Nodes:
Ale na co potom sa do toho investuju prachy, ked sa to nepouziva? Ved nepoznam iny podnik, ktory tak hufne investuje do autobusov instalovanim DOD (aj na GO-ckach), ak vobec nejaky DOD v autobusoch ma. Hneva ma proste to, ze nas to NIC nestoji a plus nam to moze pomoct a my (DP) nic, lebo co povedia ludia ('#
Ale na co potom sa do toho investuju prachy, ked sa to nepouziva? Ved nepoznam iny podnik, ktory tak hufne investuje do autobusov instalovanim DOD (aj na GO-ckach), ak vobec nejaky DOD v autobusoch ma. Hneva ma proste to, ze nas to NIC nestoji a plus nam to moze pomoct a my (DP) nic, lebo co povedia ludia ('#
1018
Nielen Darg. hrdinov - Miestny urad, ale aj mnoho inych zastavok, ktore boli cca dva roky do zadu menene nazvy. Pracovnik, ktory info system BUSE nahrava do vozov pustil do eteru tento rok postupne 3 verzie programu so starymi hlasovymi znackami! A pritom uz dlhsiu dobu predtym sa vsetko hlasilo ok. Samozrejme za vinu to dal mne/nam (Odbor Priprava dopravneho procesu - pripravujeme verzie BUSE po teoretickej stranke, "plnime" ho aktualnymi info). Ano, je to des, suhlasim.
d:
Mozes si byt isty, ze za zavedenie systemu dopytoveho (samoobsluzneho, zakaznickeho) otvarania dveri lobujem uz dost dlhu dobu, ale v podniku nenajdes jedinu osobu, ktora by bola ochotna sa za to postavit a vrhnut sa na pripravu jeho zavedenia do praxe. Vsetci sa ohanaju vyrazom "Nebudeme mylit cestujucich, kym to nie je na vsetkych vozoch". A pritom sme (po mojom malom prieskume) podnik s najvaecsim percentualnym zastupenim vozov s DOD v CSR!!!!!!!