To "esičko" tam predtým nebolo (teda doteraz), teda tak ako píše hmozdinka a bjorn - prečo tam teraz (po novom) je (a bude) ... zdá sa že veľa vecí sa robí zložitejšie a komplikovanejšie ako kedysi predtým .. (tak ako aj pri tej športovej hale po novom) .. To pri Vss moste - smer Barca, to je trochu "iný" prípad, tomu rozumiem, v priestore pred križovatkou je medzi koľajami (z a do Barce) ešte koľaj na odbočenie smer jazero, tak preto to rozšírenie tam je, a samozrejme sa tie koľaje "do a z barce" musia logicky k sebe niekde aj priblížiť na pôvodnu vzialenosť, tak tomu sa dá najsť vysvetlenie.. ale tie ostatne "esička" to je rarita, to už.. ?
nie otazka skor stoji naco tam je vobec to esicko? made in duha s.r.o. lol nieco podobne som este na zapad od nas tusim nikde nevidel, vyzera to ako fatalny omyl zhotovitela, co som si vsimol podobne je nieco pri sportovej hale na zaciatku kuzmanky a podobny ako uviedol kolega nizsie pri vss, zrejme je to nejaky modny trend v Ke
Tak v prvom rade je tu otázka, že prečo tam vôbec nejaké je. Určite by to ale šlo vyriešiť postupným vzďaľovaním sa koľají, keď už je to nevyhnutné a nie takým "skokom", podobným tomu na Južnej triede pri moste VSS smerom z Barce. Tá fotka je síce dosť nazoomovaná, ale podľa toho, ako ďaleko je zastávka od toho semaforu to vyzerá, že to bude podobný retardér, na ktorom bude treba spomaliť, ako to spomínané v Barci.
Prečo sa ma pýtate "A prečo by mal byť nakreslený?" Nekreslil som to , ale ten, kto to kreslil, už napojenie ZAKRESLIL, ibaže to napojenie je mimo obratiska. Na to sa pýtam, lebo z toho vyplýva obmedzenie využiteľnosti spomenuté v #77229.
Keby napojenie nebolo nakreslené, bolo by to OK. Ale ak sa to, čo vidíme v projekte, dostane do neskorších štádií a zrealizuje sa, podľa mňa to bude nepraktické.
Koženkové sú tiež celkom OK, trochu mi pripomenuli pôvodné z električiek pred laminátovými. Podľa mňa sa najlepšie osvedčili plastové, samozrejme tie bez toho tobogánového efektu. ?
Este v autobusoch byvaju kozenkove, tie drevene neboli zle, ale drahsia bola udrzba kvoli vandalom a obcas mal clovek udrzat sa v nej. Na istej diskusii si cestujuci priali sedacky z Tatry T4
Na tom nákrese obratiska ma trochu zaráža, že doň nie je plánovaný vjazd z Masarykovej, teda otáčať sa bude dať len v smere od Senného trhu. I tak še da... ale dúfam, že tá možnosť otáčania v budúcnosti nebude chýbať.
No tak cestujúca verejnosť je až na n-tom mieste v pohľade politickej reprezentácie mesta
Keby nebola požiadavka EÚ na rozvoj verejnej dopravy, ktovie ako by sa to na našom milom Slovensku vyvíjalo . . .
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Granite01
Keby nebola požiadavka EÚ na rozvoj verejnej dopravy, ktovie ako by sa to na našom milom Slovensku vyvíjalo . . .