Co sa ti nezda?
Alebo by si chcel mat volno pre eliny za kazdych okolnosti?
Vyskytnu sa aj take okamihy, ked brika presla okolo snimaca, pricom v tom momente naskakuje oranzova pre vedlajsie cesty. Predsa je nemyslitelne, aby na 1-2sekundy svietila pre ne zelezna (to je ten lepsi pripad), alebo by vodic cumel ako tela, ak by mu naskakovali svetla cervena-oranzova-a znova cervena,lebo uz sa blizi elina.To by bolo chore, nemyslis?
Myslim si, ze tato preferencia na Juznej triede pracuje pre eliny spolahlivo, nanestastie pre vodicov od Malej stanice.
Je to snimac na preferencny prechod elektriciek cez krizovatku pri Rybe. A nevyse to aj funguje. Vzdialenost je v poriadku-stopol si si, kolko sekund trva jazda eliny od snimaca ku krizovatke? Nie je to az tak vela a za ten cas musi system zrusit volnost z ineho smeru a dat navest VOLNO autam a elinam po Juznej.
Niekedy sa stane, ze elina prebehne pri snimaci prave vo chvili, ked na semaforoch je zelena prave pre priamy smer po Juznej triede. Kym teda dojde k semaforu, system uz zmeni zelenu pre iny smer. Musi teda pockat, kym jej znova naskoci "zelena".
No na 95% to z jazvecikmi vyzera, ze u nas sa dokupovali, podla mojich zdrojov. Preco, totu nebudem rozoberat. Ale poviem to jednoducho, konflikt zaujmov. A co sa tyka menovanej osoby, meno mi nieco vravi ale neviem si ho hned zatriedit a vybavit, vzhladom na to, ze uz dlhsiu dobu nebyvam v Kosiciach a nestretavam sa z ludmi z Kosic ?
BMko: S CB mi je to jasné. Skôr mi išlo o to, že v prípade prvej prehliadky súpravy bezprostredne po nehode sa CB, ani obloženia nespomínajú, kým v druhom s odstupom času áno a ešte s opisom "úplne nové". Z výpovedi niektorých zainteresovaných ľudí som sa dozvedel, že v tomto prípade bola evidentná snaha zainteresovaných celú vinu za každú cenu zvaliť na vodičku. Však prečo nie, keď už bola mŕtva a nedotknuteľnému socialistickému zriadeniu už nemohla nijako ublížiť. Pritom sa nekonala žiadna rekonštrukcia nehody (iba prehliadka a iba kontrola funkčnosti bŕzd) a v správe sa napr. nehovorí o žiadnej kontrole stykačov, zrýchľovača, alebo rekonštrukcia situácie, prečo neúčinkovala príprava a vozidlo trvale naberalo na jazdu. A napokon, celé vyšetrovanie bolo ukončené za necelé 2 mesiace, 27.12.1978...
Vsetko zavisi od techniky jazdy, ak spalis oblozenie, tak je ho nutne vymenit. To iste aj pri kotucovych, len tam stratis sem tam aj cely strmen, tak dostanes fungl nove.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Pivix