Ak je jedna spoločnosť schopná prevádzkovať regionálnu aj mestskú dopravu, tak prečo nie? Len preto, že inde to robí Connex, tak silou mocou budeme presadzovať aby to tak bolo aj tu? Ja hovorím o tom, že prímestské linky môže robiť aj DPMK. Samozrejme, integrácia železníc a SAD by mala byť tak, ako sa to plánuje v KORID-e.
ale jasne ze ma suvislost, cim vacsie mesto tym vacsia potreba ids, do maleho mesta neni taka potreba pruzne cestovat z okolitych dedin ako do vacsieho
Potreba IDS nemá vôbec žiadnu súvislosť s veľkosťou mesta. Svoje využitie a zmysel by mal tak v Košiciach ako aj čo ja viem v Ružomberku.
Okrem toho, reč je samozrejme o regionálnom (napr. celokrajskom alebo ešte lepšie košicko-prešovsko krajskom) IDS. Zavádzať IDS len na území mesta sú vyhodené peniaze bez efektu. Aj dnes aj o rok aj o 50 rokov.
to sú potom veľmi chabé možnosti. Napr. nikdy nepochopím, prečo niektoré spoje idúce rovnakým smerom ( napr. do Skároša a do Trsteného pri Hornáde, do Čane a do Gyňova, do Čane a do Trsteného a pod. ) majú navlas rovnaký čas odchodu z KE. Je to absolútna donebavolajúca somarina. Napr. z KE cez dni školského vyučovania o 5:45, 6:30, 14:30, 15:15, 15:45, 16:15, 18:25
Kedy sa o ňu DPMK uchádzal
jaj už som pochopil čo to je ? , nooo to by trebalo a keď sa bude meniť na VŠA tak tu obzvlášť, lebo to má premňa aj pre kamaráta hodnotu, lebo sa na nej podielal.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.