Mojím tajným snom sú električky Siemens Combino, /take 6 člankove by bola sranda sledovať na jazere ? /, no ak sa máme pohybovať v realnych sférach, tak ostávame pri Variách. LF2ky by sa zišli určite na L 3 a L 6 do celodeniek, inak klasika LF, možno lepšie urobiť interier ako je v 701čke, hlavne sedačky.
jt
Tú Kuzmányho a SNP si tiež viem živo predstaviť. Vymení sa akurát tak zvršok (počas najmenej dvojmesačnej výluky na každé dva kilometre a lá Južná trieda), stožiare trakčného vedenia sa možno natrú a všetci budú šťastní - politici v novinách, majitelia stavebných firiem v nových X5-kách. Rozdelenie rekonštrukcie Námestia Okupantov podľa toho, cez ktorú výhybku bude čo jazdiť - fakt geniálne. Keď už sa musí šetriť na tom, že na južnej strane sa nebude rátať s IDS a použijú sa lacnejšie výhybky, tak to treba dohnať do extrému a robiť to pre istotu na dvakrát. Veď skoro celá Južná trieda je s IDS kompatibilná, prečo by mal byť aj tento 50-metrový úsek, ktorý by ju spojil zo zvyškom siete?
Welcome to Slovakistan.