Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Mojím tajným snom sú električky Siemens Combino, /take 6 člankove by bola sranda sledovať na jazere ? /, no ak sa máme pohybovať v realnych sférach, tak ostávame pri Variách. LF2ky by sa zišli určite na L 3 a L 6 do celodeniek, inak klasika LF, možno lepšie urobiť interier ako je v 701čke, hlavne sedačky.
Reakcia na: monoblok #67987:
Tiež si myslím, že to je totálna blbosť do Košíc kupovať akékoľvek električky kvality a ceny električiek 14T/15T. Pre Košice nie je nič lepšie teraz (cenou/kvalitou) ako Variá. Avšak nesúhlasím, aby sem prišli iba Variá LF. Podľa mňa by bolo prinajmenšom vhodné kúpiť všetky tri typy Varií prípadne nekupovať LF3 ale dať urobiť všetky naše KT8 do stavu KT8D5.RN2. Viem si spokojne predstaviť výpravu takto:
Linka 2: počas špičky LF2/LF, inak LF
Linka 3: počas špičky LF3/LF2/LF+LF, inak LF
Linka 4: počas špičky LF3/LF2/LF+LF, inak LF
Linka 5: vždy LF3/LF2/LF+LF
Linka 6: počas špičky LF3/LF+LF, inak LF2
Linka 7: počas špičky LF3/LF+LF, inak LF2
Linka 9: počas špičky LF3/LF+LF, inak LF2
Samozrejme že toto je len môj odhad "od stola" ? , ale myslím si že majú význam aj LF, LF2 aj LF3 resp. KT8D5.RN2. Navyše 14T je podľa môjho názoru dosť škaredá, takže to by nebol najlepší nápad. Viem, že je to niečo nové, ale tak bolo by to niečo lepšie, novšie, pre Košičanov lákavejšie.
Zijem v Prahe uz tri roky, ale nerozumiem prispievatelom, ktori tuzia po 14t/15t alebo akychkolvek tram od skody. Tie 14t su pruser od zaciatku, najprv kvoli nim bolo treba upravit vsetky obratiska, potom su stale odstavovane kvoli nejakym porucham s prevodovkami, navyse to prazske rozlozenie sedaciek je uplne naprd ludia sa tlacia v nizkopodlaznej casti a akonahle chce nastupit niekto s kocikom, tak je to hotove peklo. 15t su uz o nieco lepsie, ale tiez maju kopec poruch, miesta je uz tam celkom v pohode, ale skutocne to moze jazdit iba po tratiach hladkych ako detstky zadocek, pretoze akonahle to ide v casti, kde su ako podklad kocky, tak to s elektrickou neuveritelne trasie. Pri tej cene si vsak neviem predstavit, akoby by v KE zvadli ich celkove naklady na zaobstaranie+udrzbu.
Reakcia na: tbus #67985:
Vykašli sa na to,hoši majú sny,ja im to neberiem.Možno dúfajú v triumfálny návrat množstva cestujúcich z IAD do MHD... ?
Reakcia na: 810zssk #67983:
Cez vikend jazdia solo vozy vsade okrem linky 9, naco by teda Konovi bolo 40 kusov 15T teda fakt netusim, ak by nemali kde jazdit. Vozit cez vikendy na linke 2 vysokopodlazne T6ky a velkokapacitne nechat vo vozovni, alebo vozit v nizkopodlaznej vzduch?
Reakcia na: 810zssk #67983:
To záleží aj od toho kto bude vo výberovej komisii.... ?
Reakcia na: Tatranka #67982:
Peticia za Skodu ForCity samozrejme realna nie je.. teoreticky by sa ale dalo bojovat za inu koncepciu vozidla, otazka je ci je pre Kosice vhodna.
Reakcia na: stn35 #67979:
O tom, ako sa použijú Efondy nerozhoduješ ty, ani ja.Vidíš,ako to vyzerá s EHMK 2013?Pokiaľ o odborných veciach budú rozhodovať politicky nominovaní diletanti,tak sa DPMK zo sračiek nevyhrabe a to platí pre všetko našom meste.Až bude v politike tvoja generácia,tak snáď to už bude o dačo lepšie.
Áno,máš pravdu je šanca vyzdvihnúť ED na vyššiu úroveň,ale ako poznám miestne pomery,tak asi skončíme fakt pri 40tich Váriách/jediné čo mi na nich vadí je málo sedačiek/ alebo to skončí nejakým škandálom.
