Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Bjorn #81099:
Len čosi som o tom počul, šlo o nejaký "košíkový odpredaj", či tak nejak, bez možnosti si prehliadnuť tovar. Proste naleteli, z bývalého čssr boli zvyknutí na solidnejší tovar. Naviac nikto im nešpecifikoval tecnické detaily, tak napríklad to ,že boli pre obrátenú polaritu (KE minus v troleji) im trochu komplikuje rekonštrukciu.
Reakcia na: Bjorn #81098:
Modernizované verzie T3 sú v Prahe bežným obrazom a dlho budú, posledných pár kusov s povodnou výzbrojou bolo ponechaných práve pre L 23.

Téšestky končia, je to relativne pre Prahu malá séria (150ks povodne) dodávkou ďalších 15T prebytočná. Kimovia na to nemajú, oblúbili si ju v Sofii a zbytok UA. Samozrejme historická dvojička zostane.
Inak pražské T6 sú dost odlišné od košických (vzhlad,detaily ,hlavne el.výzbroj).
Reakcia na: KVKV #81095:
Naozaj nerozumiem akým zázrakom predali Košice svoje vraky na Ukrajinu. Ešte aj pri cene šrotu na tom museli Ukrajinci prerobiť. Veď vlastných vrakov majú dosť a nebolo by ich potrebné importovať.
Reakcia na: KVKV #81089:
Síce 15 rokov, ale stretnúť T3 (v akejkoľvek mutácii) už nie je také jednoduché a bude to čoraz ťažšie. Každopádne, omnoho skôr sa vytratia T6, za tými ale príliš veľa ľudí smútiť nebude. Na tie sa už teší Kim a Ukrajina.
Reakcia na: KVKV #81095:
na transphoto.ru sa ku fotke 356 vyjadrili či je naozaj nutné kupovať takéto vozidlá, či by si radšej nemohli zmodernizovať svoje.. ? o niečom to svedčí
Reakcia na: KVKV #81095:
...sa im azda nepáčia namodro natreté sololity? ?
Reakcia na: Davidoshmhd #81094:
Pokial má byť zaradené hist.vozidlo na normálne poradie pravidelnej linky ,tak označovače musia byť.

Kolkože by sa ešte dalo sprevádzkovať v KE T3 ?

Tiež by sa to v KE dalo riešiť (trebárs každý druhý víkend) jedno poradie na mestských linkách /2,4,7/

Inak podla informácií z Ukrainy neboli práve nadšení košickými vozmi, boli z Prahy zvyknutí na trochu iný technický stav a to aj u výrobne starších vozov.
Reakcia na: afeno #81092:
Tak len ako inak vyriešiť tarifu? Nechať ľudí cestovať bezplatne? Kto to zaplatí?
Reakcia na: Dispecer #81090:
Praha a Košice boli prvými mestami kde bola zahájená prevádzka T3. V Košiciach (na rozdiel od Prahy) to bolo najdlhšie prevádzkované vozidlo ed.
Tu ide skor o vzťah kompetentných k práci a vnímaniu popisovaných hodnot , než vzťahu T3 k mestu
Reakcia na: Davidoshmhd #81091:
Na dvojke by to bol výborný nápad... Len ten brnenský systém- dať do historických vozidiel "moderné" označovače sa mi veľmi nepozdáva...
Reakcia na: KVKV #81089:
Myslím, že ak by sa už malo v Košiciach niečo také spustiť, tak po vzore Brna - na existujúcej linke raz do mesiaca.
http://www.bmhd.cz/aktuality/aktualita.php?1340
Reakcia na: KVKV #81089:
Zas, T3 má s Prahou oveľa silnejší "vzťah", než Košice... Predsalen, tie električky sa vyrábali práve tam.
V Prahe zahájila prevádzku historická linka ed 23 . Budú na nej prevádzkované výhradne vozy T3 povodnej koncepcie (zrychlovač, mg) . Linka bude v prevádzke každodenne, celoročne. Vozy T3 sú považované za historické dedičstvo a mestotvorný prvok, ktorý sa výrazne zapísal do charakteru mesta. //pritom rekonštruovaných (T3G,T3P,T3PLF) je a ešte nejakých 15 rokov bude v prevádzke dosť aj na iných linkách//
Že by iný prístup než v Košiciach ? Alebo sú tí Pražáci tak blbí ???
Reakcia na: cedin #81087:
Darmo, to je profesionalita na oddelení PíÁr. Ale zástancovia dotyčnej osoby budú aj napriek tomu trúbiť do sveta, že ona za nič nemôže, lebo len robí s informáciami, ktoré má (akože ich je málo). To ale nutne neimplikuje stavať vyjadrenia do extrémnych polôh (nebude, neuvažujeme, jediné možné a pod.) ?
Reakcia na: Isidor #81086:
Pre pobavenie - vývin názorov DPMK na problém s trasou linky x4 (Košický Korzár):

6.3.2017
„Prvé 2 - 3 dni, bohužiaľ, spravidla "bolia", cestujúci musia pochopiť systém a nájsť najvhodnejšie spojenia a cesty. Obyvatelia Barce a tam pracujúci nevyužívajú prestupné spojenie X4 -12, ale cesty si plánujú po starom, prestupovo komplikovane.“

15.3.2017
„... trasa linky X4 je ... komplikovaná, ale podľa schváleného dopravného projektu je to jediná možná alternatíva trasy. ... DPMK momentálne neplánuje meniť cestovné poriadky ani počet nasadených kapacít“

17.3.2017
„Trochu diskomfort je, čo sa týka mestských častí Barca a Šebastovce, ako ale povedal pán primátor, pripomienky občanov vyhodnotíme a pokúsime sa to nastaviť lepšie a vhodnejšie.“

23.3.2017
„ DPMK zareagoval tiež na sťažnosti obyvateľov ohľadom absencie náhradnej linky, ktorá by ľudí odviezla v smere od mestskej časti Barca do mesta tak, aby mohli pri Rybe prestupovať na iné spoje. Od 1. apríla bude terajšia náhradná linka X4 jazdiť až k Rybe.“
„Od prvého apríla bude terajšia náhradná linka X4 jazdiť až k Rybe, takže predovšetkým obyvatelia z mestskej časti Košice – Barca tam budú môcť vystúpiť, a pokračovať vo svojej ceste po prestúpení na ďalší, im vyhovujúci spoj."
http://www.kosice.sk/article.php?id=19043
Podla korzaru ma byt cez vikend vyluka vyluky pri TUKE a ma sa presmerovat 19 a 22. Je stvrtok a DPMK nic...

https://kosice.korzar.sme.sk/c/20491207/na-triede-snp-panelova-trat-nebude.html

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.