Pointa je ale niekde úplne inde, nejaký zadarmodenník košice:pozajtra je nepodstatný.
Podnik sa na Bardejovskej zabarikáduje ako Nemci v ruinách Berlína, s okolitým svetom nekomunikuje, dokonca už ani nebreše hlúposti. Keď sa ich redaktor na niečo opakovane pýta, ostane to bez odpovede a musí si to zháňať kade tade polooficiálnou cestou.
Namiesto relánych krokov zvyšovania informovanosti a komfortu bude podnik vydávať pravú a nefalšovanú PRopagandu. Akože zlepšovanie imidžu. Problém je, že to už akosi nejde ?
Podnik sa na Bardejovskej zabarikáduje ako Nemci v ruinách Berlína, s okolitým svetom nekomunikuje, dokonca už ani nebreše hlúposti. Keď sa ich redaktor na niečo opakovane pýta, ostane to bez odpovede a musí si to zháňať kade tade polooficiálnou cestou.
Namiesto relánych krokov zvyšovania informovanosti a komfortu bude podnik vydávať pravú a nefalšovanú PRopagandu. Akože zlepšovanie imidžu. Problém je, že to už akosi nejde ?
veteran