Ja by som bol za to,aby veľké prestupné zastávky boli ako sú,tam aj tak stále niekto vystupuje nastupuje a menšie na znamenie. Ale aj zjednotiť tlačidlá na znamenie a zaškoliť vodičov, lebo napríklad prvé dni keď jazdila Veronika, som sedel blízko sedadiel pre ztp a pri nich bolo tlačidlo na znamenie výstupu,ja to stlačil pred zastávkou a pozerám vodič si ide veselo ďalej. Idem za ním prečo nezastavil a on že nik nestál pri dverách a mal som stlačiť to tlačidlo dopytového otvárania..A nezabudol dodať že šak zastaví na ďalšej zastávke a sa prejdem. Takže ak by mali byť takí vodiči v dpmk tak súhlasím že by mohli sa vyskytnúť problémy. Za normálnych okolností som za zastávky na znamenie
Dead
1. Kym by si ludia zvykli, tak by to urcite zrusili a medzitym by bolo vela zbytocnych konfliktov.
2. Niektori vodici este dnes zastavuju na zastavkach na znamenie, aj ked nikto neda znamenie.
3. V niektorych busoch je malo tlacidiel, niekde je 1, niekde 2 pre znamenie a otvorenie, nemaju rovnaku farbu, mne to nevadi, ale starsich ludi, este s plnymi taskami by bol problem, postavit sa a hladat tlacidlo - este pri style jazdy niektorych vodicov.
4. Tazko by sa dodrziaval cestovny poriadok - uz dnes odchadzaju spoje casto o 1-2 min skor, toto by sa este zhorsilo, alebo by preleteli 3 zastavky, aspon 1 cestujucu by nestihol vystupit a nasledne by 2 min. cakal na zastavke.
OT Dnes pred NO pozeram z 15ky, je CERVENA, 20ka sa pohne, uz je cela za semaforom a len vtedy nabehne oranzova, ked nabehne zelena, uz je daleko, usetril par sekund, za nim nebol iny bus. To ze prepne cervena po oranzovej a par sekund po tom prejde je bezne, ale ze niekto vidi do buducnosti, to je mi novinka. Inak nie je za CERVENU odobratie vodicaku?