Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Vševedko: moj zlatý koho si myslel tým 12 ročným karosofilom???? seba??? tak dobre už som sa zľakol, že ma urážaš. Aby si vedel ty v živote nebudeš mať také presné informácie o DPMK ako ja. Mám tam totiž svoje kontakty, o ktorých ty možeš iba snívať a pre úplnosť mám 20 rokov.
Sarko: CHceš vedieť ceny??? Tak 1 solaris urbino 15 stolí DPMK približne 13 miliónov, zatiaľ čo Karosa Irisbus B952 stojí len približne 4 milóny. To o tých počtoch miest čo si napísal, tak to je riadna fuckovina, skús sa raz počas špičky previesť solarisom dajme tomu na 30 a Irisbusom na 15, ked sú najplnejšie, a uvidíš, kde sa ľahšie dýcha, ved v solarise nemožu vedľa seba sedieť dvaja silnejší ľudia, lebo ten na kraji pri uličke je vytláčaný, to sa v Irisbuse nemože stať, aj ulička medzi sedačkami je širšia irisbuse ako v su15 a pritom je su15 približne o 20 cm širší ako Irisbus. Ďalej mi povedz ako je možné že solaris napriek výkonnejšiemu motoru sa hore furčou (sečovská cesta) vlečie ako slimák a Iris ňou vyletí ako raketa??? Vidíš zas nevieš o čom hovoríš. Asi máš zlé informácie o Irisoch a SU15. A ešte Iris nikdy nemusí porušovať pravidlá cestnej premávky, keď chce odbočiť, ako solaris, zober si napríklad križovatku pri Technickej univerzite, ak chce su15 na linke č 12. odbočiť ku amfiteátru, musí prejsť do ľavého jazdného pruhu a tak odbočovať do prava, no uznaj, že k takému niečomu Irisbusy nútené nie sú, alebo by som chcel vidieť ako by sa prechádzal solaris tými úzkymi ulicami v Kavečanoch, nemal by šancu. A podobných príkladov je veľmi veľa. Solaris je možno dobrý autobus, ale nie je vhodný do mestskej dopravy. V jednej veci ale máš pravdu jeho prvou a poslednou výhodou je to, že je nízkopodlažný.
Reakcia na: Irisak #6986:
A co si sa z konom zrazil. Spamataj sa tendencia ide k nizkopodlaznosti a nie k zvrchovanosti nastupovania. Raz budes v skorsom predkremacnom veku a uvidis, ze tie tri schody budu pre teba dost
A ja mám 7000-ty príspevok
To čo je za autobus Karosa B 732 INV, K2 MM, T3 RF a T3 REV, T3 T??????
Reakcia na: Sarko #6989:
Do Solaris Urbino 12 sa zmestí len 104 cestujúcich a do SU15 až 160. Do Karosy B 952E len 100 a do Karosy Citybus 12m tiež 100. A SU15 nie je s čím porovnávať.
__________________________________________________
Info od DPO (Ostrava) a Karosy, vlasne z ich stránok.
Cestovne poriadky nočnych spojov maju tento mesiac 10 rokov od svojho posledneho zmenenia časov. napr. L101 1.10.1994. ?
V Carrefoure maju statyv za 349sk.(celkom dobrý... mam ho už doma) Kupujte nieje ich tam veľa.
Reakcia na: Esicko #6994:
už bežím ? ? ?

Inak, keď sa tu už hovorí o Irisbusoch, koľko taký 1 stojí? Ak 3 irisbusy = 1 solaris, tak cca. 3 mil.SKK ?
City Express Bus hracku za 422 Sk maju v Carrefoure, 3-dverovy klbak aj dvere sa daju zatvarat... Kto chce? :-)))
Tak nový semafor na Toryskej pri pohotovosti už funguje. Pred chvíľou som tadiaľ cestoval s L71 a z 5. semaforov na Toryskej, sme stáli až na štyroch z nich. Bolo to v smere na KVP.
Reakcia na: Sarko #6990:
Pochybujem, ze T3LF je uz vyrobena. Pokial ano, tak oficialna fotka este zverejnena nebola.
PvvS,Sarko,Irisak:To sa tu zase len nejaký 12-ročný Karosofil pod novým nickom maskuje a svoje stále rovnaké chobotiny tliape.Že je malý,to bol raz každý z nás.Že je úplne sprostý,za to nemôže.Ale za to,že ho púšťajú k webu,by mali dostať jeho opatrovatelia po papuli. Hej,a tá karoséria toho Tedomu je autobus Mauri Kronos.Večer som dostal nový Dopravný magazín,tam o Tedome dosť píšu.
Reakcia na: PvvS #6984:
Na Tedome sa mi nepáči tá krabica vpredu... Ak by to bolo vzadu, podobalo by sa to na 21Tr. 🙂 Ale inak sa mi zdá vydarený. Bolo by zaujímavé porovnať ceny.

T3LF? Je už vôbec nejaká vyrobená?
Reakcia na: Irisak #6986:
Mohol by si uviesť konkrétne ceny a konkrétne údaje o obsaditeľnosti uvádzaných značiek autobusov, na základe ktorých vyhlasuješ, že namiesto 1 Solarisu môžu prísť až 3 nové Irisbusy? A Irisbus vysokopodlažný, napr. typ B952? Ten by som so 100% nízkopodlažným vozidlom predsa len neporovnával.

Naopak, do typu Solaris Urbino 12 vojde minimálne toľko cestujúcich, ako do Karosy B952, čo je paradoxný nepomer. Maximálna obsaditeľnosť SU12 je myslím 109 ľudí a K952 údajne len 101 ľudí. V SU15 ich vojde 134 a je to strednekapacitný autobus, ktorý (ne)môžeš porovnávať s neexistujúcim typom Irisbusu.

Čo sa týka výkonu, neviem o tom, že by výrobca nútil dodávateľovi konkrétny motor. Naše SU12 (DAF 186 kW) a KB952 (IVECO 180 kW) majú výkon porovnateľný. Ak by DP chcel, môže si svoje vozidlo vybaviť aj motorom, ktorý sa používa ako základný aj pre kĺbovú verziu. O akej výkonnosti je potom reč?
Reakcia na: Irisak #6986:
A ja myslel ze podle ceniku ej Slintyhnus drazsi.
TEDOM je firma,ktorá kúpila motoráreň LIAZ v Jablonci a terazky tam produkuje motory LIAZ v úprave CNG.Karoséria je talianska,pri troche snahy by som našiel aj názov.
Som čítal tú anketu, kde sa pýtate ľudí, akým smerom by sa mal uberať nákup autobusov. približne 88% hlasuje za Solarisy. Ta čo ste už úplne potratili rozum ľudia, však to väčšiu chobotinu ani kupiť nemožno. Sa spamätajte, však za 1 solaris možu prísť do Košíc až 3 nové Irisbusy. Tým hlúpym ľuďom asi nedochádza, že do 1 krátkej Karosy vojde viac ľudí ako do 1 veľkého solarisu. A to ešte nehovorím o výkonnosti, o lepšej vhodnosti do mestskej dopravy a o "pohyblivosti".
Keby niekto normálny riadil DPMK, boli by tu len Karosy, či už dlhé alebo krátke. Solaris je úplnahlúposť. Kedy to ľudia pochopia.
Tedom je tedom 🙂 Jinak motor liaz ML640 .

A ajk by se vam libilo tohle ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.