Tam nie je celý text,na stránke mesta sa píše- autobusové zastávky na Štúrovej ulici sa presunú na Moyzesovu ulicu, Rastislavovu ulicu a pred križovatku Štúrova ulica.
Z dôvodu výmeny krytu komunikácie na Štúrovej ulici čakajú vodičov dopravné obmedzenia. Práce budú realizované od 21.08.2017 do 18.09.2017 v úseku od križovatky s Rastislavovou ulicou, po križovatku na Južnej triede.
Od 21.8.2017 do 11.09.2017 bude výmena krytu vozovky realizovaná na južnej strane Štúrovej ulice. Doprava bude vedená v jednom jazdnom pruhu, na Zborovskú ulicu bude zakázané odbočenie. Fejova ulica bude zaslepená, autobusové zastávky na Štúrovej ulici sa presunú na Moyzesovu a Rastislavovu ulicu."
To akože linky od Steelky pôjdu odklonom cez Rastislavovu, Milosrdenstva a Južnú triedu, či prečo presun zastávok na Rastislavovu? A Moyzesovu nechápem už vôbec...
Na dĺžke súpravy nezáleží, problémom je pevný rázvor, vzdialenosť otočných čapov a šírka vozňov. Navyše mám pocit, že v KE sa už prechodnosťou železničných vozidiel na sieť DPMK nezaoberajú, pri reko asi nedávajú koľajnice so širokým žliabkom.
S ostatnym suhlasim. Hlavne bus pruh pri Steelke je potrebny. Neviem ci s nim pocitaju pri vystavbe bussines centra, lebo lepsiu prilezitost ako mame teraz (rozkopavky na oboch stranach cesty) uz nebudeme mat.
Nedávno som sa vrátil z Portugalska - Porta. V časti Matosinhos funguje ich metro ako klasická električka. Má vlastný vyhradený pás a na niektorých miestach sú prejazdy častejšie ako u nás na SNP alebo Komenského. Na každom prejazde je semafor a pri jazde som nemal pocit, že by boli vodiči nejak nervózni, že musia dávať prednosť. Ešte som zabudol, že prechádza niekoľkými kruhovými objazdmi a nie le priamym smerom. Tam sú tiež semafory pre autá.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
myslavcan