dpmk nejazdí zadarmo, dotácie má. Tak môže podľa toho jazdiť. Keby jazdili zadarmo a dostali by 0€, tak ok nejazdiť, ale cestujúci platí tak nech jazdia
takže spoje do USS budú zabezpečené, ale len tie autobusové..Som zvedavý ako vysvetlia uss, že z terasy a jazera nedopravia zamestnancov na smeny. Asi by sa tu fakt zišiel súkromný dopravca, lebo vydierať mesto nezabezpečením služby pre ľudí je nonsens. A tie požiadavky- viac peňazí na dopravu, viac na výplaty. No kde v dnešnej situácii sa majú nájsť peniaze? Škrtnúť zo školstva, či na sociálnu pomoc? Zvýšenie cestovného? To zas len viac ľudí prejde na IAD. Možno potom nastane len prepúšťanie.
Populistické drísty, že niečo "pokračuje" a odfajknut to ako hotovo....čo keby nám súdruh ústredný tajomník prezradili kus tajomstva a to:
1. v akom presnom štádiu sú modernizácie a aký je sklz
2. čo je hotové na elektrifikacii do Moldavy
3. a ako stojí elektrifikacia do Marcheggu? Radšej nepovie...
počas víkendu kedy som si planoval cestu mi ponukalo odchody v rámci z "oboch" variant, aj ked som sa pozrel do sekcie cestovnych poriadkov tak tam ešte boli obe, no kedže už tam nie su tak nie je čo riešiť
Keď už si pri opravovaní, mohol by si opravit aj tie zdvojene CP linky 37 keďže platia už len tie so 40 minutovým intervalom a keď už som tu, poradím aj človeku čo píše vozy do výpravy vozidiel, pokiaľ máš toľko času sledovať celú autobusovú výpravu (čo pochybujem), tak aspoň počkaj do konca dňa či tam ten voz reálne do konca služby aj bude podobná poznámka je pripísaná aj pri celodennej 36tke... alebo tieto detaily vynechaj úplne
Jedná sa o chybu zo strany DPMK, ktorá sa objavuje prakticky so železnou pravidelnosťou. Pri poslednej zmene to boli zase spoje linky R1 a R5, ktorým zastávky chýbajú. Čo sa ostatných webov týka, dovolil by som si namietať. Na hnonline, webe DPMK, aj tu sa objavili rovnaké chyby. Rovnakú chybu som spätnou kontrolou našiel aj na spoji linky R4 o 8:03 z B. Němcovej.
Každopádne, ďakujem, že ste si to všimli, chyby opravím ešte dnes.
Vzhľadom na to, že ten spoj nie je nijako označený v CP na dpmk.sk, len nemá napísaný odchod z menovanej zastávky a podľa cp.hnonline.sk aj UBIAN-u tam zastavuje, nemohlo sa skôr stať, že niekto nedopísal k danej zastávke odchod? Realitu nepoznám a papierový CP si na zastávke nemám kedy pozrieť.
Podľa mňa je to somarina podobne ako spoj linky R7 s odchodom zo Vstupného areálu USS o 7:56 počas voľných dní. Celkovo tie CP pôsobia chrobačne v poslednom čase.
Štátny tajomník MD SR sa pochválil na FB:
"(...) Pokračuje modernizácia uzla Žilina, tratí Devínska Nová Ves – Kúty – štátna hranica SR/ČR a Čadca – hranica SR/ČR, ako aj v elektrifikácii trate Moldava nad Bodvou – Haniska, ukončenie modernizácie trate Poprad – Lučivná, TIOP Trebišov a realizácie TIOP v uzle Bratislava, ukončenie verejných obstarávaní na elektrifikáciu trate Bánovce nad Ondavou – Humenné a modernizáciu železničnej trate Poprad – Spišská Nová Ves úsek Poprad – Vydrník. Obidve sú vyhlásené prebieha proces vyhodnotenia,
(...) začali verejné obstarávanie aj na prípravu štúdie realizovateľnosti pre výstavbu nových tratí Lamač – Záhorská Bystrica – Stupava – Lozorno a Bratislava-Vajnory-Pezinok, pripravujú sa súťaže na štúdiu realizovateľnosti pre Železničnú stanicu Košice či pre dispečerizáciu trate Prešov – Strážske.
(...)" https://www.facebook.com/jaroslavkmetIT/posts/pfbid0yNwXuUnnAAturoY9zrqxJ2Vm6uSs7MRx9yP3wSvuf2vnfKVGAbVdEhFHoa47mVLBl
Dnes zablokovana vyhybka na kruhaci a cela siet obrovske meskania- az 50 minut. K tomu este do Dopravneho servisu hodil nejaku foto poslanec z THC, kde je sfoteny prechod z BKV panelov na asfalt pri zastavke Rovnikova. Spravne tam konstatuje, ze tam najskor dojde k lomu oboch kolajnic, to je zase oprava ako Pat a Mat. Plus ked s k tomu pripocitame, ze opat rastie investicny dlh na udrzbe, tak aj trate sa vracaju do starych kolaji. Katastrofa ta doprava v Kosiciach.
Obrady sa konali o celej hodine, každý deň rôzne hodiny, ale v zásade začiatok vždy niekde medzi 9:00 a 16:00. Ak si pozriete CP pre pracovné dni, tak odchody z mesta (od 7:27 do 16:27) boli odjakživa prispôsobené možným začiatkom obradov (príchod ku krematóriu vždy na 40' ). Takže áno, tento hodinový tak bol primárne kvôli obradom. Sporadickým návštevníkom kolumbária a záhradkárom z Mončieho potoka určite takýto hodinový takt netreba. Nie je tam nič iné, čo by vytváralo potrebu hodinového taktu.
Podobne by sa dalo pozrieť aj na L14 - konkrétne vetva Bankov. V takých mesiacoch november až marec je to tam ľudoprázdne a určite by tam bohate postačoval hodinový celodenný takt namiesto súčasného 30/30/60.
Áno, cintorín a krematórium majú v kalendári priestor na 2-3 rozlúčkové obrady denne, spravidla o 12.00, 13.00, 14.00. Aj keby krematórium nemalo prerušenú prevádzku, je jasné, že hlavnú potrebu MHD tam nevytvárajú návštevníci tých obradov.
Podobne to maju aj v Prahe a kolaps uplne nenastal, v Kosiciach nebudu podstatni turisti, ale studenti jazdia len na skusky, takze tych cestujucich bude menej. Zrejme chcu usetrit hodiny vodicom, aby mohli jazdit normalne pocas zvysku roka.
Co sa tyka krematoria, mozno to prazdne nejazdi, predpokladam, ze uz tam bezia opravy a zase tam tusim je aj kolumbarium.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
monoblok