A spisovať petíciu za Škoda ForCity a pod. je naivná predstava.Drvivá väčšina obyvateľov ani nevie,čo to je a pokiaľ sa robí výberové konanie,tak sa má vyberať z ponúk,ktoré prídu.Pri tomto objeme peňazí jednoducho nemôžeš vybrať dodávateľa,ako sa ti zachce/jedine pri zadaní tendra účelovo napasovať požiadavky na konkrétnu firmu.../
Ďalšia otázka je,či teraz vôbec potrebujeme takéto kapacitné vozidlá.
Takže,kto sa smeje naposledy,ten sa smeje nalepšie,ale nakoniec môžeme aj všetci plakať nad tým,ako to nakoniec dopadne. ?
Reakcia na: 110mat110 #67980:
Alebo len zasypú svetlohnedým štrkom, ako je dobrým zvykom v KE v poslednej dobe. Naposledy som tento systém "opravy" ciest videl ešte za Husáka. Takže veselo napredujme ďalej...
zacali opravovat priecestia na kruhovom na moldavskej. Za plnej prevadzky. Zrejme len naleju asfalt a hotovo 😕
vdaka patri 381+383 za priamu a korektnu odpoved na urovni, vam ktori sa ironicky smejete odkazujem len jedno- kto sa smeje naposledy ten sa smeje najlepsie.. len aby ste este neboli prekvapeni vy nakoniec ako to cele dopadne .. jo, mozno som snilko a idealista, ale este stale verim v zdravy rozum ze sa v tejto krajine najde a ze sa pre mesto spravi co sa maximalne da a ze sa nalozi konecne rozumne s eurofondami ako sa patri na patricnej urovni..a ze tazko ziskane peniaze z EU pojdu na ten ucel na ktory maju ist ,je tu historicka sanca dat konecne dokopy elektrickovu dopravu v Kosiciach a vyzdvihnut ju na dostojnu uroven po dlhych rokoch cakania,tak to neposerme..!
Reakcia na: jt #67976:
Niečo treba odložiť aj na ďalšie programovacie obdobie... ? Každopádne, som zvedavý, ako bude vyzerať pre električky rok 2014 a 2015, lebo vidím to tak, že veľmi si nezajazdia, ak sa tie dve modernizácie stretnú v jednom čase...
Reakcia na: Iv #67975:
to som nevedel, ale tak 20-ka platí stále ? a na 16 a 22 som zabudol, a poznámku, že novoplany jazdia prakticky len na delených službách
Reakcia na: 381+383 #67966:
Rekonštrukcia Staničného námestia bez obratiska? To ako budú prepojené trate ŽSR a DPMK? Tipujem, že nijako, prípadne zasa nejakým supermegaukrajinskorumunskokošickým zlepšovákom... Komenského - NMMM len oblúky? To ako oblúky v obratisku alebo na trati? Jedno odbočenie? To, že zastávky sú rozmiestnené v takých vzdialenostiach v akých boli, keď tá trať viedla v podstate cez pustatinu a polia stále nikomu nevadí ako vidím.

Tú Kuzmányho a SNP si tiež viem živo predstaviť. Vymení sa akurát tak zvršok (počas najmenej dvojmesačnej výluky na každé dva kilometre a lá Južná trieda), stožiare trakčného vedenia sa možno natrú a všetci budú šťastní - politici v novinách, majitelia stavebných firiem v nových X5-kách. Rozdelenie rekonštrukcie Námestia Okupantov podľa toho, cez ktorú výhybku bude čo jazdiť - fakt geniálne. Keď už sa musí šetriť na tom, že na južnej strane sa nebude rátať s IDS a použijú sa lacnejšie výhybky, tak to treba dohnať do extrému a robiť to pre istotu na dvakrát. Veď skoro celá Južná trieda je s IDS kompatibilná, prečo by mal byť aj tento 50-metrový úsek, ktorý by ju spojil zo zvyškom siete?

Welcome to Slovakistan.
Reakcia na: tbus #67974:
5502 je už dispozičný....čiže tá 52, 20 a 33 neplatí...
Reakcia na: OBUS #67972:
pravidelne jazdia dva, jeden na 52, 20 alebo 33, a druhy najcastejsie na 18, 20, 21, 29, alebo 51
dnes bol jeden na 16tke
Jazdia este niekde okrem KE v pravidelnej prevadzke Novoplany? Na akých linkach ich možno vidiet najcastejsie? ?
Reakcia na: Kona #67970:
Ale tá cena! ?
Reakcia na: Tatranka #67969:
Už vidím tie rumunské napodobnené Astry, čo si vyjednal. Fakt šrot nadovšetko ? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.