Dozorná rada jak sviňa.To, že primátor kde, čo nevedel sa ešte dá pochopiť, ale toto...S křížkem po funuse. Už po prvom odmietnutí eurofondov na trolejbusy mali byť odvolaní
dôvody môjho návrhu na odvolanie ste vlastne odobril. Mohol som dať odvolať celé predstavenstvo podniku. Len uvedomil som si, že hlavným výkonným článkom podniku a plne zodpovedným za neporiadok v podniku poberajúcu krásny plat je práve generálny riaditeľ a nie predseda predstavenstva, ktorý sa v Košiciach nachádza možno raz za mesiac . Podobné to je aj s ostatnými členmi predtavenstva. Pán Gold je ekonomickým riaditeľom v SBD I. a zúčastňuje sa tiež zvolaných predtavenstiev raz za čas. Trvám za to, že za neporiadok priamo v podniku je plne zodpovedný generálny riaditeľ. Ďalej som sa chcel vyhnúť verejnému názoru, že konám populisticky a chcem dať odvolať celé predstavenstvo podniku. Rozhoduje mestské zastupiteľstvo a moje konanie musí byť smerované aj na priechodnosť navrhnutého uznesenia pri hlasovaní poslancov. V súčasnosti som dokumenty ( môj list, správu hlavnej kontrolórky mesta Košice, uznesenie polície) zaslal všetkým poslancom mestského zastupiteľstva v Košiciach, vedeniu mesta Košice, hlavnej kontrolórke mesta Košice, právnemu oddeleniu MMK, vedeniu DPMK, a.s. Čiže zachoval som sa seriózne. Toľko na vysvetlenie, že prečo ide môj návrh na odvolanie len generálneho riaditeľa a podpredsedu predstavenstva DPMK, a.s. List a jeho znenie, ktorý obdržali všetci poslanci mesta Košice zavesím na svoj facebook.
Mne sa nepaci, ze niektore miesta su tam ako preliezky, prilis vela dveri a ovela vyssia nutnost stale niekoho pustat, aby mohol vystupit. Vela sa tam hrozne trasie a to su busy nove, pri serpentynach navyse divne pukaju, neviem co su to za zvuky. A trebars na kozenkovych sedadlach pravidelne skoro vyletim zo sedadla, ale to bude asi skor tym potahom. Kazdopadne radsej uz rozhrkany Citelis ako SOR.
No tie miesta su problem..je ich tam na moj vkus vela (to je ta vyhoda pri SU18 na 10-ke pretože sa tam zmesti viac ludi)...zvykol som si aj ja na nich ale mne sa viac paci SU celkovo
Nie ? ale pokial si pamatam tak teraz jazdili..chyba bola kupit SOR-y namiesto napr. Solarisov ale tak no co uz...myslim tym to ze je skoda odpredavat dobre autobusy ked jazdia (keby nejazdili nech si ich bere aj cert)
Len technická poznámka... Základne imanie DPMK je vo výške 33 190 €. Zadlženosť podniku sa neporovnáva k základnému imaniu, ale vypočítava sa ako podiel cudzích zdrojov na krytí celkového majetku. Podľa výročnej správy za rok 2013 to bolo 90,79%.
Mal som na mysli ten stav, clovek nastupi do T3 u nas a caka ho nemile prekvapenie, hrdza, zazrata spina. V BA sa vzdy bojim o svoj zivot pri ich rozchode. Oproti prazskym ci brnenskym podstatny rozdiel v T3
Tak ono zivotnost jedneho vozidla je kolko 8-10 rokov? Je logicke, ze ked sa uz priblizili tomuto veku, tak ich nevyradili, ale predali. Hlavne ked sa mohlo jednat o poruchovejsie vozy ci uz nepotrebne kvoli nakupu novych. Trebars aj Praha predava T3, ale su v podstatne lepsom stave ako nase.
A ešte by som ťa poprosil. Ak vieš o "vo vecernych hodinach jazda spojov v predstihu s beznym nezastavenim a vynechanim zastavky", tak napíš sťažnosť na podnik, nie je problém to overiť. ?
Spoje sa kontrolujú často, no vyberá sa náhodne, resp. na nejaký podnet.
Prvé dva body súviseli s vtedajším režimom... Neťahal by som sem ich.
Mimochodom, Varšava už predávala nejaké Solarisy, skončili niekde v Litve, či Lotyšsku... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
monoblok