Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Bjorn #83249:
Ano. Myslel som to ako niečo na spôsob repanelizácie v Prahe alebo Liberci.
Nehádam sa, ak je to nezmysel, tak dobre,. Iba by som si rád prečítal dôvod.
Reakcia na: Bjorn #83249:
Ani ja si to akosi neviem predstaviť, vzhľadom na odlišnosť systémov BKV a klasickej trate.
Reakcia na: afeno #83245:
Opraviť pomocou BKV panelov z Alejovej alebo z Jazera? Akože tie tam odstrániť a presunúť do Barce? Kde na západe sa to tak robí?
Reakcia na: reparil #83246:
Nič sem nekopíruj, nie sú potrebné žiadne ďalšie dôkazy tvojej nechápavosti, ty smerácky CAF!
Reakcia na: afeno #83245:
Opraviť pomocou BKV panelov? Nonsens!
Reakcia na: Granite01 #83240:
pokial vidim a este viem citat je tam jasne pisane a povedane Plány modernizácie úsekov, teda ziadna udrzba ako ty taras ale kompletna rekonstrukcia zvrsku a modernizacia zvysnych usekov trati ako MET3 ved pokial viem uz davnejsie sa to spomina ,nie je to ziadna novinka.. novinka je akurat to ze bola tam navyse zaradena do zoznamu aj juzna trieda. je to tam vsetko v clanku spomenute cierne na bielom, ci ti to mam sem prekopirovat?
Reakcia na: Granite01 #83240:
To "dobré" je opäť veľmi relatívne, taká Južná tr. žiadnu väčšiu rekonštrukciu nepotrebuje, a trať do Barce by sa dala opraviť pomocou BKV panelov z Alejovej, alebo jazera, ako sa to robi v rámci finančných možností aj na západ od Košíc...
A na druhej strane tu máme rýchlodráhu, ktorej budúca existencia má význam iba s traťou do Šace.
S nejakým vyciciavaním eurofondov, a neschopnosťou
rekonštrukcií z vlastných zdrojov súhlasim, niektoré mestá chcú eurofondy na výstavbu hlavne nových tratí, čo je podľa mňa rozhodne lepší krok.
Vízie aj boli, neschopným masterplanom boli však zabetónované na ďalších 13 rokov.
Reakcia na: mi.v #83243:
Pardon,... som trošku rozhodený :C
Reakcia na: S1k1 #83242:
"staráte..." - asi je vám jasné, že toto nie sú stránky podniku DPMK, ale stránky o košickej MHD, čo je tak trochu rozdiel 🙂
Prišiel som na užasný spôsob ako využívať služieb MHD ,... Zaplatiť pokutu raz za rok lebo to je frekvencia v ktorej odomňa pýtaju cestovný doklad je zbytočné celoročne predplacať po troch mesiacoch aj tak vždy prídu s krásnym okruhlim čislom 60 🙂 Ďakujem že sa takto o nás staráte,...
novi cestujuci, lebo takych je v KE na mraky a kazdy z nich tuzi po lokalnom zazitku DMPK MHD. Dzekujem vam barzo sumne, to boli asi tazke kalkulacie a vidina straty (na koncorocnych odmenach), ked sa toto schvalovalo.

"Počas Európskeho týždňa mobility (16. - 22.9.2018) si budú môcť všetci noví cestujúci zakúpiť základné predplatené cestovné lístky na 30 a 90 dní so zľavou 50%. Tento zvýhodnený cestovný lístok nebude možné počas doby jeho platnosti preniesť na inú kartu."

https://www.dpmk.sk/aktuality/2018/europsky-tyzden-mobility-ponukne-cestujucim-vyrazne-zlavy
Reakcia na: reparil #83239:
Aj keď je určite dobre, že chcú pokračovať v rekonštrukciách.
Je potrebné k tomu povedať, že jedná sa v podstate o zabezpečenie zanedbanej údržby prostredníctvom potenciálnych európskych peňazí. Je to niečo, čo by aspoň čiastočne mali byť schopné mestá vykonávať mimo EU fondov.
Žiadne vízie do budúcnosti samotné mesto nemá. Jednak pravdepodobne na to nie je schopné zabezpečiť peniaze a na strane druhej ani nie je schopné zabezpečiť relevantnú diskusiu a prípravu rozvojových projektov mesta. Je to proste aj o myslení elity mesta. Je to o mentalite.
zda sa ze v MET planuju v meste pokracovat , pripravuje sa modrnizacia zvysku trati ako MET3, no chyba trat do US steel a nie je ani zmienka o trate na sidl Tahanovce,ale naopak prekvapujuca je planovana rekonstrukcia celej juznej triedy vramci MET3: https://kosice.korzar.sme.sk/c/20913608/poslanci-sa-pred-volbami-stretavaju-naposledy-eei-uz-asi-nedoriesia.html
Reakcia na: myslavcan #83234:
Po napisoch MMK a RSM na namontovanych novych oznacnikoch ta to este prekvapuje? ?
Reakcia na: Isidor #83236:
A ja sa zasa domnievam, že má - že okružná križovatka je proste sústavou niekoľkých priesečných križovatiek tvaru T.
Reakcia na: Solider #83235:
Domnievam sa, že okružná križovatka nemá "hlavnú cestu", je to proste okružná križovatka. Jednotlivé vjazdy/výjazdy určite nie sú samostatné križovatky, ktoré by sa označovali hlavnou a vedľajšou cestou.
Reakcia na: veteran #83231:
„Ak je na úpravu prednosti v jazde cez križovatku použitá značka č. P 1, musí byť na hlavnej ceste v obci umiestnená značka č. P 8 a mimo obce najmä značka č. P 5 alebo č. P 6.“
Prečo sú pri Spoločenskom pavilóne označené nové električkové zastávky rozdielne? Na jednej svieti "Spoloč. pavilón SOŠ Automobilová" a na druhej "Spoloč. pavilón Bernoláková". Nevidím v tom logiku.
Reakcia na: veteran #83231:
Ešte doplním, že za omnoho podstatnejšie by som pokladal dusenie vodičov za nesprávne blikanie na KO (blikani pri vjazde, neblikanie pri opúšťaní).
Reakcia na: veteran #83231:
Nepovažujem to za podstatné a slovenská úprava sa mi zdá lepšia. Vodič má pri jazde po KO istotu, že nejde o KO s úpravou "prednosť sprava" .

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.