Reakcia na: Vševedko #8829:
Asi je to zbytocne dalej rozoberat-my to neporiesime.Tarifu urcuje stat-je jedno ako a ako to potom ZSSk vyuzije.
Ak nemas na kompletnu obnovu trati, tak zavorari budu este dlho existovat.
Na viacerych lokalkach by bolo vhodne zaviest tzv. dopravny pokoj.Aj tym by sa nieco usetrilo.
Je snad kazdemu jasne, v akom predstihu je CD. Hlavne pristupom personalu, ochote...Tam uz sprievodca sam a dobrovolne ponuka cestujucim vyhodnejsie cestovanie, napr. skupinovou zlavou (pricom ide sam proti sebe-znizuje trzbu CD) A u nas? Na otazku:Kolko meska tento vlak? mi sprievodkyna odvetila:Vela!! (Zjavne nemala svoj den)
Sarko
Ale aby bola reč o MHD, tak práve sa pozerám na schému siete VKZD USS, je tu cca 10 rovnobežných, 10 vertikálnych a 2 šikmých trás s cca 40 cieľmi - I. 13, Valcovne, OD 3, OD 2, OC 2, OC AB, OC 1, ZPO 2, VP 3, OD 8, VP 1, UMD, KORAD, ZL, ZL AB, Agromet., SUDZ, Modelár., RELIMEX, STORING, VP AB, KERAMONT, ZPO, Štrkovňa, Troskovisko, Vápenka, Spekáreň, Remíza, Ferostav, Ohybáreň, Doprava, Mostáreň, Stavadlo - Haniska, Stavadlo, Suroviny, OD 6, Rudište, Koksovňa, Chémia, VKB 3, Keramika, Granulácia, SLAG-SKRAP, PHV, VA.