Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: cheRRy #66663:
Električky sa takto označujú od začiatku prevádzky rýchlodráhy,R ako" Rýchlodrážna" linka?
Autobusy RA,zrejme aby bola zvýraznená súvislosť s trasou do/z VSŽ/USS.Tieto /atobusové/ spoje jazdia len v časoch striedania zmien v železiarňach.
A pokiaľ sa mýlim,tak ma opravte. ?
Reakcia na: cheRRy #66663:
R je od Rychlodráha, pri autobusoch sa k tomu pridalo aj to A od slova Autobus. Aby boli na prvý pohľad odlišené od bežných liniek
Viete mi niekto povedať, prečo sú električky do železiarní označené práve písmenom R? Poprípade autobusy RA? Má to nejaký zvláštný význam? Ďakujem
Reakcia na: S499.1023 #66661:
A v Saratove sa na tej rýchlodráhe nejazdí tiež nad 60? Či to nie je rýchlodráha ale len električka pod úrovňou terénu?
Reakcia na: AAA #66660:
Neviem, nikdy som to nezisťoval. Ale musí to byť minimálne 80 km/h s ohĺadom na Manilu.
Reakcia na: S499.1023 #66650:
A aká je konštrukčná rýchlosť električiek typu T? Ja som pre T6A5 našiel na nete 100 k/h.
Reakcia na: KVKV #66656:
50 km/h.
Reakcia na: KVKV #66655:
Tak si nájdite nejakú foto kabínky predsériovej KT8.
Reakcia na: KVKV #66656:
oprava,...malo byť v v (vlečné vozy)...
Ešte doplním, že u vozov určených pre prevádzku s vv (T3D, T4D, T6A2) bola rýchlosť nižšia 45km/h. ,prevody boli dopomala. Vozy s takto upraveným prevodom boli doporučované aj pre trate s velkým stúpaním.
Nie je mi známy typ tramvajového vozidla v ČR , SR, s max.povolenou rýchlosťou 70km/h.
Reakcia na: Davidoshmhd #66651:
V pohode,také hlody sme mali aj my.To sa tie napatrónované texty dobre škrabali.... ?
"Neoznačená ...zdenka je neplatná" alebo "Ak stojí..,držte si!","Dvě místa pro ..lidi".
Dnešné samolepky,to už nie je ono ?
Reakcia na: S499.1023 #66650:
......
2) Sedí vec.Dakedy sme mali na T3 MPR 60ku a na KT a T6 65 ku.A zrazu už majú všetky 65ku...
3) Zlaté časy budovania socializmu.... ?
Reakcia na: 381+383 #66646:
? ? ?
Reakcia na: S499.1023 #66650:
no a ja k tej MPR pridám jednu fotku z T3ky DP Most-Litvínov ?
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/s720x720/541510_3800122239448_663077375_n.jpg
Reakcia na: KVKV #66630:
Nepravda hneď niekoľkonásobná:
1) Konštrukčná rýchlosť je niekde úplne inde.
2) Maximálna povolená sa písala na vozidlá podľa želania prevádzkovateľa - tie isté vozidlá u rôznych DP majú MPR 60, 65 aj 70 km/h.
3) Dodávanie humusov a šrotov do Ostravy na GO bolo spôsobené v prvom až deväťdesiatom šiestom rade dlhoročným košickým systémom údržby "vozidlo je medzi generálkami bezúdržbové a ak sa rozpadne, tak nám pošlú nové" a až v deväťdesiatom siedmom rade nejakou rýchlosťou.
Reakcia na: AAA #66648:
Ide o to, že napríklad Jabloneckú trať by šlo riešiť aj žel.náv.predpismi, žiadna rýchlostná sústava, stačí volno, výstraha, stoj. Kedysi dááávno v Košiciach na jednokolajke na Kuzmányho boli trojsvetelné návestidlá; zelená volno, žltá obsadený úsek vozidlom idúcim v smere jazdy (bola možná jazda v následu) , červená stoj vozidlo v protismere. Na rýchlodráhe bol asi zrejme trojznakový autoblok (presne sa mi to nepodarilo zistiť, trojsvetelné návestidlá).
liberecká sústava je silne atypická.
Pre milovníkov návestných rarít doporučujem navštíviť s foťákom nádraží Bubny - Holešovice zastávka, sú tam použité vložené návestidlá väčšina ešte v povodnom tvare. Celý objekt je "lehce na dožití" po rekonštrukcii a odstránení dnes prebytočných kolají zmiznú aj vložené návestidlá. Tieto návestidlá sa už myslím nikde inde nepoužívajú.
Reakcia na: AAA #66647:
Ak si mal ale namysli nejaké návesti svetelných návestidiel pre ED, tak okrem čočiek a návestidla indikujúceho postavenie jazyka výhybky tam nie sú. A imho nie sú ani potrebné v súčasnosti, keďže na návestenie stoj a voľno stačia čočky, ktoré môžeš prevádzkovať aj ako predzvesť a rýchlostná návestná sústava v ED mi príde nepotrebná.
Reakcia na: KVKV #66638:
Základné návesti pre električkové a trolejbusové dráhy sú uvedené aj s vyobrazením v jednej z príloh mnou citovanej vyhlášky. Sú tam napr. návesti ukazujúce postavenie jazyka výhybky, obmedzenie rýchlosti, návesť stoj, daj prednosť v jazde, úsekový delič, pozor, výstup na zastávke na znamenie a ešte nejaké iné. Ostatné návesti zavádza prevádzkovateľ dráhy technologickým predpisom (napr. jazda so zapnutým odberom cez izolovaný úsek, a pod.). Obdobne je to myslím aj v ČR.
Reakcia na: Tatranka #66637:
Už viem, prečo ma železiarenskí majú/máte tak radi 😃

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.