lol uz aj samotna ostrava ktora kedysi v 90rokoch nakupovala preliezkove taskentwageny nas zacina predbiehat, nasadenim celkom podarenych inekonov, vidno ze uz aj na morave zacinaju pomaly prichadzat k rozumu a kracaju s dobou.. ci skoda ci inekon ci CAF u nas nieco take neuvidime ani dalsich sto rokov.. uz si mozeme podavat ruku akurat tak s uzbekistanom, na ktorom tak TWT uspesne vynasa a vdaka takym krajinam sa udrzuje este pri zivote.. jediny rozdiel v porovnani s nimi su akurat vymenene trate v meste aj to maximalne lajdackym sposobom ?
Kosicke obrubniky su vyssie ako tie z videa. Tie v KE su na urovni podlahy, co je funkcne uzasne, ale riskuje sa kolizia s busom. Taketo obrubniky by boli perfektne pri elektrickach kde sa nepochopitelne nepouzili.
K veci: Na NO smer dom umenia je problem prijazd. Casto tam stoja odstavene auta a autobusy. Takze vodici sa nedokazu presne namerat. S vyjazdom problem nie je. Je tam maly uhol a dlha hrana. NO smer Stanica ma presne opacny problem. Kde su vyjazdy problematicke.
Moja otázka na veterána znela: Ukáž nečlánkový, 100% NP voz bez podest.
Isteže ich EVO má aj v kĺbovej verzii, keď vychádza z toho istého základu. Prostě 100% otočné podvozky s pevnými nápravami pod nízku podlahu nenapcháš.
Mimochodom, 15T by tie podesty mala tiež, len ich má schované v tých hypertrofovaných harmonikách.
napríklad tu je kĺbový, 100% NP voz s otočnými podvozkami... daňou za otočné podvozky je tiež riešenie zvýšenej podlahy nad podvozkami. Ide o prototyp Inekon Superior plus. Stále čaká na testovanie v Ostrave
Na toto treba inštruovanie? Sedliacky rozum nestačí, že nezastanem krížom cez priechod? Mohli tam dať semafor, aby to bolo jasnejšie...
Ideálne je urobiť to tak, ako v mnohých iných mestách vo svete. Prvý voz v obratisku to potiahne rovno na zastávku a umožní nastupovať cestujúcim. Lenže na to treba dve veci: samozatváracie dvere, ktoré zatiaľ nikomu nenapadlo objednať (buržoázny západný prežitok) a ochota. Už vidím tú revolúciu, ktorá by nastala, keby sa toto zaviedlo. Stačilo by poniektorým vysvetliť rozdiel medzi vyrovnávacím časom a pracovnou prestávkou...
Je to článkový voz. Jednočlánkový presnejšie. Evo má schodíkový defekt aj v kĺbovej verzii (rovnako ako generačný predchodca Vario) a tu už argument o konštrukčnom obmedzení neobstojí.
Podľa hovorkyne ide len o bezpečnosť cestujúcich. Rozumej - radšej necháme vystupovať cestujúcich na cestu a prechádzať kade tade pomedzi poparkované autá, pretože hrozia nebezpečné kolízie električiek a autobusov, ktorých fatálnym následkom by mohol byť odbitý späťák, a takéto ohrozovanie si DP dovoliť nemôže.
Senný trh, Dom umenia, Krajský súd, Idanská, Alejová, Spoločenský pavilón, Stará radnica, alebo Námestie MMM. V západnej Európe nevedia, ako sa robia služby pre verejnosť tak, aby slúžili verejnosti, mali by sa pozrieť na správnu košickú dezintegráciu.
To hej, celé to tam je ako provizórium naveky. Zjavne to vyzerá akoby DPMK cielene stál mimo diania okolo príprav projektov alebo sa staral hlavne o to, ako sa do toho nestarať a ak náhodou príde nejaká vecná pripomienka, tak hľadať výhovorky ako sa to nedá... ?
Zimná si to priam pýta, aby sa zastavovalo na električkových zastávkach, a to v oboch smeroch... a doprava tam určite nie je taká hustá, aby tam dochádzalo ku kolíziám, počas výluky boli aj etapy, kedy jazdili X7 a 9 súčasne a ku kolíziám nedochádzalo. Oveľa kolíznejšie mi príde to, že autobusy tam pristavujú na centimetre ku zaparkovaným autám a najme vysádzanie ľudí na cestu meter-dva od obrubníka...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
hmozdinka