Nie, že bude... Súťažné podklady je súbor všetkých podmienok, ktoré musí/mal by súťažiaci splniť. To znamená, že ak nie je zverejnená žiadna podmienka, tak my sa ich dozvieme najskôr až po ukončení verejného obstarávania.
Tie prechody na Klimkovičovej sú ešte celkom v pohode, nájazdy na ne sú celkom plynulé, autobusom robia problémy skôr tie menšie retardéry, aké sú v Košickej Novej Vsi alebo v Ťahanovciach, navyše ten v Ťahanovciach je v poriadnom stúpaní a autobusy smerom na sídlisko potom musia zvyšok kopca výjsť na najnižšom stupni, oproti tomu je Klimkovičova lahoda...
No neviem prečo potom sa opravujú výtlky na cestách a podobne, ved to sú vlastne tiež také retardéry keď sa to tak zoberie. Už len to spomaľovanie a rozbiehanie uberá čas a zvyšuje spotrebu pohonných látok. Nehovoriac o tom, že keď je poľadovica, môžu vozy prešmykovať alebo sa omnoho horšie rozbiehať. Ak by to celé bolo v poriadku, tak potom by sme nemuseli opravovať ani mnohokrát prepadnuté zámkové dlažby na zastávkach, veď by to bolo jedno či autobus prejde počas jednej služby cez 3 alebo 6 "retardérov". Toto celé je proti zdravému rozumu.
KAMIL65:
Tak to rozpravas jak keby v BA to bolo nejake ine ?
Kona:
Kto by sa stahoval do ineho statu koli MHD? ?
Adamcool:
Retarder ma velmi jednoduchy ucel, spomalit pred nim, aby nerobili rally z toho kopca, ak to urobi, nic sa mu nestane.
Je to tak ako sa tu spomína .. chváliť sa tým že jazdíme ešte na staručkých 30 ročných T3 je podľa mna úbohé. Keby aspoň prešli nejakou zásadnou GO, rekonštrukciou, alebo modernizáciou (ako v Brne, či Ostrave), tak nepoviem.. Ale namalovať im vlnky, natiahnuť na NIEKTORÉ lamynátové stoličky poťah a vybaviť NIEKTORÉ (ak sa poštastí) bočnými a zadnými displejmi odmontovanými z inokadiaľ (vpredu je to priam prepych), ktoré aj tak viac menej nefunguju poriadne, o hlásení zastávok ani nehovoriac .. ? No a k tomu sa máme hrdiť na druhý rok ako hlavne mesto kultúry - tak kultúra cestovania v našej zanedbanej mhd je fakt na ukážku (či zamyslenie) ... To je len jeden príklad z ED.
A neviem fakt na čo čaká mesto, kedy sa vypíše súťaž na nejaké nové vozy - ak už sú nejaké presunuté prostriedky na to určené.. Či sa čaká asi že všetko zhltne zas Bratislava - a v KE sa zobudia po funuse? ?
1. Myslel som moderné nízkopodlažné električky (ForCity, Bombardier). Áno T3 sa konštrovali na podobné podmienky ba i na ďaleko horšie (Ukraina, Rusko) ale radi by sme sa hádam už pohli z tohto stupienka komfortu sa v nich prevážať. Práve to je na tom smutné, že tu máme aj 30 ročné vozy stále v premávke - prepytujem bez akýchkoľvek rozsiahlych rekonštrukcií (GO)
2. Chodím tam denne, lebo tam chodím do školy ale to je v časoch špičiek, čiže chápem, že tam nikto nič nerobil. Môžeš mi teda povedať čo tam robili?
3. No tak neviem či je to tlmičom, celkovej kostre, rámom a kĺbu "príjemné". Je to absolútny nonsens dať do dráhy autobusu retardéry!
4. Že niekedy, keď vodič musí nejako neštandardne výjsť z tej zastávky, zvykne (ako napríklad dnes) zachytiť podvozok o ten vyčnievajúci asfalt.
5. Výborná stratégia! Nerekonštrujme, nechajme tak, lebo je to električkový uzol a čo by tam jazdilo. Tá križovatka pri tej dôležitosti, akú má teraz, by mala byť rekonštruovaná každých 15 rokov a nie ako teraz.
Ak môžem aj ja odpovedať: 1. Staré tram majú poriadne vypruženia,
2. Ja tadiaľ chodím každý deň a môžem dosvedčiť iba nový asfalt,
3. Neviem čo je to retardér,
4. On asi myslí priehlbeniny od kolies autobusov,
5. Asi to zaplatia cigáni z peňazí čo dostanú a namiesto električiek....koňské povozy ? .
Toť moja odpoveď. ?
A tak isto je to aj so starostlivosťou o vozidlá... viď Vario...v nízkopodlažnej časti je stĺpik s označovačom prirobený k stropu a k držadlu sedadla, ale nikoho nezaujíma, že 1 skrutka na uchytenie k stropu už chýba a druhá skrutka ledva drží... až to na niekoho drbne tak hľa trvanlivé Vario ? alebo ešte strop v prechode v NP časti so VP časti.Starostlivosť +"DP" Košice = ☠ vozidlá.
pár otázok na teba:
1. Ked sa elektricky na nasich tratiach roztrepu po par dnoch, ako je mozne, ze tu stale jazdia aj takmer 30 rocne vozy v beznej premavke?
2. Videl si vobec co sa robilo v tom obluku na NMM? Alebo si tadial isiel len nahodou okolo ked sa tam prave nic nerobilo?
3. Ako konkretne sa nici autobus na retarderi?
4. Ako suvisia krive ciary a vydraty asfalt s tym, ze tam jazdia nove autobusy?
5. Ak cigani vyberu kolajnice na NO, kto zaplati polozenie novych, a co bude za ten cas jazdit namiesto elektriciek?
Nám sú nanič električky, keď sa roztrepú po pár dňoch na našich tratiach! Pekne by mali poslať celý Luník IX s čakanmi na trate, rozkopať ich, vybrať koľajnice, štvrtinu koľají nech si roberú a dajú do šrotu ako odmenu za "brigádu" a už nech konečne začnú opravovať trate! 10 rokov stoja výhybky a koľaje na NO v skladoch a NIKTO NIČ NEROBÍ!
Ste niekto videli, čo urobili na NMM? Rozkopali asfalt trošku okolo niekoľkých koľají a ja v dobrej domnienke že aspoň tie NAJhoršie oblúky vymenia. Nie, však na čo? Sme v KE a oni to zaasfaltovali novým asfaltom... NAČO?!? Toto isté urobili aj 10 metrov za rekonštruovaným úsekom na Radnici Starého mesta smerom na Amfiteáter... Lopatami by som vyhnal všetkých čo sú v tom podniku a aj tých, čo ich riadia z Bieleho domu! ?
Máme nové autobusy a nikoho nezaujíma, že keď ide 19 z KVP, kláštor, tak prechádza dole kopcom cez dva retardéry ? to nikoho nes... nehnevá že sa tým ničia? Na Moskovskej smer mesto je tak vydratý asfalt, že BUS čiary vyzerajú tak ako by ich opití cestári robili!! A sú tam nové autobusy...
Okrem Starej Radnice, Južnej Triedy a rýchlodráhy nemáme meter vyhovujúcej trate pre moderné nízkopodlažné električky! ?
Ladislav Knut ti vysvetlí,prečo nám trolejbusy netreba ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.