Viaceri uz vysvetlovali, ze aj keby midi islo na 33ku (a prerobili by sa sucasne obehy, co sa da), stale by mala vykonat nejaky existujuci spoj v rannej spicke okolo 7.h, z ktoreho je mozne plynulo pokracovat spojom 7:30 na 33ke. A zrejme sucasna 18ka z THC by to nemala byt, ani 29ka s prichodom na stanicu pred 6.h. Kym sa takyto spoj nenajde, tak nasadenie midi na 33ku stale vnimam ako riesenie pre sedlo. Chyba ranna spicka.
A samozrejme sa da ponechat 1x midi ako dispozicny. Avsak, ak nahodou bude vsetkych 5 midi pojazdnych, tak ten piaty voz sa nahodne objavi tam, kde bude chybat voz, teda napr. aj na 10ke, ci 19ke..
Zadelenie vodicov s vozidlami na sluzby sa robi raz mesacne (vzdy k 1.v mesiaci). Oktobrovy vyber sluzieb bol pokusny (na zaklade predchadzajucih prieskumov), este ziadne sluzby neboli trvalo zaradene do kategorie midi. Robia sa prieskumy takmer kazdy den na viacerych linkach, hlada sa lepsie riesenie pre rannu spicku, nez 31. Zatial to vsak vyzera skor na hysteriu okolo 31, podporenu neprijimanim faktu, ze do midi soru sa zmesti prijatelnym sposobom cca 25 sediacich + 20-25 stojacich ludi. Na standard sediacich v rannej spicke nemame.
A bol by som zvedavy, ktora dobra dusa uz zaciatkom septembra strasila pana starostu MC Opatske, aka katastorfa nastane, ak pojdu na 31 midi.
dobre, rozumný nastúpi do nosnej linky. Lenže nie každý je rozumný, a ten nerozumný ostane stáť na zastávke? ?
Aj ja sa trochu budem opakovať: Každý tu len rozpráva, prečo ten a ten nemá využívať tú a tú linku. Toto sa jednoducho v normálnych dopravných podnikoch nedeje, že na linku, ktorá ma denne návaly hoci na piatich spojoch, sa pošle nedostačujúci autobus. Ešte keby to bol 1 spoj (ako 18ka 6.59 z Madridskej), tak povedzme, že dobre. Lenže na L 31 ich je minimálne 5-6 ... A podotýkam, ak je po prepravnej kapacite dopyt zo strany cestujúcich, DP nemá čo riešiť, pre koho je linka určená a pre koho nie a vymýšľať veci, prečo by ten, pre koho nie je "primárne" určená ju nemal využívať. Celé toto s "primárnym" a "sekundárnym" určením linky je pri dnešných intervaloch nosných liniek sprostosť. Ak bude DP aj naďalej raziť takúto filozofiu, ľudia si zvolia alternatívny druh dopravy a na služby MHD ostane odkázaný len ten, kto nebude mať možnosť takejto alternatívy. A toto je naozaj cieľom "modernej, elektrickej, 100 % nízkopodlažnej" košickej MHD?
"Košičania, ktorým sa nechce prestupovať, hoci z Palackého na NO ide dačo každé 3 minúty, čakajú tak na L 31 ... "
-> Správne si to vystihol. Tí, ktorým sa nechce. Tak čo tu vlastne riešime? Komu sa nechce, nech si ide ako chce. Ak niekto je nezamestnaný, lebo sa mu nechce pracovať, tiež mu vymyslíme niečo, aby sa mal lepšie? Ak je niekto študent a nechce sa mu chodiť do školy, rovnako mu vymyslíme niečo, aby nemusel? Budem sa opakovať, ale rozumný človek – ktorému sa chce rozmýšľať – radšej nastúpi do prázdnejšieho autobusu, než sa bude tlačiť v krátkom voze a potom ešte aj nadávať, že sa tak musí tlačiť. Opravujem sa, on sa chce tlačiť, keď takto stále chodí, nie musí.
Máš pravdu, myslel som konštrukčné... Osobne som dúfal, že tá dvojka/štvorka sedadiel v nízkopodlažnej časti nebude na podeste... Žiaľ, nesplnilo sa mi to. ?
No tak to vyzera ak "odborníci" v TV robia reportáž ? ?
A premieru budu mať asi "krasňančania" na svojej 28 čke - ta tak ticho pojdu po trase, že ich ani počut nebude po valale ?
No som zvedavy, koľko nabití a vybití tie baterky vydržia... Rannu a poobednu špičku by to zvládnut mohli na jedno nabitie - no každu noc ich potom nabíjať? No nechame sa prekvapiť... a hlavne v zime a v tuhých mrazoch, či viac tam nebudu jazdiť potom opäť TEDOMy a ktovie či to vôbec aj nejaké kúrenie bude mať ten baterkosor ?
baterkobusy v tv novinách v štýle-pozrite ako hučí trolejbus,a takto električka...a toto je super úžasný elektrobus celkom bez hluku ? a najlepšie na koniec-záber na citelis a komentár,že teraz po meste behajú plynové solarisy ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TA
-> Správne si to vystihol. Tí, ktorým sa nechce. Tak čo tu vlastne riešime? Komu sa nechce, nech si ide ako chce. Ak niekto je nezamestnaný, lebo sa mu nechce pracovať, tiež mu vymyslíme niečo, aby sa mal lepšie? Ak je niekto študent a nechce sa mu chodiť do školy, rovnako mu vymyslíme niečo, aby nemusel? Budem sa opakovať, ale rozumný človek – ktorému sa chce rozmýšľať – radšej nastúpi do prázdnejšieho autobusu, než sa bude tlačiť v krátkom voze a potom ešte aj nadávať, že sa tak musí tlačiť. Opravujem sa, on sa chce tlačiť, keď takto stále chodí, nie musí.