Ono by sa to ASI dalo ale podľa môjho pozorovania by buď musel byť v takom prípade prázdny aj odbočovací pruh smer J. tr. alebo 1ka a 6ka by smer Ryba museli čakať nieklde v pólke oblúka aby sa tam dalo nejak rozumne nadbehnúť ale možno som to dementne odpozoroval opravte ma
Vďaka za vysvetlenie..no áno tabule ukazovali bludy, pani sa ma na stanici pýtala čo znamená to 4:05 a podobne a ja že len nefungujú tabule. Pri dargove odchádzali ľudia preč, lebo ukazovalo len linku 1, ja som aspoň v appke pozrel, či sa nejaká 6-ka blíži, ale zvyšok blúdil. Hlavne väčšina bola v šoku tiež, kde zastaví x6, lebo mal námestie a predsa len tá zastávka pri sporitelni je už trošku ďalej- ideálne by bolo odbočiť medzi pomníky a na el. zastávku. No tam už je to asi pre odbočenie busu tesné.
Prejsť by prešla, no je tam veľký pohyb ľudí, blízko trate je aj plot ohraničujú či zázemie pre pretekárov, bolo by to dosť komplikované. Z električky sa dá presadnúť na autobus, takže to taký problém nie je. Skôr je blbé, že nefungujú elektronické tabule a zobrazujú nezmysly. Občas aj autobusy prišli bez zapnutých displejov, tak je potom chaos.
Ďakujem za odpoveď i odkaz. Predsa len by som trochu namietal, že nie všetko sa dá dohľadať, veď aj toto fórum je plné otázok o košickej doprave, ktoré sa nedajú dohľadať. Buď ich odpovie niekto blízky podniku, alebo na ne odpoveď nepríde nikdy. Ale priznávam aj to, že ja často nehľadám dopodrobna, lebo to nie sú témy, ktoré si to zasluhujú. Veď o tom je diskusia, že jeden povie niečo svoje a druhý ho doplní a tretí zareaguje. Takže argument "všetko sa dá dohľadať" nemôžem prijať, lebo v praxi častokrát hladko nefunguje.
Samozrejme je jasné, že na dokumente robia viacerí. Ja sám odovzdávam sofistikované projekty pre veľké firmy. Ale o to viac vidím ten rozdiel, keď bol projekt urobený sadou nástrojov a skúseností vo verzii 1 a keď sú vo verzii 47. Napriek tomu, že je tam spolupráca s inými stranami, výstupy z tej verzie 1 boli aké boli, mali veľa problémov. Preto som si dovolil rozoberať práve tú obavu, či aj u nich nepôjde o verziu 1 . Ale už ste ukázali, že nie, že už majú čosi za sebou.
Áno, dá sa rýchlo nájsť rozhovor so šéfkou ČS štruktúr tej firmy. Ja mám pochybnosti skôr pri ich zameraní, ako som už písal. Robiť dopravné stavby a robiť dopravnú obslužnosť sú odlišné veci. Sú tam aj ľudia, ktorí s tým už majú dostatočnú prax alebo je to ich prvý projekt a budú sa na ňom učiť? Zvládnu to?
Ja rozumiem, že predĺženie 36 je vcelku efektívne prevádzkové riešenie. Ale principiálne sa takto Maši neadekvátne navýšila ponuka... a preto si myslím, že 32 by sa tam niekde mohla zredukovať (a prípadne aj zladiť).
K 72 ma ešte napadlo - aby ostalo aj spojenie Moskovskej s NO, keby sa z Moskovskej viedla cez Klimkovičovu na Kláštor?
A 19 by sa ukončila na Moskovskej, to jej kľukatenie na KVP som doteraz nepochopil. Ako keby bývam na Klimkovičovej, určite by mi toto prišlo lákavejšie na použitie ako dnešný stav.
to je jedno kolko kto realne čo potrebuje..prestup mal ostat ..predstav si že byvam na Maši a potrebujem prvý ranny spoj napriklad k vlaku.. od Palackeho v pohode prejdem na stanicu peši ale z NO? za mna je toto nezmysel.
Švédsko-Fínski inžinieri s pobočkami u nás, riešiaci široký záber projektov, hoci doposiaľ ako keby išlo hlavne o dopravné stavby. No tak to som zvedavý, koľko projektov dopravnej obslužnosti už majú za sebou a čo sa bude dať od toho čakať. Ale aspoň to prinesie čerstvý vietor.
Tu je otázka, že koľko ľudí tento prestup reálne potrebuje.
Pretože ak už niekto potrebuje ísť na Furču, vie ísť od Myslavy s linkou 72 a od Luníka VIII linkou 17.
Prípadne ešte od Nám. osloboditeľov linkou 71/72.
Ak by bol tento problém niekedy popoludní tak fajn, súhlasím s tebou, ale o takomto čase...
A neviem, či by bolo lepším riešením skrátiť linku 20, pretože potom by zase ľudia z Panorámy stratili spojenie s Furčou, a oni inú alternatívu nemajú.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.