Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
V areáli dp oproti kauflandu už sú zbúrané garáže či čo to tam bolo, neďaleko sú aj kurty a telocvičňa- to sa bude búrať tiež či to ostane?
Reakcia na: mi.v #85288:
Referát parkovania, údržby ciest a verejného osvetlenia
https://www.kosice.sk/mesto/referat-parkovania-udrzby-ciest-a-verejneho-osvetlenia

"m) koordinuje a zabezpečuje výstavbu a opravu križovatiek a zabezpečuje koordináciu pri poruchách v zjazdnosti a schodnosti ciest,
n) kontroluje čistenie ulíc, parkovísk, zastávok MHD, chodníkov, priestranstiev pred obchodnými centrami, vysypávanie pouličných košov samostatne ako aj za účasti dodávateľa,
o) koordinuje a kontroluje prevedenie stavebných prác na území mesta dodávateľskými firmami a ostatných dodávateľov v rámci údržby ciest a ich zariadení,
p) usmerňuje, koordinuje a spolupracuje s dodávateľmi pri príprave harmonogramov čistenia ciest a harmonogramov zimnej údržby,
q) kontroluje a koordinuje výkony zimnej údržby a čistoty na území mesta, usmerňuje dodávateľov na spôsob údržby a ošetrovania ciest v zimnej údržbe, upozorňuje na nedostatky a kontroluje ich odstraňovanie a spolupracuje s jednotlivými MČ vo veci
čistenia ciest, prípadne odstránenia nedostatkov,
r) spolupracuje pri vypracovaní operačného plánu zimnej údržby za mesto Košice a vyhotovuje mapy pre zimnú údržbu,
s) zabezpečuje a vykonáva činnosti dispečera (povinnosť nahlasovať zmeny alebo poruchy a riešiť ich, evidovať poruchy a tieto nahlasovať v súlade s dohodnutými podmienkami, evidovať dopravné nehody ktorých príčinou bola komunikačná chyba, evidovať
nahlásené havarijné prekopávky, viesť evidencie o poruchách, havarijných prekopávkach a o výkone zimnej údržby),
t) ako investor na úseku správy ciest na základe schváleného plánu zabezpečuje výber dodávateľov pri bežnej údržbe ciest a spracováva harmonogramy prác týkajúcich sa údržby ciest na spravovaných cestách pre jednotlivých dodávateľov prác v celom meste Košice na základe podkladov jednotlivých obvodových technikov,
u) zabezpečuje plánovanie, prípravu, výstavbu a súvislé opravy ciest, verejného osvetlenia a cestnej svetelnej signalizácie a iných technických zariadení a v súvislosti s tým spracováva harmonogram prác,
v) zodpovedá za plánovanie, prípravu a výstavbu ciest, "
Reakcia na: mi.v #85288:
Veď to je u nás problém, niet toho, kto by určil, kto sa o veci, ktoré sú v meste, má starať... Kto je zodpovedný za prevzatie prác, ktoré sa spravili, kto je zodpovedný za kontrolu, či práce, ktoré boli odovzdané, sú v záručnej dobe v požadovanej kvalite... Opakovane upozorňujem, ale na nesprávnych miestach... napr. tu na fóre, že všetky sklenené zábradlia na Kuzmánke, na Nám. MM., na Nám. osloboditeľov, na Štúrovej, sú s vypadnutými sklami na chodníku, každé sklo v inej výške, a pritom by stačilo, aby sa medzi sklo a držiak vložil kúsok postrihanej pneumatiky, keď už je technické riešenie také sprosté, ako sme prevzali.... Nechápem, prečo to nikomu z mesta nevadí, že zábradlia stáli toľko peňazí a vyzerajú na h...no. To že, trvá pol roka, kým sa vymení vytrepané sklo, je jedna vec, nemá totiž kto po nehode trvať na preplatení zo zákonnej poistky vinníka, ale to, že sme 5 rokov od namontovania zbabraných skiel na každej električkovej zastávke nechali popadaná sklá na chodník bez toho, aby sme si uplatnili záručnú opravu, resp. nápravu zbabranej práce, je skutočne divné. Chýba dobrý gazda. Každá základná škola má školníka, ktorý priskrutkuje skrutku, opraví kľučku, vymení sifón. Nečaká sa s pokazenou kľučkou tridsať rokov na príspevok z eurofondov, kedy sa budú vymieňať všetky dvere a búrať priečky. Prečo mesto zanedbáva päťkorunové záležitosti, ktoré v konečnom dôsledku predĺžia životnosť mobiliára o desiatky rokov?
Reakcia na: mi.v #85287:
Inak kto presne to má čistiť? Cestári alebo SMZ alebo ...?
Reakcia na: Fero1 #85286:
Ja som videl asi pred 3 rokmi, na Rovníkovej smer Važecká. Normálne to čistili tak ako som popísal.
Reakcia na: mi.v #85270:
žasnem, videl niekto niekedy čistenie týchto žľabov od lístia a štrku? Osobne som presvedčený, že bordel - sediment ktorý je usadený v každom žľabe, má minimálne 5-6 rokov. Od namontovania žľabov až do ich rozpadnutia si neužijú čistenie ani raz. Keď niekto niekedy videl, alebo v budúcnosti uvidí pracovníka, ako čistí žľaby na zastávkach, alebo v križovatke, napr. Kuzmánka -Poštová, nech spraví fotku. Dám si ju zarámovať....
Nie je tam cesta pre motorove vozidla, len zvysena rychlost na 70.
Reakcia na: Dispecer #85283:
Áno, ale prichádzam na to, že som sa zmýlil, lebo novelizácia 313/2011 to pridala len do §35 (diaľnice a cesty pre motorové vozidlá) a nie do všeobecnejšieho §17.

