A to sa nikto neboji, ze tej B732 (vzhladom na stav) raz skape motor, povoili brzda a zhuci to dole kopcom aj s ludmi? Nemali Kosice nahodou fatalnu nehodu elektricky pre poruchu brzd?
Už sa mi raz stalo aj tak že vodič nespomalil išiel ďalej a nás to tam hádzalo ako na kolotoči. Ťažko sa tam rozbieha a ešte ťažšie B732- kám. Taká 3210 by tam ani nevyšla po skúsenosti čo ju raz na dušičkovú L12. Hore k novej nemocnici od amfika sme šli asi 30 km/h.
tiez nechápem koho napadlo dat retarder v najvyššom stupaní na dedine THC. Mohli ho umiestniť nižšie aj tak by dole kopcom autá museli spomaliť. Autobusom to robí značný problém potom pri rozbiehaní.
To ze mame zastarale vozidla by nevadilo, ani 30+ rocne T3, v inych zapadnejsich mestach, najblizsie Vieden je znama prevadzkovanim elektriciek este zo 60tych rokov, su ale v super stave. Cize keby sme nemali take rozbite trate a vozidla myslim ze by to prezentacii mesta neuskodilo, nehovoriac ze v mnohych mestach maju aj podstatne modernejsie elektricky taky interier ako T3(plastove sedadla, viacfarebne steny a tyce)co im ale pridalo na krase je ze je asi kvalitnejsi, kedze som prilis mlady nato aby som si pamatal vobec nejaku novododanu T3, tak neviem ako vyzeral originalny interier, momentalne ale asi kazda T3 presla "VP" pri ktorej bol interier rucne premalovany a to je podla mna odstrasujuce, ale tak co uz, pred rokom sa tu hokejistom aj ich fandom pacilo takze vyzera to tak ze nasa MHD az tak nepada do oci beznym ludom.
Tak či onak - DP v Ke má nejak furt so všetkým čas - až kým bude neskoro.. Zaujímave že v BA už vypísali aj suťaž, už aj definovali čo chcu ... no my máme čas.. A malo by zavážiť fakt aj to - že budeme EHMK ... Všetko po funuse sa akosi robi - len aby nebolo neskoro potom..
?
Nie, že bude... Súťažné podklady je súbor všetkých podmienok, ktoré musí/mal by súťažiaci splniť. To znamená, že ak nie je zverejnená žiadna podmienka, tak my sa ich dozvieme najskôr až po ukončení verejného obstarávania.
Tie prechody na Klimkovičovej sú ešte celkom v pohode, nájazdy na ne sú celkom plynulé, autobusom robia problémy skôr tie menšie retardéry, aké sú v Košickej Novej Vsi alebo v Ťahanovciach, navyše ten v Ťahanovciach je v poriadnom stúpaní a autobusy smerom na sídlisko potom musia zvyšok kopca výjsť na najnižšom stupni, oproti tomu je Klimkovičova lahoda...
No neviem prečo potom sa opravujú výtlky na cestách a podobne, ved to sú vlastne tiež také retardéry keď sa to tak zoberie. Už len to spomaľovanie a rozbiehanie uberá čas a zvyšuje spotrebu pohonných látok. Nehovoriac o tom, že keď je poľadovica, môžu vozy prešmykovať alebo sa omnoho horšie rozbiehať. Ak by to celé bolo v poriadku, tak potom by sme nemuseli opravovať ani mnohokrát prepadnuté zámkové dlažby na zastávkach, veď by to bolo jedno či autobus prejde počas jednej služby cez 3 alebo 6 "retardérov". Toto celé je proti zdravému rozumu.
KAMIL65:
Tak to rozpravas jak keby v BA to bolo nejake ine ?
Kona:
Kto by sa stahoval do ineho statu koli MHD? ?
Adamcool:
Retarder ma velmi jednoduchy ucel, spomalit pred nim, aby nerobili rally z toho kopca, ak to urobi, nic sa mu nestane.
Celý čas to hovorím. Budeme EHMK a kde sú peniaze na dopravu? Nikde. S tými T3 to bude nakoniec situácia s Ikarusmi.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.