bol, uz nie je. ani ti uz od nich nebudu kupovat, dni taskentwagenov su viacmenej spocitane, skor ci neskor zakapu..(na pobaltskych a byvalych sovietskych republikach nepreziju) aj cesi uz radsej kupia resp vsadia na svoju domacu skodu plzen(ktora svoje vozy s prichodom 29/30T maximalne vylepsila po vsetkych strankach a odstranila takmer vsetky nedostatky vytykane najma 15T) ci kupia ostravsky inekon (superior plus)
lol uz aj samotna ostrava ktora kedysi v 90rokoch nakupovala preliezkove taskentwageny nas zacina predbiehat, nasadenim celkom podarenych inekonov, vidno ze uz aj na morave zacinaju pomaly prichadzat k rozumu a kracaju s dobou.. ci skoda ci inekon ci CAF u nas nieco take neuvidime ani dalsich sto rokov.. uz si mozeme podavat ruku akurat tak s uzbekistanom, na ktorom tak TWT uspesne vynasa a vdaka takym krajinam sa udrzuje este pri zivote.. jediny rozdiel v porovnani s nimi su akurat vymenene trate v meste aj to maximalne lajdackym sposobom ?
Kosicke obrubniky su vyssie ako tie z videa. Tie v KE su na urovni podlahy, co je funkcne uzasne, ale riskuje sa kolizia s busom. Taketo obrubniky by boli perfektne pri elektrickach kde sa nepochopitelne nepouzili.
K veci: Na NO smer dom umenia je problem prijazd. Casto tam stoja odstavene auta a autobusy. Takze vodici sa nedokazu presne namerat. S vyjazdom problem nie je. Je tam maly uhol a dlha hrana. NO smer Stanica ma presne opacny problem. Kde su vyjazdy problematicke.
Moja otázka na veterána znela: Ukáž nečlánkový, 100% NP voz bez podest.
Isteže ich EVO má aj v kĺbovej verzii, keď vychádza z toho istého základu. Prostě 100% otočné podvozky s pevnými nápravami pod nízku podlahu nenapcháš.
Mimochodom, 15T by tie podesty mala tiež, len ich má schované v tých hypertrofovaných harmonikách.
napríklad tu je kĺbový, 100% NP voz s otočnými podvozkami... daňou za otočné podvozky je tiež riešenie zvýšenej podlahy nad podvozkami. Ide o prototyp Inekon Superior plus. Stále čaká na testovanie v Ostrave
Na toto treba inštruovanie? Sedliacky rozum nestačí, že nezastanem krížom cez priechod? Mohli tam dať semafor, aby to bolo jasnejšie...
Ideálne je urobiť to tak, ako v mnohých iných mestách vo svete. Prvý voz v obratisku to potiahne rovno na zastávku a umožní nastupovať cestujúcim. Lenže na to treba dve veci: samozatváracie dvere, ktoré zatiaľ nikomu nenapadlo objednať (buržoázny západný prežitok) a ochota. Už vidím tú revolúciu, ktorá by nastala, keby sa toto zaviedlo. Stačilo by poniektorým vysvetliť rozdiel medzi vyrovnávacím časom a pracovnou prestávkou...
Je to článkový voz. Jednočlánkový presnejšie. Evo má schodíkový defekt aj v kĺbovej verzii (rovnako ako generačný predchodca Vario) a tu už argument o konštrukčnom obmedzení neobstojí.
Podľa hovorkyne ide len o bezpečnosť cestujúcich. Rozumej - radšej necháme vystupovať cestujúcich na cestu a prechádzať kade tade pomedzi poparkované autá, pretože hrozia nebezpečné kolízie električiek a autobusov, ktorých fatálnym následkom by mohol byť odbitý späťák, a takéto ohrozovanie si DP dovoliť nemôže.
Senný trh, Dom umenia, Krajský súd, Idanská, Alejová, Spoločenský pavilón, Stará radnica, alebo Námestie MMM. V západnej Európe nevedia, ako sa robia služby pre verejnosť tak, aby slúžili verejnosti, mali by sa pozrieť na správnu košickú dezintegráciu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
hmozdinka