Dnes som pozeral, že nové výhybky pri športovej hale podľa všetkého majú blokovanie proti prestaveniu počas prejazdu vlaku (v Košiciach premiéra...) Vie niekto, na akom technickom princípe to funguje (hlavne odhlasovanie električky po prejazde)?
nechcem obhajovať elektronické kradnutie, ale potenciálni cestujúci by sa nemali stávať zlodejmi
inak, vzhľadom k tomu, že sú toto oficiálne stránky, kde sa zverejňujú CP DPMK, patrilo by sa nejako upraviť aspoň 3. bod Podmienok používania alebo doplniť ďalší bod vyjadrujúci (ne)platnosť určitých ustanovení na sekciu CP
v súvislosti s týmto ma napadá otázka: má dopravca vykonávajúci dopravu vo verejnom záujme nárok zakázať ďalšie šírenie svojich CP
No ja bývam na ŤHC a v čase môjho príspevku tu snežilo oveľa silnejšie než o hodinu skôr. Oblačnosť so zrážkami ide od JZ, ŤHC sú na SV, takže kým u nás sneží husto, napr. na Jazere už nemusí snežiť vôbec. ? Hold, sme véééľke mesto ?
Keby bolo o 5 stupňov chladnejšie, vietor o 10 m/s rýchlejší a sneženie o trochu silnejšie, to by bolo iné kafíčko ? Asi také, ako sme videli začiatkom februára.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.