Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Vladimír #59154:
A ta nemocnica je niekde blizko hutnickej?
A ešte mi nedá - musím uznať, že niekdajší viac než často vídaný jav a to nadbehy, sa postupne vytráca. Dokonca aj v okrajovom režime. Napríklad včerajší posledný spoj linky 19 (3311) aj o štvrť na dvanásť vyčkával na Vyšnom Opátskom do poslednej sekundy a to v lokalite, kde aj cez deň je veľmi slabý dopyt po preprave. Neviem či sa menili chronometráže, ale v neskorých večerných hodinách sa mi zdajú reálnejšie, než boli kedysi. Napríklad minule električkový spoj z centra na celej Južnej triede nemusel ani zastaviť.

A to mi pripomína ďalšiu vec - neplánujú sa zaviesť zastávky na znamenie podľa dennej doby? Napríklad, že niektoré zastávky by boli na znamenie len v sedle/večer. Tak či tak sa nevyžaduje, aby cestujúci na zastávke signalizoval, že chce nastúpiť, týkalo by sa to teda tých, čo sú vo vozidle. A tí by boli už pred zastávkou informovaní, že nasledujúca bude na znamenie. Ak by ho teda nikto nedal a na zastávke by nikto nestál (čo je na mnohých takmer pravidlom), nebolo by nutné zastavovať a prispelo by to k zrýchleniu prepravnej doby. Spomínaná Južná trieda, ale aj celá Alejová, či Moldavská by boli ideálne.
V dnešnej ankete (Čo Vás najviac ovplyvňuje, že používate práve MHD? / Ak používate MHD, prečo ju používate?) mi chýba dosť podstatná možnosť a tou je ekologická stránka MHD. Možnosť "viac dopravných zápch" by som upresnil, že je to smerované k IAD. A to o modernejších vozidlách je dúfam vtip.
Reakcia na: deniska #59153:
Ide to priamo, vystúp na zastávke Železničná nemocnica.
Reakcia na: COMFORT #59150:
A kde mam vystupi aby som sa dostala na hutnicku?Kde je tam zastavka?Ide to priamo?
Koľko stojí vybavenie novej BČK?
Reakcia na: COMFORT #59150:
alebo linkou 13 až na konečnú ?
Reakcia na: deniska #59149:
Linkou 19 z Dneperskej.
Ako sa dostanem z jazera na hutnicku ulicu alebo k Jumbu centru?
Reakcia na: Kari #59147:
Ale ved o tom som tiez pisal 🙂 ..
Reakcia na: Dimi #59132:
čo bráni DPMK, aby do e-tendra podrobne zadal podmienky, koľko vozidiel a ako často sa má upratovať, čo si DPMK predstavuje pod uprataním vozidla (podrobne popísať celý proces) aj s následnými sankciami, keď následne kontrola zistí, že vozidlo nie je upratané v zmysle požiadaviek. Potom naozaj môže vyhrať najlacnejší, ale ak chce dostať zaplatené, musí plniť podmienky zadania.
Reakcia na: viktor10 #59144:
Ozaj... Z tvojej obhajoby upratovacej "bandy" mi vyplyva jedno a sice, ze si bud jej zamestnanec alebo inym sposobom mas s nimi spojenie. Kohokolvek z kosicanov sa opytas na cistotu vozidiel, napluju ti do tvare. A toto neobhajis, ked si co aj zoderies pismena na klavesnici.
Reakcia na: viktor10 #59144:
Presne takym systemom, ako som uviedol. Jednou handrou okna, palubna doska, potom zem. A pre istotu bez vymeny vody.
Reakcia na: Dimi #59143:
da sa zvladnut aj ked su na sichte dvaja ludia lebo posunovaci si nosia autobusy kludne a keby boli aj na trolejbusoch posunovaci tak boli by trolejbusy pratane naisto vsetky.
Reakcia na: viktor10 #59141:
Toto nie je len o trolejbusoch. Jednoducho za 2500 eur / mesiac sa NEDA upratat vozidlovy park dpmk, hlavne ked su na sichte dvaja ludia!!!!
Reakcia na: viktor10 #59141:
elektrické spotrebiče nemajú radi vodu ?
Reakcia na: Dimi #59140:
poziadavky su dane tam je ina chyba preco sa neprataju trolejbusy
Reakcia na: Dimi #59139:
alebo druha moznost je ta, ze objednavatel ani len netusi, co presne potrebuje, lebo sa v tom nevyzna. Ked si ja objednam cistiaci prostriedok a v zivote som napriklad neumyval riad, tak ani neviem, ktory je na to vhodny. A prave preto takuto poziadavku nezadam ani do objednavky.. A to je zle.
Reakcia na: SHORTY #59138:
V tom pripade su podmienky e-aukcie zadane nepresne. Pri prevodovkach asi treba jasne uvadzat, ze ma ist o nove casti, pri sprejoch uvadzat typy atd atd.. Toto by to snad mohlo eliminovat. Rovnako ako aj pri upratovacom servise, zadat presne poziadavky...
To je tá skvelá e-aukcia, ktorú všade DP blahorečí a bol dokonca článok v Trende aký to je úžasný "lacný" spôsob obstarávania tovarov a služieb...
Vyhráva cena, nie kvalita!!!
ďalšie príklady super aukcie:
- odpadkové koše na zastávkach ED, resp to smetisko, čo tam večne je... ale boli najlacnejší...
- napr.zadaný parameter "prevodovka T3" vyhraje najlacnejšia ponuka - dodaná síce je prevodovka ale repasovaná a vydrží možno 10x menej... ale je najlacnejšia...
- chcel som dať v dielni namazať škrípajúce plechy - došiel dielenský s voľajakým spreyom s konzistenciou ála penové tužidlo na vlasy - bol to síce mazací prostriedok ale podľa nápisu na etikete sa používa pri balení potravín - ale bol najlacnejší...
...a takto by sa dalo pokračovať ďalej...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.