Za predpokladu, že peniaze na ich nákup budú zabezpečené. Inak mesto svoj záväzok zabezpečilo v rámci verejného obstarávania na rámcovku pre kĺbové elektrobusy. V jednom z predchádzajúcich diskusných príspevkov som naznačil, aký je stav vecí...
V rámci regionálnej dopravy, karta (ako nosič údajov a elektronickej peňaženky) je akceptovaná u všetkých regionálnych autobusových dopravcov zapojených do IDS Východ (t. j. Arriva Michalovce, eurobus, SAD Humenné, SAD Poprad, SAD Prešov SK), avšak tu máte zľavu iba v podobe osobitného cestovného, čo je cca 20% z ceny bežného cestovného lístka: https://idsvychod.sk/o-zonovej-tarife/
U iných než vyššie uvedených dopravcov/liniek môže byť nárok na zľavu iný - vždy je však uvedený v Prepravnom poriadku / Tarife toho-ktorého dopravcu, pričom tieto dokumenty musí mať k dispozícii na svojom webovom sídle.
Dal som si spravit kartu na MHD , nad 70 rokov ,. bezplatná preprava, mam dotaz: po nastupe do mhd je potrebne kartu prikladať k čitačke?
Da sa tato karta využívať po dobiti kreditu na medzi mestskú prepravu ? Ak ano,.tak u ktorého prepravcu sa dá používať, a len v košickom kraji?
Na bezplatnu prepravu sa dá využívať len v meste Košice, alebo aj v iných mestach?
Prepáčte, naozaj ma mrzí, že toto písanie viaže toľko vášho času a energie v rôznych úvahách, kedy si kladiete nejaké otázky a potom na ne hľadáte odpovede. Snáď to druhých príliš neotravuje.
Ja len chcem vedieť stav realizácie projektu, to je všetko.
Ale teraz si sa zamotal jedine ty sám. Pretože mesto električkovú trať budovať nemalo a ani sa k tomu nezaviazalo. Skús si aspoň tie články prelistovať z Korzára, ktoré na seba nadväzujú chronologicky.
Hlási to aj na bašte, mieri a sofijskej, ale až z príspevku tu som sa dozvedela, čo vlastne...z toho tichého bublania počas jazdy nebolo rozumieť ani slovo...
Chápem rečnícku otázku v rámci večerných úvah, ale mňa teraz naozaj zaujíma stav projektu. To, či ho mesto potrebuje, ma teraz až tak nezaujíma (po trase však priemyselné podniky pribúdajú), veď mesto ani nie je hlavný investor. Hlavne nezabudnite na to, že postaviť tú trať sme zaviazaní sľubom investorovi a nie tým, či ju nejaké Košice potrebujú alebo nie. Otázka o potrebnosti je asi taká, že dom je rozostavaný a niekto sa pýta, či je potrebný. Možno to nie je zlá otázka, ale jej hlavná pointa už zmeškala svoj čas.
Ak niekto vie, aký je stav projektu, či ho niečo stále blokuje, alebo sa zase rozbehol, celkom by ma to zaujímalo.
Ozaj teraz potrebuje mesto trať až na letisko?
V súčasnosti je snaha o získanie stavebného povolenia na rekonštrukciu Alejovej, Južnej triedy a Barce, ale verím, že hneď po tom sa rozbehne proces výstavby trate na Sídlisko Ťahanovce, či modernizácia aspoň časti rýchlodráhy (možno len úsek po Pereš spolu s výstavbou nejakého menšieho terminálu). Trať na letisko snáď bude ešte dlho iba na papieri.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Yogi616
Počkaj, kto je zaviazaný?