o 60 miest???? Nuž ale aj tak do neho vojde menej ľudí ako do novej Karosy. Možno miest na sedenie je o 60 viac, ale na státie ich bude o dobrých 40 menej
Vladimír máš trochu pravdu su 15 a Irisbusy sa nedajú veľmi porovnávať, ale su 12 sú su15 veľmi podobné, takže o veľa rozdielov nejde.
Diggy: sa skús popýtať, na cenu, za akú sa nakúpili posledné solarisy a zistíš, že vážne to bolo okolo 13 miliónov., a ešte k tým kontaktom, neviem odkial máš informácie informácie, ale ver tomu, že ich mám lepšie a presnejšie. Ved koľkým šoférom núkali prejsť na nový solaris, ale poodmietali. Aby si nepovedal že som nekonkrétny, jedného ti poviem Slavomír Ceplický.predtým jazdil na 5212, a odmietol nový solaris, ale novú karosu už nie, teraz lieta na 5241.
A s tým odsťahovaním si bol trápny ako šalmúnové vajca.
? ? ? vačšie koniny som dávno nečítal a to sme tu toho už mali...
Zas to čo už napísal Sarko: ako môžeš porovnávať SU15 s 12m Irisbusom? A čo sa týka rýchlosti tak neviem s kým si išiel ale mi teda starí iMhďáci máme na SU15 odskúšané maximálne rýchlosti. ?
A čo sa týka kontaktov by si mal snívať Ty...
A podľa rozborov ktoré máme z DP mam taký pocit, že 13 mil. za Solaris je veľa, trochu preháňaš. ?
Ako vôbec môžeš porvnávať dva odlišné typy vozidla? Keď už tak veľmi chceš dokázať, že Karosa je pre Košice lepšia voľba ako Solaris, nech sa páči, každý máme svoj názor a na fóre ho môžeme slobodne prezentovať. Ale v tom prípade porovnávaj Karosu B 952 a Solaris Urbino 12. Potom sa môžeme baviť o kapacitách, výkonoch motorov, cenách a pod.
Vševedko: moj zlatý koho si myslel tým 12 ročným karosofilom???? seba??? tak dobre už som sa zľakol, že ma urážaš. Aby si vedel ty v živote nebudeš mať také presné informácie o DPMK ako ja. Mám tam totiž svoje kontakty, o ktorých ty možeš iba snívať a pre úplnosť mám 20 rokov.
Sarko: CHceš vedieť ceny??? Tak 1 solaris urbino 15 stolí DPMK približne 13 miliónov, zatiaľ čo Karosa Irisbus B952 stojí len približne 4 milóny. To o tých počtoch miest čo si napísal, tak to je riadna fuckovina, skús sa raz počas špičky previesť solarisom dajme tomu na 30 a Irisbusom na 15, ked sú najplnejšie, a uvidíš, kde sa ľahšie dýcha, ved v solarise nemožu vedľa seba sedieť dvaja silnejší ľudia, lebo ten na kraji pri uličke je vytláčaný, to sa v Irisbuse nemože stať, aj ulička medzi sedačkami je širšia irisbuse ako v su15 a pritom je su15 približne o 20 cm širší ako Irisbus. Ďalej mi povedz ako je možné že solaris napriek výkonnejšiemu motoru sa hore furčou (sečovská cesta) vlečie ako slimák a Iris ňou vyletí ako raketa??? Vidíš zas nevieš o čom hovoríš. Asi máš zlé informácie o Irisoch a SU15. A ešte Iris nikdy nemusí porušovať pravidlá cestnej premávky, keď chce odbočiť, ako solaris, zober si napríklad križovatku pri Technickej univerzite, ak chce su15 na linke č 12. odbočiť ku amfiteátru, musí prejsť do ľavého jazdného pruhu a tak odbočovať do prava, no uznaj, že k takému niečomu Irisbusy nútené nie sú, alebo by som chcel vidieť ako by sa prechádzal solaris tými úzkymi ulicami v Kavečanoch, nemal by šancu. A podobných príkladov je veľmi veľa. Solaris je možno dobrý autobus, ale nie je vhodný do mestskej dopravy. V jednej veci ale máš pravdu jeho prvou a poslednou výhodou je to, že je nízkopodlažný.
A co si sa z konom zrazil. Spamataj sa tendencia ide k nizkopodlaznosti a nie k zvrchovanosti nastupovania. Raz budes v skorsom predkremacnom veku a uvidis, ze tie tri schody budu pre teba dost
Do Solaris Urbino 12 sa zmestí len 104 cestujúcich a do SU15 až 160. Do Karosy B 952E len 100 a do Karosy Citybus 12m tiež 100. A SU15 nie je s čím porovnávať.
__________________________________________________
Info od DPO (Ostrava) a Karosy, vlasne z ich stránok.
Cestovne poriadky nočnych spojov maju tento mesiac 10 rokov od svojho posledneho zmenenia časov. napr. L101 1.10.1994. ?
V Carrefoure maju statyv za 349sk.(celkom dobrý... mam ho už doma) Kupujte nieje ich tam veľa.
Tak nový semafor na Toryskej pri pohotovosti už funguje. Pred chvíľou som tadiaľ cestoval s L71 a z 5. semaforov na Toryskej, sme stáli až na štyroch z nich. Bolo to v smere na KVP.
PvvS,Sarko,Irisak:To sa tu zase len nejaký 12-ročný Karosofil pod novým nickom maskuje a svoje stále rovnaké chobotiny tliape.Že je malý,to bol raz každý z nás.Že je úplne sprostý,za to nemôže.Ale za to,že ho púšťajú k webu,by mali dostať jeho opatrovatelia po papuli. Hej,a tá karoséria toho Tedomu je autobus Mauri Kronos.Večer som dostal nový Dopravný magazín,tam o Tedome dosť píšu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Dispecer
__________________________________________________
Info od DPO (Ostrava) a Karosy, vlasne z ich stránok.