Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Dispecer #84469:
Od Rovnikovej po Ladožská cez deň 40 v noci 30 od Ladožskej po dnepersku celedonenne 30.
Things are getting serious! 😲
"Polícia odporúča vodičom, aby ak je to len trochu možné, využívali vo väčšej miere pri cestách po meste mestskú hromadnú dopravu (MHD)."
https://kosice.korzar.sme.sk/c/22484668/kosicke-cesty-su-upchate-zaciatok-skolskeho-roka-priniesol-chaos-a-kolony.html

Medzitým v inom vesmíre a článku:
"„Polícia žije stále v domnienke, že autá majú mať všade prednosť. Sú presvedčení, že keď zoberieme motoristom jazdný pruh a dáme ho MHD, taxíkom, mopedistom a cyklistom, skolabuje doprava. Takto neprešli napríklad buspruhy na Moldavskej či Hlinkovej. Je to však trend všade vo svete, kde pochopili, že počty osobných áut nemôžu stúpať donekonečna,“ povedal Rovinský."
https://kosice.korzar.sme.sk/c/22484993/mesto-kosice-chce-venovat-jazdne-pruhy-na-juznej-triede-cyklistom.html
Reakcia na: tom393 #84468:
Tam je viac ako 30 km/h? 😮
Od kedy je na jazere znížená rýchlosť na 40 km/h?
Reakcia na: TomoSK #84466:
Sieť električkových tratí a s drobnými zmenami aj vedenie liniek sa nezmenilo od 80-tych rokov. V mnohých košických mapách chýbali električkové trate aj v minulosti, dovod neznámy.
Reakcia na: Urbanway 2423 #84464:
Keď vznikali mapy "mestských dráh" pre Košice, boli električkové trate buď pred modernizáciou a ich výsledná podoba bola neznáma, alebo sa v tom čase modernizovali. Osobne by som sa priklonil k tomuto dôvodu. Čo ale nie je, môže byť, vďaka za tip. 🙂
Reakcia na: Urbanway 2423 #84464:
Je iba pri krížení 😉
Prečo tu vlastne nie je mapa električkových tratí, ako napr. v Bratislave (je to tajomstvo DPMK)? Príde mi divné, že mapa trolejbusových tratí tu je, ale električkových nie.
Pardon za paniku.. ohrozovanie, nie napadnutie
Reakcia na: lumbert #84460:
Aj 2ka vozí večer vzduch, dve linky po takmer identickej trase je už totálne plytvanie...
Nie som Košičan, len by ma tak zaujímalo, že všetky električkové linky majú prevádzku cca. do 22:30. Prečo L4 končí už po 21.?
Reakcia na: tbus #84458:
To je ale zrkadlo vedenia podniku a tiež politikov. Nedávno vytiahli, ze naraz treba nové autobusy, toto ale treba riešiť priebežne a s predstihom.
Reakcia na: monoblok #84454:
Viem ze nema zmysel plakat za Karosami, lenze keby sa busy kupovali postupne v rozmedzi viacerych rokov, nemali by sme tu stav, kedy "nove busy" uz maju cez pol miliona najazdene. Rovnako trolejbusy, ale to je ina tema, tam sa pre istotu nekupilo nic...
Reakcia na: Bjorn #84456:
To bolo predtým. Teraz už asi nie, aj keď človek nikdy nevie 🤔
Reakcia na: romeo #84455:
Myslím si, že problém čo sa týka čakacej doby, tu nie je. Veď Košice sú svetové v tom, že autobusy dokážu mať vyrobené skôr, ako sa skončí súťaž na ich dodanie.
Ak je problém s výpravou a na nové busy sa nejakú dobu čaká, čo bráni DP aby sa poobzeral po nejakých jazdenkách? Nové sú nové,ale ak je nutné zabezpečiť výpravu tak pár kusov by sme snáď nejak prežili
Tak plakať za vyradenymi vozmi spred 6 rokov nemá zmysel, kolko by ešte jazdili dnes. Tu bude chyba práve v tom, ze sa zvýšila výprava ale chýbajú nové bus za vyradené zvyšné Solarisy a Tedomy. Pri tých SORoch aich množstve u nás by som čakal rýchlejšie dodávky a lepšiu logistiku, ked uz tu toľko tych polno strojov máme. Aj v Prahe su uz najstaršie 66xx riadne vytrieskane, ale svoje odjazdia.
Reakcia na: monoblok #84452:
Problem je nie podla mna az tak poruchovost SOR... Ono sa nam v poslednych rokoch vyraduju dosluzene vozy bez nahrady a zaroven sa zvysuje pocet vypravenych sluzieb/vozidiel (napr. linka 35 +3 vozy, skolske sl. 600X +2 vozy, po jednom voze pribudli na linky 20, 52, zalohy), dobieha nas zandebana a nekoncepcna obnova vozoveho parku, ked sa 6 rokov dozadu vyradovali este pojazdne a schopne vozy odvtedy sa nakupovali uz len elektrodzady a 9 klbov z ktorych 5 prakticky nahradilo dosluzene 15m Solarisy. Tu nam postupne dojazdili desiatky busov bez nahrady, tedomy sa nahradzali elektrobusmi a co bolo v rezerve zjedli nove sluzby.

Konkretne v poslednej dobe dojazdili definitivne 3306, 3307, 3321, 5101, 5617, 3504, 3513, a su este dalsi adepti, ktore este mozno daju dokopy, mozno uz nie, vzhladom na vek (3305, 3313, 3527). Na 3502,3,7,10 tiez uz nie je spolah. 5737 bol preradeny na autoskolu, 3515 preradeny na 11. 5901,02 na linky nevychadzaju. Bez nahrady. Nakupene elektrobusy tiez maju vyuzitie obmedzene iba na urcite linky/sluzby.

Dlhodobo odstavene su 4701 po poziari a 5702 -odidene motory. Problemove zacali byt aj BN9.5 (tecu nadrze). Odstatne SOR sa priebezne opravuju, ale na nove motory, prevodovky, diferencialy sa caka (objednavka, schvalenie, vyroba, dodanie), kym je voz spojazdneny, tak dovtedy odide nieco na inom a stoji a caka na dvore par tyzdnov/mesiacov...

Reakcia na: tbus #84451:
Kolko SORiek je v Ke odstavených? A na co vlastne, čakajú na diely či úplne kaput?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.