Tak poďme sa pozrieť na to, ako to vidí obyčajný cestujúci.
Čo si ľudia všímajú:
1.Bod. - 2 - článková električka - veď lepšie ako T6, ňe ?
2.Bod. - Koľko to má sedadiel
3.Bod. - Nízkopodlažnosť - všíma si určitá časť cestujúcich
4.Bod. - 70% cestujúcim je jedno v čom idú, hlavne, že sa tam netlačia a že ich to dovezie na správne miesto. O 100% nízkopodlažnosti ani nedúfajú, pretože málo z nich videlo Škodu xxT alebo CAF/Bobmardier. Dokonca som videl, že cestujúci sa ma pýtal, ktoré sú to tie nové električky. ( Čo asi svedčí o ich ... )
Čo si ľudia všímajú:
1.Bod. - 2 - článková električka - veď lepšie ako T6, ňe ?
2.Bod. - Koľko to má sedadiel
3.Bod. - Nízkopodlažnosť - všíma si určitá časť cestujúcich
4.Bod. - 70% cestujúcim je jedno v čom idú, hlavne, že sa tam netlačia a že ich to dovezie na správne miesto. O 100% nízkopodlažnosti ani nedúfajú, pretože málo z nich videlo Škodu xxT alebo CAF/Bobmardier. Dokonca som videl, že cestujúci sa ma pýtal, ktoré sú to tie nové električky. ( Čo asi svedčí o ich ... )
Gryzly65
Ja nevravím, že tie električky nemohli vyzerať lepšie; chcem len poukázať na to, že je to posun o minimálne 30 rokov dopredu voči tomu, čo u vás doteraz jazdilo a namiesto toho, aby ste za obnovu vozoparku boli radi, nové električky len a len zhadzujete (miestnu šotobandu spomínam preto, lebo podľa toho, čo som počul sú laici - a taktiež časť vodičov - za nové električkyradi).