Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: absik #74457:
Oficialne info este nie je, ale je pravdaz, ze od 15.10. sa chysta viacero predvolebnych zmien, medzi nimi aj nova linka 32 na heringes pre elektrobusy, napr. aj presuny midibusov v spicke medzi 31 a 28. Az to bude potvrdene oficialne z DP, tak to bude aj tu na webe.
Reakcia na: absik #74457:
Už by mala byť čoskoro o tom správa von.
Dopocul som sa nieco o novej bus linke #32 na rase NO-Heringes-Lingov, vraj by uz mala jazdit od 15.10., no zatial nikde nevidim oficialne(jsie) info. Neviete o tom nieco?
Reakcia na: veteran #74454:
Šicko podriadene predvoľebnym kortešačkam totej jedinej spravnej strany...?
Reakcia na: veteran #74454:
"Dlhodobá snaha vedenia mesta Košice o čo najväčší rozvoj ekologickej dopravy v metropole východu zaznamenala ďalší významný úspech. "
...a tým je, že počas pracovných dní jazdí pod elektrickým vedením stabilne minimálne 7 autobusov a počas víkendov sú trolejbusy odložené všetky ?
Zasa dajaké hlavné mesto? ? http://www.kosice.sk/article.php?id=14818
Póóóslednááá bóórba vzplááála... ? ?
Reakcia na: Dispecer #74450:
Čo sa týka mestskej premávky, poradia v DP Ostrava ( http://imhd.sk/transport/galeria-media/347/ostrava.html?#117175-SOR-EBN-10-5-5002 ). ?
Reakcia na: tom393 #74446:
Presne tak.
Reakcia na: monoblok #74436:
V Prahe ste mali úplne iné elektrobusy (BredaMenarini), predpokladám, že s úplne inými nastaveniami v tech. záležitostiach, pohone, batériach, kapacite,... Proste úplne niečo iné.
Reakcia na: Author #74435:
Treba sa opýtať Tatrancov na ich trojročné zimné skúsenosti s PP-017CL - http://www.tos-tatry.sk/.
Reakcia na: forest #74410:
Nech si minuskuje kto chce ma na to prav ale to je moj nazor co som napisal..ty mas zasa tiez prehnane nazory s klbakmi na 31ku a podobne ..cize tak 🙂
Reakcia na: Rudyke902 #74445:
Ty si sa tak vyjadril, akoby to bolo niečo zvláštne. Baterky mi vysvetľovať nemusíš, nič nie je večné.
Reakcia na: veteran #74442:
tak uz chybaju len useky VSS-Barca a Alejova(krizovatka Moldavska)-Jazero , no kiezby sa zrealizovalo aspon to
Vozidlo pôvodom z košického dopravného podniku bolo v roku 2004 zgenerálkované v spoločnosti Rošero a predané považskobystrickému dopravcovi prostredníctvom leasingovej spoločnosti. Autobus bol využívaný napríklad na zvoz zamestnancov firmy Sauer-Danfoss. V roku 2009 vozidlo stratilo využitie, bolo vrátené leasingovej spoločnosti a na Kysuciach čakalo na svoje ďalšie využitie. V auguste 2010 bolo odkúpené firmou Slovak Finance Trans z Levíc, ktorá ho ponúkala ďalej na predaj. Nakoniec sa vrátilo späť do Považskej Bystrice, kde ho v rokoch 2011-2012 prevádzkoval dopravca Utrans Šped a následne ho odkúpil tamojší mestský dopravný podnik MDS.

Ex. 3102?

http://imhd.sk/pb/vozidlo/9561/Karosa-C-744-PB-782BN-KEB0205-PB550AT-PB782BN.html#
Reakcia na: Riks #74431:
.. a tankuje sa každý autobus každú noc? ? a má naftový autobus aj nejaký "limit" počtu tankovania ?? ten môžeš tankovať aj 3 roky v kuse.. elektrobus (baterky) maju svoju životnosť (počet cyklov nabitia atd..) Tak neviem prečo chceš porovnať tankovanie busov a nabíjanie elektrobusov ..
Reakcia na: veteran #74442:
Už len sa modliť, aby sa to úspešne dokončilo a fakt zrealizovalo, hoci aj po častiach ale predsa lepšie než nič?
Reakcia na: Author #74440:
Tuto sobotu som o 6 rano cakal 19 asi 13 minut a okrem 16 a 29 vsetky ostatne linky boli dlhe 18m autobusy. ?
Nerád prerušujem debatu o baterkošmejdoch, ale...

http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/zdokumenty/6915/145004;jsessionid=83E311BD91E85FA1ABC1B6E741E6C9E9

KE, Modernizácia električkových tratí MET v meste Košice, projektová dokumentácia
UČS 08 Ul. Moldavská, úsek trate Krajský súd – kruhový objazd Moldavská (mimo)
UČS 09 Kruhová križovatka Moldavská
UĆS 10 Ul. Trieda SNP, úsek trate križ. Bardejovská (mimo) – križ. Laborecká (mimo)
UČS 11 Ul. Trieda SNP, úsek trate križ. Laborecká – obratisko Amfiteáter (mimo)
UČS 12 Ul. Zimná a B. Němcovej, úsek trate od križ. TIP TOP – obratisko Botanická záhrada
(mimo)
UČS 13 Obratisko Botanická záhrada
UČS 14 Ul. Komenského, úsek trate NMM (mimo) – obratisko Havlíčkova (mimo)
UČS 15 Križovatka VSS

ponuky predkladať do: 27.11.2014
Reakcia na: Author #74440:
o NB 18kach som ja nikdy nerozprával, zas netreba ísť do extrémov. S tým, že dispozičná BN 9,5 sa može objaviť aj na 10ke či 15ke som nepočítal, myslel som len, že pri počte 10 kusov vozidiel istej kapacity (EBN+BN) je 1 dispozičný voz normálnym javom ... Až dovčera sme mali 12 dispozičných tedomov denne, tak som myslel, že jedno BNko stojace v garáži by už takým problémom nebolo.

Iv: Rozprával som predovšetkým o linke 33. Keď sa chceš baviť, choď na fóra iného druhu, nie dopravácke.
Reakcia na: Astor #74438:
V podnikoch i mestach, kde ktosi aj pozera na vyvoj nakladov, je vzdy snaha nizkonakladove vozidla prevadzkovat celodenne+celotyzdenne a vozidla s najvyssimi prevadzkovymi nakladmi (=klbove) len v spickach, resp. obdobiach, kedy su ozaj potrebne.

Je vsak mozne, ze v Kosiciach su ine priority a coskoro sa dockas NB 18 na 31 aj vecer a cez vikend. A potom uz len cakaj, kedy si ktosi vsimne, ze klbaky tam vozia vzduch a rychlo sa objavia mudrci, ktori navrhnu zhorsenie intervalov... Uz chapes preco?

Netvrdim, ze spickova 31 je dobre riesenie.. Ale postupne sa urcite najde 5 sluzieb v rannej spicke, kam bude mozne upravat najlacnejsie (a mozno aj najspolahlivejsie) vozidla. Su mesta, kde si kedysi niektore mestske casti prave tento typ vozidiel najviac pytali..



Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.