Skus prepocitat to navysenie km. Plus zober do uvahy o 500 tis km menej na buduci rok. Neviem, co sa ma upravit a tak by sa ten navrh mozno dal posunut dalej.
Peter55: viem ? ....inak je zaujímave ze ani jeden z furcianskych obyvatelov co tu prispieva nie je spokojny s dopravou a novym LV na furci........si myslim ze to hovori jasnou recou....
Ešte pred spustením LV som tu písal, že táto L27 je nezmysel aj preto, že sa nedá koordinovať s L15, keďže idú z Furče do mesta opačnými smermi.
Navrhoval som jednoduché riešenie:
- skrátiť L27 po Exnárovu,
- predĺžiť L55 od DH-MiÚ cez Sečovskú na NO.
Myslím si, že ľudia od Torysy by 100-krát radšej uvítali viac spojov cez KRATŚIU trasu (Sečovskú - teda L15+55) ako polodementnú L27, aj za cenu straty priameho spojenia so ŽST a Prešovskou.
90% Furčanov by bolo spokojnejších, odvážim sa tvrdiť.
Navýšenie km (pre dopravcu) by pritom nebolo veľké. O to menej po otvorení mostov na Sečovskej.
Kto je ZA?
tazka haluz je aj sluzba 13012....jedno (ci dve??) kolo 13tky, potom 2-3 kola 52ky (medzitym aj 2hodinova prestavka v saci!) a potom dokonca 20tka....radost robit take sluzby ? ? ?
Teraz som nenražal na THC... ale vieš je to kus chore, že v špičke sa 15 minut nedostaneš na NO lebo L27 ide na 14:11, 26, 41, 56 a L15 ide na 14:03, 15, 27, 39, 51
trasa linky 27 je sama o sebe chorá, ťažko také niečo koordinovať,
inak neviem čo na konci mesta tej L27 sú ťahanovce a tam sa to snažil skoordinovať s linkou 34 s ktorou má do mlynskej bašty SPOLOČNÚ trasu, pričom na furči s L15 majú spoločbnú trasu opačným smerom, to sa koordinuje dosť ťažko
a namiesto tých 20 minút čakania budeš na NO aj tým trolejnaftobusom ?
Re #38294 Peter55: šestnástky sú predsa najlepšie ❤
Nenormalny problem aby L20 zastavila aj pred Slovanom, a vraj "prestupne LV" možem kašlať na taky prestup keď musim šľapať kilometer na ďalšiu zastavku a pri otm mi ujdu všetky spoje lebo su tak super koordinvane, že až...
Ale už to nechajme lebo len my dvaja sme tu blbí a len nam tu všetko vadi a každy je spokojny ? ? ?
Aby som doviedol výsledný efekt na ľudí, ktorí chcú vystúpiť na NO:
20, 20L, 20o - zastavujú na stanovišti smer Šaca (na Štúrovej za Dargovom),
20B označené ako 20N - zastavuje na Bottovej,
20n - zastavuje pri parčíku.
ANI JEDNA 20-ka však nezastavuje v hlavnom prestupnom mieste pred Slovanom, teda tam, kde by všetci najradšej vystúpili. Navyše, mnohí vodiči to sami nevedia a tak často ráno 20N nejde na Bottovu, ale vyhodí ľudí až za Dargovom, čím im totálne narušia ich prestupné plány. Kopať do takej MHD.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.