dalo sa cakat.. grc, jdu blejt velebnosti.. ? dufam ze za tym v kratkom case ako nahrada dlhych KT8D5 uz konecne pridu aj nejake skody 29/30T ci CAF urbos.. stale verim ze aj v nasom meste raz uvidime taketo briky
Jedina moznost je ist Cassosport -> Merkury -> Woodcote -> cez vypadovku -> Optima -> okolo blsaka, poza cassosport -> Cassosport
Mne by taka linka vyhovovala ale aj tak si myslim, ze su to zbytocne vozkm. Ako sa chces od Cassosportu dostat do Barce a nazad?! Ukoncenie pri optime tiez nedava zmysel, pretoze sa nema ako vratit cez vypadovku. A len potiahnut o jednu zastavku Cassosport -> Optima je blbost, to by nikto nevyuzival.
Tak, ako je linka vedená teraz, vytvára aspoň možnosť prestupu na linky 6/9/R. Hoci sa na združenie zastávok počas rekonštrukcie všetci nekompetentní vykašľali (a zastávka Spoločenský pavilón by si to rozhodne zaslúžila, prípadne aj zastávka pri Gymnáziu Alejová), je lepšie ponechať toto prepojenie, ktoré generuje cestujúcich, než to ukončiť pri Optime. Časť tejto trasy je hojne využívaná študentmi z internátov na Jedlíkovej smerom k TUKE a určite je to aj alternatíva pre južnú časť KVP. Samotné spojenie spojenie KVP - Optima určite nebude mať dostatočný potenciál na životaschopnú linku.
Možno si si to nevyšimol, ale "nové" električky sú o poznanie menšie ako súpravy T3/T6 a KT8. Chcel by si snáď, aby sa znížila kapacita na týchto linkách? Potom by si nadával, že sa miesto veľkých vozov začali nasadzovať menšie.
T6-tky a KT8 staré rozhodne nie sú a tak skoro jazdiť neprestanú.
Z Cassovie cestujem v čase obeda takmer denne a priemerná obsadenosť z konečnej je 3-7 ľudí, či už v L15 alebo L16. Majú interval 7+8 min. a pri takom intervale to je celkom dobré využitie – nemyslíte?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
snowman2