Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
To Balky: Potom v tom zariadeni velmi velky vyznam nevidim...
Reakcia na: Diggi #7790:
Je to snimac na preferencny prechod elektriciek cez krizovatku pri Rybe. A nevyse to aj funguje. Vzdialenost je v poriadku-stopol si si, kolko sekund trva jazda eliny od snimaca ku krizovatke? Nie je to az tak vela a za ten cas musi system zrusit volnost z ineho smeru a dat navest VOLNO autam a elinam po Juznej.
Niekedy sa stane, ze elina prebehne pri snimaci prave vo chvili, ked na semaforoch je zelena prave pre priamy smer po Juznej triede. Kym teda dojde k semaforu, system uz zmeni zelenu pre iny smer. Musi teda pockat, kym jej znova naskoci "zelena".
Reakcia na: Furčan #7827:
OK a pozri sa dnes ešte na tu Orechovú ak budeš mať čas ?
Rýchlostná komunikácia Košice - Milhosť sa napriek sklzu začne stavať v roku 2007

http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=2.11.2004/48637K
Reakcia na: Diggi #7826:
fotku z druhej str. maš na yahoo.
Reakcia na: Furčan #7823:
Až tak zle to zas nevyzerá ?
Zrejme trolejbus #1011 pobehuje po vozovni aj s novou CVR. ? nieje škareda...
čajník je dnes na trhanej dvojke ?
Niečo pre fandov Solarisu Urbino 15 CNG. Fotka:http://ams1.lo3.wroc.pl/tomek/tournee.php?p=43185 ? tak stou bedňou na streche neprejde ani popod most na Palackeho. ?
Ako casto ( cca. priemerne) sa menia oblozenia a brzdne kotuce na busoch??? Podla stylu niektorych vodicov sudim ze dost casto ?.
Reakcia na: Karos-áR #7803:
No na 95% to z jazvecikmi vyzera, ze u nas sa dokupovali, podla mojich zdrojov. Preco, totu nebudem rozoberat. Ale poviem to jednoducho, konflikt zaujmov. A co sa tyka menovanej osoby, meno mi nieco vravi ale neviem si ho hned zatriedit a vybavit, vzhladom na to, ze uz dlhsiu dobu nebyvam v Kosiciach a nestretavam sa z ludmi z Kosic ?
Reakcia na: Karos-áR #7803:
Ci je to pravda, to asi nikto z nas nevie na 100%.
Reakcia na: Sarko #7818:
Ak neboli opotrebovane, mohlo byt, ze boli zle nastavene tlaky
BMko: S CB mi je to jasné. Skôr mi išlo o to, že v prípade prvej prehliadky súpravy bezprostredne po nehode sa CB, ani obloženia nespomínajú, kým v druhom s odstupom času áno a ešte s opisom "úplne nové". Z výpovedi niektorých zainteresovaných ľudí som sa dozvedel, že v tomto prípade bola evidentná snaha zainteresovaných celú vinu za každú cenu zvaliť na vodičku. Však prečo nie, keď už bola mŕtva a nedotknuteľnému socialistickému zriadeniu už nemohla nijako ublížiť. Pritom sa nekonala žiadna rekonštrukcia nehody (iba prehliadka a iba kontrola funkčnosti bŕzd) a v správe sa napr. nehovorí o žiadnej kontrole stykačov, zrýchľovača, alebo rekonštrukcia situácie, prečo neúčinkovala príprava a vozidlo trvale naberalo na jazdu. A napokon, celé vyšetrovanie bolo ukončené za necelé 2 mesiace, 27.12.1978...
Reakcia na: BMko #7816:
Vsetko zavisi od techniky jazdy, ak spalis oblozenie, tak je ho nutne vymenit. To iste aj pri kotucovych, len tam stratis sem tam aj cely strmen, tak dostanes fungl nove.
Reakcia na: Sarko #7809:
Ano, je to mozne, ked sa vymenilo. Je to robota na 20 minut
Reakcia na: Sarko #7809:
Ak vypnes riadenia, tak ti cvakne CB
Reakcia na: Sarko #7809:

1) Smerové stykače takisto mohli ostať zalepené.
2) Nejde o čeľusťové brzdy ale o koľajnicové brzdy. Koľajnicové brzdy neubrzdia vozidlo jedine v prípade, ak ide výkonom a že by vodička úmyselne či neúnmyslene nebrzdila koľajnicovými brzdami, tomu neverím - prirodzeným reflexom každého vodiča je v prípade hroziaceho priekaku zašliapnuť brzdový pedál "do podlahy" a držať ho do poslednej chvíle.
3) Brzdové obloženia nevydržia celú životnosť vozidla, takže je úplne prirodzené, že vozidlo v ktorejkoľvek fáze svojho života má obloženia celkom nové.
A ešte info od 1018: Podľa služobného príkazu sa UŽ OD 16.10.2004, t.j. už dva týždne funguje možnosť nástupu aj cez predné dvere, čím bol zrušený pôvodný zákaz. Od tohto dátumu sú vodiči povinní otvárať všetky dvere, okrem výnimiek na linkách, kde je celodenne určený nástup len cez predné dvere a v PD v čase od 20h do 5h (cez VD až do 8h) pre všetky linky. Chcelo by to info aj do noviniek.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.