caute! viete uz nieco nove ohladom IDS-vymena kolajnic ,dobudovavanie novych tras briciek smer NMM az furca, tahanovce a pod zacalo sa uz s nejakymi pracami?resp kedy je v plane realizacia IDS z eurofondov OP Doprava? bo zatial nejak nevidno vysledky teda aspon som nepostrehol zeby sa zacalo s realizaciou vymeny kolajisk v meste a dobudovania terminalu stanicne namestie+ novej trate NMM-Tahanovce/Furca a co nakup novych vozidiel -avizovane nove busy prip trolejbusy, resp nizkopodlazne briky (v Bratislave vraj chystaju obmenu vozoveho parku briciek z fondov OP Doprava -dufam ze aj pre Kosice sa nieco zvysi) nieco taketo si predstavujem ze nahradi stare briky-dufam ked uz sme to EU mesto kultury http://www.youtube.com/watch?v=7b-gePVxBBI&feature=player_embedded
Prosím Vás, ktoré používané električkové trate nie sú na samostatnom telese ale sú pojazďované aj IAD alebo inými trakciami MHD? Je nejaká nová električková trať v najbližšom období plánovaná (nemyslím plánovanie typu chceli by sme raz, ale skôr niečo také ako napr. na rok 20xx sa plánuje prepojenie nám. MM s o žel stanicou). Vďaka.
O.k, nevedel som že po 500 mala isť 508 a potom 537 .. jasné že naraz sa tam nezmestia..
A k tomu dopytu - ďakujem za odpoved, vyčerpávajuca.. Teda sa možme tešiť že aspoň 508 už ho bude mať ak bude už v prevádzke .. ?
No ešte k inej veci - po KT 500 mala isť na VP (+ unifik) 537 - stále však jazdí - niečo ju "predbehlo" ? A keď som už pri tom - prečo sa počas VP do 500 nenamotovalo samoobslužne otvaranie dverí? Začalo sa montovať do 535 a už sa aj znovu prestane? To okrem KTNP bude ta 535 jediná lasovička s samoobsl. otvaranim dverí? ?
No ved presne tak ako som to napísal ja ? na začiatku "témy"
TBUS - tá časová tarifa je už dávnejšie a aj súčastnosti je pár liniek (autobusových) ktoré zachádzaju po trase niekde (na stanicu napríklad ) a predlžuje sa im jazdný čas pár minut - tým pádom aj cestujúcim.. A súhlasim, liniek na šetrenie vzkm je dosť, ale nielen z krásnej ?
2 linky su kvoli tomu, ze ta linka ma spolocnu zastavku aj jednym aj druhym smerom, nieco ako u nas L29 na Bottovej, a aby to bolo prehladnejsie, tak je linka rozdelena na kazdu radialu ine cislo.
To je trochu nezmyselne si myslim, nech potom urobia len jednu linku Raca - Ruzinov a bude to to iste s tym ze nikto nebude musiet nic behom jazdy prestavovat a cestujuci budu mat v tom mensi bordel.
Taký podobný systém zaviedli nedávno aj Bratislave na linkách 3 a 8. Linka 3 ide z Rače na Námestie SNP a tam sa prečísluje na linku 8 a ide do Ružinova. Keď ide "osmička" späť, tak sa prečíslujú na Kamennom námestí. Je to ale s tým rozdielom, že sa to nedeje v konečných obratiskách, ale priamo na traťovej zastávke, čiže sa musí prečíslovať ihneď a hneď aj prečíslovaná odísť. Čiže je to defacto jedna trasa a vozne sa vypravujú na služby ako na jednu súvislú linku.
A hlavne, linka 3 má dnes trochu iné nároky na kapacitu vozidiel, ako linka 2, ktorá si vystačí s troma sólo električkami... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.