Či je na tom mieste cesta pre motorové vozidlá po posledných zmenách neviem - jazdím tadiaľ málo. Je tam?
Reakcia na: mi.v #85282:
Chcel si povedať, že § 17 zákona č. 8/2009 Z.z.?
Reakcia na: S499.1023 #85281:
"Interný", teda celoslovenský predpis 🙂 Google mi ukazuje, že sa to do legislatívy dostalo v roku 2011. Z rôznych článkov napríklad tento: https://www.topdesat.sk/2019/03/18/bezpecna-vzdialenost/

hľadanie napríklad "odstup 2 sekundy" alebo "bezpečná vzdialenosť medzi vozidlami"
Reakcia na: mi.v #85279:
To je nejaký interný predpis DPMK?
Reakcia na: mi.v #85279:
Sorry, nevšimol som si súvisiaci článok vydaný 2 hodiny pred mojím príspevkom. (Mal som otvorené len diskusie.)
Reakcia na: revilo #85277:
Dohľadal som fotky, ako sa "pokazil". (Ak sú nejaké aj v galérii, tak pardon.)
https://kosicednes.sk/spravy/pri-zrazke-autobusov-na-secovskej-ceste-doslo-k-poskodeniu-noveho-autobusu-foto/

Kladiem si poloironickú otázku, čo vodič robil počas tých povinných 3 sekúnd odstupu za predchádzajúcim vozidlom, že ich nedokázal využiť lepšie...
Reakcia na: revilo #85277:
Konečne🙏
Reakcia na: grajo #85271:
Vďaka za foto. Vydržalo by to o niečo viac, keby voda mala miesto na spodku žľabu a nie len na vrchu, keď je žľab dlho úplne upchatý.
Reakcia na: tbus #85272:
Neostáva mi iné, než vám dať za pravdu. Ten systém krytov nie je dobre vymyslený po tejto stránke – klasický závit tam nie je vhodný ani pre čas obsluhy, ani pre upchávanie, ani pre nízke stúpanie (skrutkovica je príliš jemný prvok tam). Viac by sa hodil koštrukčne jednoduchý, hrubý, odolný dizajn, ktorý zároveň nepotrebuje veľa manipulácie pri otváraní. Len či taký už dakto vymyslel 🙂
Reakcia na: tbus #85272:
Áno veď načo ale škodu musí zaplatiť správca komunikácie takže mesto.
Reakcia na: mi.v #85270:
predpokladam, ze tam tie skrutky nedavaju, lebo v tom prachnivom zlabe uz neexistuje zavit, v ktorom by skrutka drzala, bola by tam iba naoko

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.