze som za konverziu spat od T k A.....ani velmi nie, len som chcel poukazat nato ze ak chceme aby T bol nosnym systemom naozaj a nie len zboznym prianim par ludi v podniku, musi sa zacat urychlene rozvijat, lebo v sucasnej podobe je to len doplnok AD....
Zopár poznámok:
- nedostatok vodičov na trofloch nie je chybou trofla, kurz ide zariadiť aj pre súčasných vodičov busov hneď, keby sa chcelo,
- nerozvinutá sieť nie je chybou trofla, ale chybou tých, ktorí sieť budovať prestali, lebo sa hľadal dôvod ako sa to "nedá" (za účinnej podpory ľudí zvnútra), prostriedky na to boli, ale utopili sa na iné. Tak nie je väčšia sieť a ani nové vozidlá.
- čo sa ušetrí ich zrušením? Absolútne nič. Infraštruktúra a trofle zadarmo neboli a nové autobusy treba takisto zaplatiť.
- neperspektívny dopravný prostriedok to nie je, keďže sa naďalej vyrába viď: http://www.techtydenik.cz/detail.php?action=show&id=2806&mark=
- ani cestovné sa spätnou konverziou T na A nezlacní.
Ale keď si myslíš, že to bol jeden veľký omyl, tak ten omyl stál pekných pár sto miliónov, ktoré by mali budovatelia (Reiprich & Schuster) naspäť vrátiť do poslednej koruny mestu a štátu. Nestavalo sa to preto, aby sa to zrušilo, ale aby sa to rozvíjalo (potenciál tu STÁLE je), lenže keď nie je vôľa, tak to nejde ani párom volov.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.