Nie som si isty ale zda sa mi ze som dnes videl na L55 klbovu karosu. Cislo neviem zazrel som asi len na 1sek. Ma o tom niekto nejake info pripadne podobne vidiny? ?
Ako sa tak zamýšľam, číselný rád je zatiaľ dostatok, či už to bude SU18 alebo CB18. U kĺbových vozidiel je voľný rad 34xx, 36xx až 39xx, 44xx, vyradením jediného TAMBUSu sme získali rad 45xx, voľné sú aj 46xx, 47xx, 48xx a 49xx. Rad 7xx až 9xx nech ostane električkám, ešte ich nepochovávajme. Nech bude trolejizácia, aká bude, trolejbusy si určite vystačia aj s dvoma stovkovými radami, ak tu bude unifikácia vozidlového parku a nie lunapark.
Fíha, asi som nedával pozor. Viete mi to tu popísať detailnejšie? Nebude to len nejaká oprava brán a osadenie nového plota, ktorý bol dosť nízky? Myslím, že viacerí kompetentní aj priamo v podniku sú si vedomí, že akékoľvek voľné sprístupnenie majetku a pravidelne nepoužívaných vozidiel sa rovná automatickej a systematickej totálnej likvidácii...
GWF crew, len aby sa palica neobratila a budete zmalovani Vy a 2x
Re #9901 Sarko: Ved troliky mohli zacinat kludne 700vkovou radou. Ktovie, mozno DP planuje v buducnosti taku trolejizaciu mesta s takymi intervalmi, ze nam pride az zle a nebude sa nam to chciet verit, pre tie tisickove rady /zalohy pre buducnost :D/
Nemaj obavy, keď ťa niekde pristihneme, tak ti urobíme profi fraktúry a navyše zadarmo. Tí istí fízli budú kašľať aj na nás. A vďaka za info, aspoň sa tiež zaktivizujeme ?
Môj názor je, že sa neoplatí a mať tu v celých stovkových radách obsadené výlučne po jednom-dvoch vozidlách považujem za neštandardné. Obsadenie celých tísíckových rád pre 2 typy trolejbusov je až nezdravé ? Ak to pôjde takto ďalej, za chvíľu bude DPMK potrebovať 5-miestne evidenčné čísla, alebo sa niekto naštve a pôjde sa do radu, ako v Prešove ?
Daje si pozor dementi prave sme rozbehli akciu popis co naviac autobusov takze srejeri idu nato ale aj elektricky nenechame ciste hahaha ani trolejbusi a verte ze sme profici aj keby ste nas chitili fizli beru 1500sk a kaslu na nas hahaha ? ? ? ? ? ? ? ? ?
číslic a čísel je predsa dosť (0,1,2,3 ... 9) nie? Tak načo nimi šetriť. To je asi jediná vec, čím môžu kľudne v DPMK plytvať. ?
S novými číslami pre KT8D5R.N2 by som ale nesúhlasil, pretože tie tu vlastne boli aj predtým, takže sú to tak či onak len staré ( pardon - staršie ? ) vozy.
Oplati sa zacinat novym ciselnym radom? (Vid novy ciselny rad pre novoplany: 5401 a potom 5501, 5502 - neviem preco, aby sa odlisil prototyp?). Potom DP mohol aj u KT8ciek odlisit od 500 a 501 dalsie KT8, trebars zacatim od 550, alebo 600 . Ved tak markantny rozdiel medzi CNG a neCNG vozidlom nieje. Je len rozdiel v pohonnej hmote.
Ako to, že nie sú. Chceš povedať, že plot, rozdeľujúci lode výpravnej haly (1. až 4. koľaj od 5. po 8. koľaj) tam už nie je?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sarko