Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: afeno #73623:
Veď nemôžu odstaviť celé mesto. Aj Štúrová sa bude neskôr robiť.
Reakcia na: Yogi616 #73622:
S NMM (okrem obratiska) sa nebude robiť nič? Lebo vo výlukovom pláne vidím, že L6 aj NAD bude jazdiť po tejto trase.
Nie som doma az tak casto, ale v juni aj v juli som videl kratke troleje aj na 71 pocas spicky. Ciste hromadne zblizovanie sa v nej konalo.
Reakcia na: Kona #73607:
..."energeticky úspornejšie autobusy SOR" ...
...ta už nesranduj tolko , humoristo.
Reakcia na: Yogi616 #73616:
Tak to už je iná kapitola?
Reakcia na: Kona #73615:
A viac stojí jak jazdí.
Reakcia na: Yogi616 #73613:
No veď práve. Je len jedna a je o to cennejšia?
Reakcia na: toriak #73610:
Zisti si z histórie kedy sa kupovali a aké boli vôbec linky a prepravné nároky v tom čase?
Reakcia na: Kona #73607:
701 je neoceniteľná? ? Asi preto ju tu máme v počte 1 kus (slovom jeden kus).
Reakcia na: toriak #73610:
Pretože sa s nimi rátalo na linke 70 a tak isto pri rozširovaní trate cez Terasu na KVP?
Reakcia na: Kona #73607:
Za tie takmer 3 roky sa s ňou už mohli "dokonale zoznámiť"
Reakcia na: Kona #73607:
naco potom boli kupovane ked ''zivit ich je neekonomicke'' ?
Reakcia na: Kona #73607:
Ešte raz si prečítaj, čo tu je napísané, lebo si odišiel spod trolejov.
To, že reaguješ na niečo iné, ponechám bokom, ale rád by som videl ten energeticky úspornejší autobus. Urob porovnanie nákladov na vypravenie autobusu na kopcovitú 71 a vypravenie trolejbusu. Nie však tak amatérsky, ako to robí DPMK, kde mieša kĺbové trolejbusy s krátkymi autobusmi. A môžeš tu potom dať tie čísla.
Reakcia na: Astor #73606:
To je už iný pohľad. Aj keď vzhľadom na svoj vek majú odjazdený nízky počet km.
Reakcia na: TA #73605:
Tvoj príklad ide úplne z cesty❗ Tu vôbec nejde o to, či to ostatné vozy zvládnu, ale o kapacitu. Trolejbusy dĺžkovej kategórie 12 metrov (konkrétne typ Škoda 14TrM) sú vzhľadom k svojej kapacite absolútne nedostačujúce cez akýkoľvek typ dňa a živiť ich len kvôli linke N71 je opravovaním týchto vozov neekonomické, keď ich môžu nahradiť kapacitnejšie a energeticky úspornejšie autobusy SOR.

Veronika je jediná svojho typu v Košiciach a je potrebné, aby sa dielne podrobne zoznámili s týmto typom vozidla, a aby ho doviedli k bezchybnosti. Zároveň ide o neoceniteľné vozidlo medzi 15 metrovými električkami (T3, T6) vzhľadom k svojej nízkopodlažnosti a nižšej energetickej náročnosti, takže akékoľvek dohady o vyradzovaní sú zcestné a neekonomické❗ ?
Reakcia na: TA #73605:
Lenže sa pozri, koľko rokov a v akom stave sú 14 TrMky a Veronika ...
Reakcia na: afeno #73604:
To je teda logika. Potom napríklad ani 701 netreba, veď ostatné vozy to zvládnu aj bez nej, keď je odstavená, tak ju vyraďme.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.